środa, 17 lipca 2013

Aktualizacje 17.07.2013 r

Hej!
Dzisiaj jak zawsze aktualizacje :D
Dzisiaj zrobili tak jakoś dziwnie .-. Dodali newsa gdzieś o 1 w nocy! o.o Ja się budzę rano, patrzę news, wchodzę do gry, a tu nie ma nic nowego. Dopiero potem....


Dodali:
-Questy
Przemytnicy Rob i Bob!
 



W których odkryjecie nowe miejsce :D







-ubrania u Mario





-Meteor
Koń Lindy ze starshine. Tak sobie normalnie biega po lesie w GHV xD



-dziwne drzwi koło padoku druidów




Ok, to chyba wszystko :D
Ja spadam
Papa! Pozdrawiam, Mel

2 komentarze:

  1. Fajnie, u mnie ten konik Lindy nie biega po lesie, nie wiem czemu,może na waszym serwerze jest inaczej albo po prostu nie zauważyłam ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie go nie ma ;d może kiedyś będzie z nim quest ;p

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach
★ Nie pisz komentarza tylko po to by się zareklamować, jest od tego specjalna strona, którą znajdziesz w encyklopedii

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia