Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

27 grudnia 2013

Księżyc

calendar_month 27 grudnia 2013
Hmm... Jak robi się tego questa u Świętego Mikołaja to na niebie jest księżyc


A jak jest normalna noc to go nie ma
Magia Świąt XD

25 komentarzy:

  1. Super zdjęcie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej Mel, mam do ciebie pytanie.
    Ile trzeba mieć reputacji żeby zaliczyć zadanie z 'Cracks'?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaliczyć? Czyli żeby już nie było tych cracks? To musisz być admired, czyli 6001 punktów reputacji

      Usuń
    2. O boże, ja mam dopiero 'liked' o.o

      Usuń
  3. Hej! Melissa, zrobisz kartę dla arabka i zimowe zdjęcia dla koni? :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej Mel.Mam pytanie.Gdzie można zmienić imię konia na SSO i czy to coś kosztuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Imię konia można zmienić w Silverglade Village albo w Jarlaehim. Kosztuje to ok.110 sc.

      Usuń
    2. Już wiem.Byłam w Harwest Countains czy gdzieś tam i się natknęłam na taki sklep ale nie chcę narazie zmienić imienia bo zbieram na kucyka tego podobne go do Haflingera.Czyli muszę uzbierać 550 SC.

      Usuń
  5. Hejka Melissa. Mam bardzo ważne pytanie. Jak zmienić sobie hasło na SSO? Moja koleżanka zna moje hasło i wchodzi na moje konto. A jak wchodzi to mnie oczernia.Proszę pomóż jeśli wiesz jak.

    OdpowiedzUsuń
  6. zrobsz nowe konto i mi dasz bo jakrobie sobie konto i cos instaluje i nie moge sie zalogować

    OdpowiedzUsuń
  7. masz jeszcze jakieś konto do oddania plis odpisz plose

    OdpowiedzUsuń
  8. a dasz jakies konto z arabem plisek

    OdpowiedzUsuń
  9. zrobisz jakies konto ze sr i mi dasz plis

    OdpowiedzUsuń
  10. Kto by oddał konto na którym było / jest Star Rider plis zależy mi na tym bo ja nie moge mieć ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak chcesz możesz się ze mną zamienić, konto posiada kilka koni, konto livetime i 19 lvl

      Usuń
  11. Kto odda mi konto z AQH i arabkiem oraz z 9000 sc ? Ten mi napisze ja

    OdpowiedzUsuń
  12. Kto chce konto z 17 poziomem jest tam 9000sc mówię serio oraz 21 koni kto ma np konto z 14-16 poziomem to ja mogę oddać z 17 tylko piszcie chętni ja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja!!! Prooooszę! Napiszesz na maila hasło? Na maila mojej siostry: kitunia1234.gmail.com Proooszę!

      Usuń
  13. Ten księżyc właśnie był inspiracją do mojej nazwy XD

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach