Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

06 stycznia 2014

SC

calendar_month 06 stycznia 2014
Darmowe SC zawsze spoko :> Aż się lajki posypały XD


''200 Darmowych Star Coins- Zaloguj się przed poniedziałkową nocą!

Bardzo przepraszamy za problemy sieciowe, które uniemożliwiały dzisiaj granie w Star Stable. Duża liczba firm i stron w Europie miała dziś problemy i niestety nie byliśmy magicznym wyjątkiem . 

Każdy kto zaloguje się od teraz do poniedziałkowej nocy dostanie 200 Star Coins jako podziękowanie za cierpliwość. Wiemy, że to nie było fajne nie móc się zalogować... ale mamy nadzieję, że trochę extra Star Coins to wynagrodzą.

Gra powinna już działać i będziemy to sprawdzać żeby być pewnym, że robimy wszystko, aby gra dobrze działała.''

29 komentarzy:

  1. Heh,dostałam 200 SC wczoraj o 18.30 po nieudanych championship.
    Melissa Ponyblanket

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dostałam i zbieram na 3 konia *w* Albo na gniadosza albo na kucyka ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, kiedy weszłam zdziwiłam się miałam 203 sc :O ale nie mam na jakiego konia oszczedzac przed kupieniem next sr i robiłam więc zakupy XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie, a ja nie mam dostępu do SSO -,-

    OdpowiedzUsuń
  5. Mel pomocy!Mam SR i nie dostałam w sobotę SC. Jak byłam na SSO z koleżankom to ona miała w sobote 100 SC a ja nie!O co w tym chodzi!?Miałaś tak kiedyś? Błagam pomocy!
    Melissa Ponyblanket

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps:to mój pierwszy SR.
      Melissa Ponyblanket

      Usuń
    2. Najlepiej jak napiszesz do Supportu, bo ja niestety nie wiem jak pomóc

      Usuń
    3. Dzięki za radę. ;-).Możemy się kiedyś spotkać? Na którym jesteś serwerze?Ja na Angielskim serwerze a koleżanki z SSO mi mówią że jesteś na Szwedzkim,to prawda? A i czy lubisz Big Time Rush?
      Melissa Ponyblanket

      Usuń
    4. też tak mam i nie wiem dlaczego już tak 2 sobota

      Usuń
    5. A logowalas sie codziennie? Jesli nie to podobno nie dostajesz sc :(

      Usuń
    6. To jest komentarz z 2014 roku, proszę Cię :vvv

      Usuń
  6. Mel, a od którego levelu można mieć klub?

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie bym weszła ale mi się star stable 4 lub 5 godzin ładuje

    OdpowiedzUsuń
  8. Kara Archbridge8 stycznia 2014 19:21

    Dostałam 400!

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem SR i nic nie dostałam czemu pomocy

    OdpowiedzUsuń
  10. a jak się zalogować ps,mam pytanko bardzo lubie grać w sso ale w sobotę nie dostałam sc a jestem sr Proszę O \podpowieź

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie rozumiem...ma star rider no i w sobotę mają wszyscy dostać star coins :( a ja nie dostałam. codziennie wchodziłam ale nic :( co z tym zrobić? napisałam do nich :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam 1 pytanko jak mam zweryfikować swój adres e-mail w star stable bo bym bardzo chciała pisać i proszę o szybką odp.a i jakby co to w grze nazywam się Klara Starbaker a mój koń moongirl

    OdpowiedzUsuń
  13. ja nieumiem kupici se ani star ridera ani star coins zbieram na konia kucyka a niemam ani jednego star coins pomurzcie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prosze o szypko otpowiedzi plis

      Usuń
    2. może na dzień dziecka sie dostanie

      Usuń
  14. Chciałabym mieć SR bo mam 4 lvl. Jak zweryfikować e-mail ? Pomocy !!!

    OdpowiedzUsuń
  15. JA JESTEM CODZIENNIE I NIEMAM NAWED 1 SC

    OdpowiedzUsuń
  16. Ratunku !!! Kupilam dzisiaj 2 razy 820 sc za 25zł ale dostalam tylko jeden raz po 820 sc oczywiscie pieniadze pobrane ale sc nie ma ;ccc Mel ratuj ;((

    OdpowiedzUsuń
  17. Napisz do Supportu.Oni na pewno Ci pomogą :)

    OdpowiedzUsuń
  18. gdzie jest skrzynka odbiorcza?

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach