środa, 17 lipca 2013

Cała lista

Cała lista jest już zajęta :D Fajnie

16 komentarzy:

  1. Fajnie c: Co bedzie następne w dzienniku :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koperta, w której będą układy ujeżdżeniowe zaplanowane na kartce :D

      Usuń
  2. Aww *.* Twoja ręka napisała moje imię, czuję się taka zaszczycona! *tańczy z radości* :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja nic nie wiedziałam o wpisie i jestem najgorsza :c

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeee mam 16!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem w tej liście *O* jaki zaszczyt! i dostałam twój list z sonyi :) wejdz na sonye chętnie sie spotkam! :DDD

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeeej Widzę siebie ;3 Jedenasta ;* Thx

    OdpowiedzUsuń
  7. Starczy jeszcze miejsca dla mnie? wpisujesz tylko tych co znasz czy ja też pojawię się na tej liście ? będzie mi bardzo miło jeśli pojawię się na twojej liście Mel :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Mel! cieszę się że jestem na liście tak sławnej i dobrej graczki <3

      Usuń
  8. Dzięki za dodanie, jesteś kochana Melissa.
    Tak od razu 17 miejsce dzięks ;*

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia