czwartek, 18 lipca 2013

Nowy płaszcz z questów :D

Hej!
Co tam? Iż spałam w hotelu mam o jeden dzień szybciej questy. Jeśli ktoś nie chce wiedzieć co będzie to niech nie czyta xD


Dzisiaj już skończyłam wszystkie questy, więc były one tylko trzydniowe. Dzisiaj jeździłam tylko z Vineyard do Boba i od psa przy hali do Boba i odwrotnie xD Na końcu dostaniecie taki ładny płaszcz:

Można go używać zarówno do tworzenia nowych stroi, ale również do wyścigów
Bonusy:
Riding +8
Jumping +4
Command +1
(chyba xD)
Ok, to ja lecę :) Papa!
Pozdrawiam, Mel


5 komentarzy:

  1. Ładna kapotka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bym go miała jutro ale mi się dzisiaj o 16 Sr zkoniczył! :((

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach
★ Nie pisz komentarza tylko po to by się zareklamować, jest od tego specjalna strona, którą znajdziesz w encyklopedii

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia