Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

01 listopada 2013

15 level

calendar_month 01 listopada 2013
Hej!
Wczoraj w końcu dostałam mój upragniony 15 level XD




















Aby mieć 15 trzeba:
-Zrobić wszystkie questy
-Mieć Admired z Lighting Circle (zamykaniem światełek)
-Mieć Popular z łowieniem ryb

Czyli w sumie może Wam zostać tylko ten quest (wszystkie inne muszą być skończone)




Moje statystyki się nie zmieniły, więc szybsza nie jestem.


Teraz do 16 :-D


40 komentarzy:

  1. ile zajmuje wbicie od 14 do 15 lv ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia. Ja musiałam długo wbijać, bo musiałam czekać aż gra doda jakieś questy

      Usuń
  2. Melissa nie udawaj, dodało to coś ._.

    +1 jumping
    i chyba
    +1 caring.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jezu, po co ta złość?
      Jestem człowiekiem, mogę się pomylić.

      Usuń
  3. Też już mam 15 lvl ;3 I jestem z tego mega szczęśliwa bo w długo na to czekałam i też musiałam czekać na questy. Dodatkowo w końcu czuję się odpowiednim jeźdźcem dla moich koni :D jak one miały 15 lvl a ja 14 lvl to czułam się trochę taka za słaba dla nich :/ Teraz czuję, że mogę jeździć spokojnie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nom, zgadzam się :D Zacieszu dostałam, gdy stałam się 15 levelem. Opłacało się codziennie łowić ryby i zamykać światełka :3

      Usuń
    2. Jak się łowi ryby i gdzie? >.>

      Usuń
    3. No właśnie gdzie się łowi i jak? xD

      Usuń
    4. 10 poziom trzeba oczywiście mie

      Usuń
  4. Fajnie cieszę się. Ale dlaczego wszystko jest dla Star Rider?! Tylko te star rider i star rider.
    Ale ludzie ,,nie" star rider to też są gracze wymagające rozrywki. Mogli by dodać jakieś nowe miasto rzygać mi się chcę Moorlandem i Fort Pintą. Star stable ma obowiązek zatroszczyć się o swoich graczy. Czy to nie prawda? Mają szczęście że wreszcie zrobili jakąś fajną aktualizacje z Halloween. Kto mnie popiera niech się podpiszę pod tym postem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje ;-;
      Może i mam sr ale jak sobie biegam po świecie i ktoś za mną i się zatrzymuje bo nie może wejść do SR to aż smutno mi się robi :C ;-;
      SR ma najlepiej.... Świetnie to ujęłaś :)

      Usuń
    2. Star Riderzy mają więcej rzeczy, bo płacą. Jeśli już tak rzygasz tą Fort Pintą i Moorlandem to wypróbuj sobie kod na 10 SR:
      http://www.mmoreviews.com/giveaway-free-star-rider-memberships-in-star-stable/
      Jeśli nie będziesz wiedziała jak coś zrobić to napisz do mnie na e-mail:
      mel-sea@wp.pl
      Śpiesz się, bo zostało 1259 kodów a ludzie korzystają (było 2500)

      Usuń
  5. Mi zabrakło 5-10 XP do 15 lvl. ;-; Myślałam ze padne ze złości. xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Melissa mam tak samo jak ty i (--) tyle zostało mi do 15 levelu, mam 21 duchów, nadal biały wykrzyknik u babci, trzeba mieć ich więcej ? one dają XP ? mam popular z łowienia i admired z zamykania świateł, robiłam to zadanie które miałaś na zdjęciu, czyli wszystko się zgadza ale jestem na którymś angielskim serwerze, więc może wam dali wcześniej ?

    OdpowiedzUsuń
  7. pomocy potrzebuje kody!!

    OdpowiedzUsuń
  8. wierz ja mieć 5 level

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej ja w to gam i czy morzesz mi powiedziec jak się robi levele albo gdzie są zadania ?

    OdpowiedzUsuń
  10. zadania są oznaczone na mapie kropkami żółtymi, wyścigi niebieskimi, a zielone znaczą że jest gotowe zadanie ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. żeby mieć 5 lvl to trzeba wypełnić wszystkie zadania do 4 lvl żeby nic nie było a potem musisz mieć Star Rider do wyższych lvl niż 4 lvl.

    OdpowiedzUsuń
  12. a ja nie mam swiatelek :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te światełka to chyba Pandorie moim zdaniem xDD

      Usuń
    2. nom moim zdaniem masz racje:>

      Usuń
  13. co czeba miec żeby takie cos było

    OdpowiedzUsuń
  14. Ktos wie , czy mozna cokolwiek robic po zdobyciu 15 lvl? Czy istnieje 16lvl?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet 17 wiem bo widziłam

      Usuń
    2. maksymalny poziom to 19, a konia to 15, bo na yt jest na kanale star stable seria z mathildą i ona w którymś tam filmiku mówi to.

      Usuń
  15. ja mam 11 lvl i dążę do kolejnego etapu poszukiwań Justina Moorland

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja mam 15 lvl a nadal nie mam DZW :(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZW odblokowuje się pod koniec 14 lub na początku 15 lvl, więc nie masz się o co martwić ;)

      Usuń
  17. Dzw odblokowuje się koniec 13 poczatek 14 polowa 14 koniec 14 ;-;

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi zostalo jakies 20 XP do next lvl czyli 15 lvl i sie tak wkurzyłam xD

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja już wbiłam 14 i tylko czekać mi zostało XDD

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja se robie questy bo mi niedużo brakuje do 15 (no... 1/3 XD) a jeszcze GHV nie mam ;-;
    Co robić, świecie okrutny!! XD

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja mam prawie 15 lv ale jeszcze ani GHV, ani światełek, ani łowienia... Nic nie miałam takiego :(

    OdpowiedzUsuń
  22. ile trzeba PD na 15? męczę się z 14 a chce mieć DZW i DUD

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja mam 12 lv i tu utknelam. Powiecie mi moze jak zdobyc 13 lv?Jakie zadania mam ukonczyc? A i w ktorympoziomie moge dostac sie do zlotych lisci?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. By zdobyć level nie musisz robić jakichś poszczególnych zadań, a jakiekolwiek masz. Dają Ci one punkty doświadczenia, jak zdobędziesz ich wymaganą liczbę, to wbijesz 13 poziom :)

      Usuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach