Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

04 listopada 2013

Starshine

calendar_month 04 listopada 2013
Hej!
Przepraszam, że wczoraj nie pisałam :/ Jestem chora i nie miałam siły. Ok teraz koniec o mnie
Parę osób pytało się mnie co to za koń chodzi sobie w Greendale. Parę osób nazwało go dzikim koniem itp.
A więc, to jest koń o imieniu Starshine































Iż Star Stable Online jest powiązana z grą Starshine to wiadomo, że będą podobne postacie. Tak wygląda ten koń w grze Starshine



























Wyczuwam questy x3 Ciekawe gdzie się podziała Lisa ;3
Ja i tak czekam najbardziej na Anne





























I takie zdjęcie przez przypadek zrobiłam.... XD














39 komentarzy:

  1. Mel, ja mam pytanie apropo gry w której jest StarShine, mozna ja pobrac? Czy kupic?
    I świetna notka ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można kupić i chyba też pobrać, ale nie wiem gdzie :P

      Usuń
    2. Fajny konik widziałam starShine dzisiaj po raz pierwszy

      Usuń
    3. Hej mogłabyś napisać cos na swoim blogu o grze Stajnia Marzeń? Wiecie gdzie można ją kupić?

      Usuń
  2. Hej Mel, tu Julia Gladewater :)
    Ja też nie mogę doczekać się Anne i Concorda :D
    A tak z innej beczki, ty mieszkasz w Szczecinie, tak? xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie bo ja też xD

      Usuń
    2. XD przepraszam, że w komentarzu XD
      A na jakim osiedlu? XD Jeśli nie chcesz odpowiedzieć to spoko, możesz napisać do mnie na SSO ^^
      ~Julia G.

      Usuń
  3. Fajny post! ;dd

    PS. pozbędę się konta na SSO, login: juliajuliea@gmail.com hasło: trololo12
    konto do 13 listopada ma darmowego star ridera!!! xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej ,,Fluffy'' jak mogę tak do ciebie mówić ;) Ogólnie jestem Victorie SkyStar i właśnie chciałam się zapytać skąd masz tą koszulkę ze zdjęcia końcowego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z questów w Harvest Counties :)

      Usuń
    2. Aha bo ja ich już nie mam ok. 3 tygodnie :'( Może mogła byś coś poradzić? Skończyłam na.... tym zapalaniu latanii w HC :'(

      Usuń
    3. Hmm, dziwne. Bo tą bluzkę się dostaje za questy z G.E.D. Jarlaheim Office

      Usuń
    4. Nawet tego nie miałam :/ Może muszę zrobić te questy od tego faceta w mieście co każe malować pasy,skrzynko pocztowe sprawdzać i bramy otwierać....
      Ale dzięki za pomoc ;)

      Usuń
  5. Hej, Ja mam podobny problem :/ Mam w HC same niebieskie kropki! I co zrobić, by ten facet na ujeżdżalni w JS nie miał tego serduszka tylko normalny wykrzyknik???

    ~ Lara M.

    OdpowiedzUsuń
  6. EDIT: Już dostałam te questy Fluffy ;)
    A Lara wiem jak ci pomóc. Musisz codziennie pracować w stajni w Jor aż dostaniesz tą rangę ,,Friendly'' I wtedy dostaniesz żółty wykrzyknik u tego faceta ;)
    ~ Victorie SkyStar

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy można kupić czy pobrać?
    Alla K.
    P.S Chcę tę grę!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy SSO tylko pobrać ;)
      Gra jest darmowa, ale star ridera trzeba kupić za prawdziwe pieniądze ;-;

      Usuń
    2. Chodziło mi o Starshine!!!!!!!!!!!!!!! *_*
      , ,
      Alla K.

      Usuń
  8. star stable też jest związane z stajnią marzeń

    OdpowiedzUsuń
  9. Stajnia marzeń w porównaniu do Star Stable jest niczym.Cicho w tej grze i pusto bo nikt za tobą czy obok czy przed nie jeździ.Więc jak ktoś się będzie zastanawiał to raczej Star Stable.Według mnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. ja tam najbardziej lubie lise i starshina

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam jedno pytanie: Kiedy można pomóc Starshine? Wiem tylko, że trzeba mieć ukończone jakieś zadanie, tylko nie wiem jakie. Pomoże mi ktoś?

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiesz SS jest też powiązane ze ,,Stajnią Marzeń".

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja lubię najbardziej Anne i Alex. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. też bym chciała mieć gre starchine oglądałam filmiki zrobiło mi się żal że niemam tak chcę! ale morza za pare dni będę miała też ową gre nazywa się sadles club przygody w siodle :D wajnie morze dziśaj przyjdzie!?

    OdpowiedzUsuń
  15. ej plz powie ktoś jak zrobić w star stable zadanie pierwrza wskazuwka bo idę na cmętarz i niema rzadnej wskazuwki plz niech ktoś powie plz plz plz!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej Mel, mam pytanko, kupowałaś tą grę StarShine czy pobierałaś? A pro po sso to takie pytanie - Mam zadanie u Jamesa ,, James poszukiwacz skarbów na star stable jestem Ada Mightyfield pomożesz mi? Ada Mightyfield

    OdpowiedzUsuń
  17. A mam pytanie Mel . A kiedy się ma ten quest z Starshinem i Lisą ? Ja nie mogę się doczekać a widzę jak na yt nagrywają te questy. Mam prawie 16 level i jeszcze tego questu nie mam. Albo też jak kiedyś ktoś nagrywał mistrzostwa to była taka wyrwa w ziemi i fioletowe światło. ;o Czy zadanie ze starshinem będzie u Elizabeth ? Czekam na odpowiedź. PS. Lubię twój Blog <3 /Kristine Wolfnest

    OdpowiedzUsuń
  18. a mam pytanie kiedy sie pojawia zadanie z starshine ??

    OdpowiedzUsuń
  19. No wlasnie bo ka juz czemam trzy tygodnie na to zadanie co trzeba zrobic help my pleas

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi się wydaje że trzeba być popilarną w Jarlechiem

    OdpowiedzUsuń
  21. Ps. Ale nie jestem pewna !
    Proszę o pomoc

    OdpowiedzUsuń
  22. Cześć Melissa! Gdzieś czytałam że jesteś najpopularniejszą polską bloggerką o SSO. Cieszę się że w końcu znalazłam twojego bloga. Pozdrowienia śle Gabrielle Sunfire

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach