Witaj na moim blogu!

O autorce

Kliknij na zdjęcie, by dowiedzieć się więcej.

Współpraca

Kliknij na zdjęcie, by dowiedzieć się więcej.

Gdzie mnie znajdziesz?

Obserwuj bloga, by być na bieżąco ze wszystkimi postami!

środa, 31 lipca 2013

Snowprincess

Hej!
Postanowiłam, że zmienię imię Moonlove na Snowprincess :D
Nie piszcie komentarzy typu; ''O NIE! Moonlove była lepsza!'', bo to mój koń robię z nim co chcę, a imię Snowprincess bardziej mi się podoba.
To teraz jest Snowprincess, ale nazywam ją Snowie (czyt. Snołi)


Ok to wszystko. Papa!
Pozdrawiam, Mel

Aktualizacje 31.07.2013

Hej!
Przepraszam, że wczoraj nie pisałam :( Nie miałam czasu. Jak widzicie, zmieniłam trochę wygląd xD Planuję jeszcze inne zmiany, ale to zobaczycie potem :)
Dzisiaj jak co środę były zmiany. Dodali:
-Questy








-Nowe miejsca (związane z questami)


-Nowe ogłowia w Fort Pincie (kupiłam wszystkie, bo są bardzo tanie)



Ciekawe czemu nam o tym nie powiedzieli w newsach XD 
-Nowy transporter




Ok, to wszystko :) Idę zająć się nagłówkiem i nowym zdjęciem końcowym. Papa!
Pozdrawiam, Mel





poniedziałek, 29 lipca 2013

Rysunki

Witam ponownie :D
Dostałam kolejne rysunki tym razem nie tylko od polek :D Dostałam też od kogoś z zagranicy
1. Od Tove Darkstar (polka)
2. Abbie Silverside (chyba takie nazwisko)
Ok, to wszystko :) Dziękuję C: Na razie lecę. Papa!
Pozdrawiam, Mel

Admired z A.A.E

Hej!
W końcu się tego doczekałam xD Mam admired z A.A.E

Teraz będzie trzeba kupić jakieś fajne ciuchy, które są na tą rangę w sklepie u Mario
A wy jaką macie rangę? :)
Ja idę. Do zobaczenia!
Pozdrawiam, Mel


niedziela, 28 lipca 2013

Różowa impreza Night Circus :D

Hej!
Wczoraj z Night Circus poszłam na imprezę. Postanowiłyśmy wszystkie ubrać się na różowo i powstała różowa impreza :D















Ok, to wszystko. Zaraz dodam następny wpis z następnymi rysunkami :D
Do zobaczenia! 
Pozdrawiam, Mel


sobota, 27 lipca 2013

Rysunkiii

Hejj!
Dostałam nowe rysunki
Od Frincessy Caldeson
Zdjęcie edytowane przez Kate Sweetweb. Frincessa dodała sprzęt i włosy + dopisała swoje imię xD

Fajne! :D Dzięki! Ok to wszystko :3 Niedługo dodam następny wpis. Papa!
Pozdrawiam, Mel