poniedziałek, 23 lipca 2012

Witajcie!

Jestem Melissa Seahall:

Będę prowadziła tego blooga. Teraz napisze wam pare informacji o grze.
Nazwa: Star Stable Online
Link: www.starstable.com
dostępne w języku: angielskim, niemieckim i szwedzkim, lecz można tam pisać do innych po polsku.
Żeby skakać i mieć więcej miejsca do jazdy trzeba być gwiezdnym jeźdcem.
Gwiezdnego jeźdca trzeba kupić za euro.
Gra jest darmowa chyba, że chce się kupić gwiezdnego jeźdca.
Są takie pieniądze Star coins, które taż się kupuje za euro.
Płaci się przez Paypal, można wpłacać złotówki,bo paypal zamieni na euro.
Można też kupować przez telefon, ale to jest już za PLN.
To chyba wszystko, jak mi się coś przypomni to dopiszę.
Postanowiłam nagrać dwa filmiki oto one:
http://www.youtube.com/watch?v=anxxGRYK0L8&feature=plcp
http://www.youtube.com/watch?v=dIsTqJN99lw&feature=channel&list=UL
Jeśli macie pytania piszcie do mnie: mel-sea@wp.pl
Ok, kończę! Idę pojeździć na Superstar. :D
Papa!

ORYGINALNY WPIS: LINK

9 komentarzy:

  1. Pierwszy komentarz pod pierwszym wpisem na blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gwiezdne ☄ Jeżdziczki 🏇
    💖

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojejku, jak to dawno było! ❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach, te czasy, kiedy Mel miała 11 poziom. xD

    OdpowiedzUsuń
  5. To się nazywa narodziny legendy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojejej, ten post kojarzy mi się z starym sso. Ja chcę stare sso! D: tęsknię za czasami, w których nie żyłam, i tęsknię za czasami starego sso, w ktore wtedy nie grałam.

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach
★ Nie pisz komentarza tylko po to by się zareklamować, jest od tego specjalna strona, którą znajdziesz w encyklopedii

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia