poniedziałek, 24 czerwca 2013

Przeróbki

Hej! :)
Co tam?

Ostatnio coś przeróbki mi się chciało porobić, więc oto one:

Tutaj dodałam Superstar łaty, dodałam mgłę, zmieniłam niebo dzienne na noc, przechyliłam szyję Super i zrobiłam, że tło jest szare i musiałam wkleić konia, więc musiałam go wyciąć z tła

Tutaj wyostrzyłam, wyjaśniłam itd. zdjęcie, zmieniłam ogon, grzywę i włosy

Dodałam burzę, włosy i napis. Wyostrzyłam zdjęcie i pojaśniłam

Wycięłam postać z tła, przesunęłam ręce. Chciałam zrobić jakbym się zastanawiała :P Nie wiem czy wyszło xD

To na razie wszystko :D Nie są one  najlepsze, bo dopiero zaczynam. W wakacje chcę nauczyć się ładniej edytować :P
Ok, na razie lecę. Może dzisiaj coś jeszcze dodam. Papa!
Pozdrawiam, Mel

5 komentarzy:

  1. Nicole Crazyhurricane25 czerwca 2013 18:27

    To z burzą i włosami mi się najbradziej podoba,chyba jednak lepiej by wyglądało bez napisów XD używałaś painta czy gimpa ?

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach
★ Nie pisz komentarza tylko po to by się zareklamować, jest od tego specjalna strona, którą znajdziesz w encyklopedii

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia