Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

30 grudnia 2013

Wysyłanie rzeczy

calendar_month 30 grudnia 2013
Hej!
Zdarzało się, że brakowało Wam 1 lub 2 SC do konia, jakiegoś sprzętu lub bluzki i koleżanka mogłaby nam pożyczyć? Mi tak :( xD
Albo brakowało Wam jednego elementu do stroju tzn. bluzki, spodni itp., a Wasza koleżanka ma tą rzecz?
Więc...




















Pomyślałam, że fajnie byłoby wysyłać rzeczy, SC albo Shillingi :3 Możnaby też wysyłać prezenty np. na święta :-D Ale przed wysłaniem ciuchów lub sprzętu trzeba byłoby wpisać jakieś specjalne hasło wymyślone przez nas, bo ktoś się jeszcze wkradnie na konto i wszystko sobie wyśle xD ;]

39 komentarzy:

  1. Haha! :D właśnie o tym marzę od dłuższego czasu aby to oddali :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh, Mel, sama taki pomysł miałam :D
    Więc fajnie by było jak by to zrobili.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł Melissa! Mam też takie pytanie, a mianowicie czy możemy się kiedyś spotkać? Ja jestem Melissa Ponyblanket ale muszę pisać jako anonimowy bo by mi wyszło że pisałam na koncie taty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł Mel ja też o tym myślę :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ! ^u^ Mel, pomożesz? Które rzeczy najwięcej dają do swiftness/riding, gdzie można je kupić i za ile są? Chodzi mi o : Kask / coś na głowę xd, oficerki, siodło, czaprak i ogłowie. Jakbyś wiedziała to proszę o odpowiedź ! :)

    Adele Eveningbard

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja pomge :> toczek (kask) to u marley ja mam taki granatowy oficerki mam teżz marley ciemno brązowe siodło z GHV (golden hilss valley) albo z valedale a ogłowie teżw GHV ale trzeba mieć reputacje a spodnie takie czarne nie pamiętam gdzie były ale możesz też takie którtkie cieno czarne jeansy w tym sklepie z sliver glade i bluzka z I Love Jovirk :) Albo na cs w Vale to bluza z tamego sklepu :)

      Usuń
  6. Nom, masz rację Mel, to jest... WSPANIAŁY POMYSŁ!
    Rose Queenhall

    OdpowiedzUsuń
  7. Heh, miałam taki sam pomysł :D Przyszedł mi do głowy jak musiałam pokazać kol że mam złoto w GHV a moja naj je miała xD I mi brakło 31 sc do konia i nikt mi ich nie dał ;<
    ~Victorie Skystar~

    OdpowiedzUsuń
  8. Też nad tym myślałam ;D
    Na święta, urodziny, itp. to wtedy można by wysyłać jakieś prezenty, a nie robić cały czas pikniki i grille >,<

    OdpowiedzUsuń
  9. Kara Archbridge31 grudnia 2013 16:39

    Najlepszego nowego roku Melissa:-D

    OdpowiedzUsuń
  10. No faktycznie pomysł mega, ale to by się chyba mało opłacało trochę SSO, bo mniej osób kupowałoby SC, gdyby dało się wysyłać z innych kont xD A tak pozatym to Szczęśliwego Nowego Roku Mel i wszystkim ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nom, ale mógłby być taki jakby 'limit', że przez miesiąc możesz dostać od innych osób tylko 50 SC ^_^
      Szczęśliwego Nowego Roku ♥

      Usuń
  11. Mel, byłoby naprawdę SUPER IDEALNIE ! Naprawdę FAJNIE ! Ale szkoda że Support o tym nie pomyślał...

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi brakuje 10 sc. Do FRYZA!

    OdpowiedzUsuń
  13. gdzie sie klika żeby wyslac tę rzecz Mel i pozdrawiam !!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdzie kliknąć żeby wysłać tą rzecz?

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zdjąć sioło i ogłowie z konia?

    OdpowiedzUsuń
  16. O jeny Mel ja właśnie przed chwilą ( nie widząc tego posta ) napisałam do Star Stable żeby to dodali XD po prostu nie wiem zbieg okoliczności?

    OdpowiedzUsuń
  17. a to da sie przesyłac żeczy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie da się, ale fajnie by było gdyby dodali takie coś ;d.

      Usuń
  18. jak to zrobić?

    OdpowiedzUsuń
  19. no właśnie jak?

    OdpowiedzUsuń
  20. albo gdyby można było za zgodą właściciela wejść na czyjegoś konia ale wkońcu za zgodą bo byłaby taka funkcja poproś o jadę na koniu XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. albo lążowanie kogoś za jego zgodą też było by meega...

      Usuń
  21. Uważam, że to dobry pomysł :3 Na głównym koncie mam około 400 sc, a na starym mam 622 .-. Fajnie by było, gdybym mogła przesłać :3

    OdpowiedzUsuń
  22. A da się komuś
    przesłać?

    OdpowiedzUsuń
  23. nie umiem tego zrobić :C

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja właśnie napisałam z tym dawno do modów i proszę :D więcej osób jest za tym xD

    OdpowiedzUsuń
  25. właśnie napisałam do sso;>

    OdpowiedzUsuń
  26. Co jak co ale jak dla mnie to ŚWIETNY pomysł, moja bff od niedawna gra w SSO a jej mama się nie zgadza na starridera a jako iż ja mam life timer chciałabym jej dać parę StarCoins lub ubranek : )

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach