wtorek, 21 sierpnia 2012

Chat!

Hejka!

Bardzo, ale to bardzo przepraszam, że tyle nie pisałam, ale nie mogłam. Za to dodałam chat. I jutro zrobię DUŻĄ sesje z moją koleżanką, jak będzie. No i jutro zmiany! Za to dziś zrobiłam dla was pare fotek:












A może macie jakieś pytania dotyczące gry? Jak tak piszcie na chacie jak będę oczywiście, a jak nie będę na chacie to piszcie na e-mail: mel-sea@wp.pl. Na chacie nazywam się oczywiście Melissa Seahall :D Ok, nie mogę się doczekać jutra!

Muszę kończyć. PAPA!

Oryginalny wpis: LINK

10 komentarzy:

  1. Jak to było dawno<3

    OdpowiedzUsuń
  2. omg DAWNO TEMU BYM CHCIAŁA CAŁE JORVIK ZOBACZYC W 2012

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow te stare animacje *-*

    OdpowiedzUsuń
  4. A Farma Steva nadal ta sama grafika T^T

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie to stare :C Jesteśmy z tobą dalej, Mel♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Chwila moment... czyli od którego lvl było dostępne DZW?? (gram od 2015 więc no xDDD)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od zawsze jest dostępne od 12 lvla. Jeżeli nie robisz pobocznych questów to w dalszym ciągu możesz DZW odblokować na tym poziomie.

      Usuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia