Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

19 stycznia 2014

Parada z NC

calendar_month 19 stycznia 2014
Hej!
Przed chwilą z NC mieliśmy taką paradę. Każdy przebrał się za jakąś postać np. z filmu :D
Ja byłam Elsą z Krainy Lodu:

Była też Barbie (XD), krowa, Lady Gaga itp.


21 komentarzy:

  1. Fajnie pewnie mieliście... Może mój club też coś takiego zrobi =3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zobaczyć jaki ma się serwer ? Np. Ja z koleżankami założyliśmy sobie grę , ale one są na innym serwerze. One się widzą , a ja ich nie . Aha znowu napisałam do support wiadomość ale oni chyba mnie ignorują bo nic nie odpowiadają . Dostaje tylko powiadomienia że w ciągu 48h dadzą mi odpowiedź . I co jak napisałam 1 wiadomość na początku stycznia tak nie ma odpowiedzi .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak mam i to jest głupie!!!

      Usuń
    2. Niestety nic nie możesz zrobić :(
      Musisz pisać aż odpowiedzą

      Usuń
  3. Tak szczerze, to nienawidzę Elsy i tej całej Krainy Lodu, ale nie o gustach jest ten post. Pomysł o paradzie mi się bardzo podoba. Sama chciałabym należeć do jakiegoś dobrego klubu, taki jak NC. Pewnie nic bym nie rozumiała, ale ok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku też niezbyt rozumiałam, ale potem się nauczyłam angielskiego jak codziennie z nimi rozmawiałam XD

      Usuń
  4. Super pomysł bardzo mi się podobają zdjęcia ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mel, lifetime SR jest na zawsze? Proszę opowiedz c;

    OdpowiedzUsuń
  6. Hello,

    please allow us to apologise for our late reply.

    If you reply to this email, I will verify your email address for you.

    Regards




    Lisa - Star Stable Support
    Dali mi taką odpowiedź , a przecież pisałam im o link aktywacyjny .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz im odpisać na tą wiadomość. Wtedy zweryfikują Ci e-mail :)

      Usuń
  7. Melissa klub w którym jestem się rozpada i jak się rozpadnie...
    Znasz jakis super club poza NC?bo nie mam serwera NC

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi z powodu klubu :/
      Niestety kluby na innych serwerach znam tylko z Facebook'a, więc nie wiem jak w nich jest :(

      Usuń
    2. Aha,bo klub QPC mnie na SSO obraził i nie mam gdzie iść...
      ...ale dzięki!

      Usuń
    3. CGG to najlepsze miejsce jakie można sobie wymarzyć wbrew pozorom i temu co pisze paparazzi.
      Zawsze tak było i będzie dlatego polecam.

      Usuń
    4. Kara Archbridge30 stycznia 2014 18:27

      Miałam z CGG doczynienia i nie chce tego powtarzać,,myślały że to ja jestem paparazzi i zaczeły mnie obrażać a ja tylko żegnałam koleżanke i nawet nie sprawdzałam chatu.
      Poza tym znalazłam świetny klub ale dziękuje.

      Usuń
  8. ja kocham Else <3 nie lgonelam sie na konto google xD / Ada Sweetstar

    OdpowiedzUsuń
  9. ja wolę Annę ale jak Tobie się podoba Mel <3
    Melissa Candlelord

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach