niedziela, 9 czerwca 2013

Zakualizowana lista

Dodałam kilka wpisów :D

17 komentarzy:

  1. Mogę ja też /Victoria Watermountain

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki :3
    ~Isla

    OdpowiedzUsuń
  3. Alma Flowerfall Proszę o wpisanie <D

    OdpowiedzUsuń
  4. Proszę Meli wpisz mnie Frincessa Caldeson

    OdpowiedzUsuń
  5. Och! Dziękuję Melisso!6<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Wpisałabyś mnie? ^.^ Tu Maggie Moonwater

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł.
    Uwiecznisz moje imię w tym dzienniku? XD
    Jestem Magdalena Seagarden.
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. OO, jaki fajny pomysł! Możesz mnie wpisać też? :D

    Astrid Rainland

    Pozdrawiam,

    PS. To świetny pomysł, żeby przejść na blogspot, jestem jak najbardziej za! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wpiszesz mnie?
    ~Emilia Ponyhall

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mogę? /Ada Moonlake

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję! <333 /Tove Darkstar

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuje!Bardzo dziękuje:) LOVE

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne :), Jak chcesz mnie też możesz dodać ;) /Kate Biglake

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak chcesz to mnie dodaj :) Lena Starcake ;)

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach
★ Nie pisz komentarza tylko po to by się zareklamować, jest od tego specjalna strona, którą znajdziesz w encyklopedii

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia