Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

07 listopada 2013

Lista wszystkich duchów

calendar_month 07 listopada 2013
Lista aktualna na rok 2017: LINK

1. Dom Mrs Holdsworth (Moorland)
2. Taki jakby zamek w Fort Pincie
3. Piwnica w Vineyard
4. Pod mostem do Harvest Counties (Southsilver waters)
5. Igun's Cliff za domkiem (Harvest Counties) 
6. Na jednym z balkonów wierzy w Jarlaheim, była tam też gwiazdka 
7. Steve's Farm (Niedaleko bramy do Silverglade Village)
8. Oil fields (Niedaleko miejsca, w którym był Midsummer Festival)
9. Greendale niedaleko padoku z końmi
10. Porusza się drogą wyścigu w lesie w Golden Hills Valley
11. Na ducha z Hollow Woods można poczekać przy ptaku, czyli ''Birdie'' 
12. Pod domem wiedźmy Pi
13. Moorland G.E.D site 
14. Baza Dark Core, przy wodospadzie. Można tam się dostać przez Valedale Lake
15. Hillside Construction Side (koło Vineyard)
16. Forgotten Fields, gdzieś około X:67 Y:172 (Harvest Counties)
17. Grób Ms Hills, niedaleko Applegrove (Firgrove)
18. Secret Stonering, koło zamkniętej bramy
19. Obserwatorium, za Mario
20. Dok za Ingun's Cliff (Harvest Counties)
21. Cape West, można poczekać na niego niedaleko latarni
22. Silverglade Trial
23. Cape West, na końcu doku, który jest przy Mr.K.Trout
24. Moorland Road
25. Koło wilków w Golden Hills Valley
26. Wyspa ze stajnią w Golden Hills Valley
27. Platforma Dark Core. Na oceanie, dostajemy się tam na łodzi z Cape West
28. Porusza się koło kamiennego mostu do Firgrove
29. Everwind Fields, koło North Link

Nie wiem czy się gdzieś nie pomyliłam. Jest 0:30 i jestem trochę zmęczona. Jeśli widzicie jakąś pomyłkę to piszcie w komentarzach.
Jeśli nie wiecie gdzie jest jakieś miejsce piszcie na mel-sea@wp.pl

34 komentarze:

  1. Mel? Może by dałaś zdjęcia gdzie one były? Proszę :(( bo nic nie mogę zrozumieć z tego D:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://jorvikjournal.tumblr.com/post/66206809817/ghost-locations
      Tam jest mapa i zdjęcia :)

      Usuń
    2. Mel ja też nie kumałam ale zobaczyłam tą mape i wiem

      Usuń
  2. Mel mam pytanko ;c Nie chcę pisać na maila bo zajęło by to więcej czasu ;c Czy mogłyś mi powiedzieć na trasie jakiego wyścigu????
    Pozdrawiam ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O przepraszam, byłam zmęczona i zapomniałam napisać x3 Na trasie wyścigu w lesie w Golden Hills Valley

      Usuń
  3. Cześć :) Kiedy pojawi się łódka na tą platformę na oceanie? Znalazłam wszystkie duchy oprócz tego na platformie, ale nie wiem jak tam wejść nie mam żadnej łódki :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej musze znaleźć te duchy a nawet nie moge jeszcze wychodzić poza moorland :( Jak to zrobić? Jestem nowa w tej grze i niezbyt jestem ogarnięta w tym xD

    OdpowiedzUsuń
  5. HEJ MNIEJ WIECEJ O KTOREJ ALNO ILE TRZEBA CZEKAC NA TE DUCHYY POZDRAWIAQM

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej Mel. Pisałam na Asku :D ale tu tez napisze xD Misja z Dark Core...Wzieli mi konia Itp ale gdzie isć??? :( Pomoc bardzo potrzebna! Pozdro Violeta Mchall!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz iść do lodówki xd ale nwm gdzie jest XD bo mam jeszcze 10 lvl XD
      -Caren Ponynight

      Usuń
    2. Musisz iść do lodówki xd ale nwm gdzie jest XD bo mam jeszcze 10 lvl XD
      -Caren Ponynight

      Usuń
    3. Musisz wejść do lodówki. Jest wśród kontenerów na plaży. Szukaj.

      Usuń
  7. a gdzie jest duch pani Hill bo mam takie zadanie (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też to mam
      ( :

      Usuń
    2. jest niedaleko jednego z mostow ktore mijasz na torze wyscigowym jodlowego gaju. obok sciezki

      Usuń
  8. gdzie znajde grobowiec pani i pana hill prosze pomocy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak jedziesz do fp to przy cs kucyków (czyli na przeciwko) to tam jest jakby opuszczony cmentarz
      mam nadzieję że pomogłam :)

      Usuń
  9. Co się dzieje jak się minie ducha? Można po niego wrócić czy przepadnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak znowu wrócisz to dalej będzie chyba że już go złapałaś

      Usuń
  10. gdzie dokładnie w fort pinta w zamku jest ten duch ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Ej jak znaleźć jakiegoś ducha ja nie mogę żadnego i nazwa na Aska plisss L:)

    OdpowiedzUsuń
  12. witam wszystkich mam do was prosbe mam problem z wejsciem w gre nie mam pojecia czemu gra niby sie wgrywa ale po wejsciu do swiata nie idzie dalej caly czas sie wgrywa i tak non stop od ponad tygodnia
    nie moge wejsc ani ze strony ani z pulpitu
    gre odinstalowalam i zainstalowalam ponownie i zadnych zmian
    moze ktos mi poradzic co zrobic ??

    OdpowiedzUsuń
  13. Melissa Seahell4 listopada 2015 18:44

    Mel :'ccc MI NIC NIE POMOŻE!! :'CC a mam 14 lvl i 8 lat. :c mój nick to: Virginie Skypie zaproś i zaprowadź :'(

    OdpowiedzUsuń
  14. Melissa Seahell4 listopada 2015 18:46

    Napisz do Supportu, albo jak spotkasz: Game Master Lovisa to napisz jej :) (CO?!? PRZECIEŻ TY NIE UMIESZ TEGO ODPALIĆ TO JAK WEJDZIESZ W GRE I JEJ TO POWIESZ? XDDD)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej Mel! Cieszę się, że zrobiłaś takiego posta :) Na pewno mi to pomoże :D
    Życzę Miłego ranka/dnia/wieczoru/nocy ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mogę znaleźć żadnego ducha:(

    OdpowiedzUsuń
  17. gdzie są duchy ktoś może mi pomuc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Encyklopedii znajdziesz aktualną listę duchów.

      Usuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach