Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

05 stycznia 2014

Trening

calendar_month 05 stycznia 2014
Jak ja kocham trenować konie....
Nie. To takie nudne i tak długo trwa :(





















Ile macie koni do trenowania? Mi został Spencer (13 lvl) i Bruno (1 lvl) :(

16 komentarzy:

  1. MELISSA! MÓJ SERVER ZOSTAŁ ZAMKNIĘTY NA NWM ILE! CZY Z TWOIM TEŻ TAK SIĘ STAŁO?!!!
    Rose Queenhall

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OMG mój też!! nwm co się dzieję! ;(

      Usuń
    2. Mi też ale już działa.
      Melissa Ponyblanket

      Usuń
  2. Żadnego, bo mam tylko startera >.<

    OdpowiedzUsuń
  3. Ehh.. Został mi kasztanowaty Andek , Darkprincess (13 lvl), oraz Danishek (10 lvl). Niby mało ale konie z większymi lvl , jakby to nazwać, wolniej się trenują niż konie z np. 4 lvl ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi 3 zostały >,<

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój koń ma 5 lvl c: To jest Danish i nazywa się Westdream <33 i kupiłam go chyba z 3 - 2 tygodnie temu xD A i mój serv też nie działał ale teraz działa. Warto było czekać bo każdy dostał 200 sc ^^ Yeach ^_^

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi Bella (Lovebelle 9 lvl) i Wild (WIldboy kucyk 13 lvl) :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi Snowdream koń arabski ma 13 lvl :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi został tylko kucyś ale zamierzam kupic jeszcze fryza. mój blog jakby co xd nazywa sie: sso-wedlug-pauli.blogspot.com ;3

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi.. ThunderWarrior kuc.. mam go około... 3-4 miesiące.. ma ciągle 7 lvl..i MidnightDream C: ma 8 lvl mam ją od nie dawna ..

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem po co narzekacie XD
    Trenowanie koni jest świetne bo pokazuje, że nie ma nic za darmo i dzięki temu uczymy się lepiej operować tym wirtualnym koniem : P

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi został mój pierwszy koń (i jednocześnie jedyny :D) Ma 8 lvl. Trochę mi to jeszcze zajmie ;D. Już się boję co będzie jak dokupię kucyka XD.

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba wszystkie xDD na 15 lvl'u mam chyba tylko 3-5 a koni mam 20 ileś xD

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie wytrenowane, a mam ich 9 :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Najpierw dałam buzię "super", z przywyczaejnia. Potem "smutny" bo "o nie, nie cierpię trenować" w końcu zdecydowałam się na "wow" bo od dawna nie kupowałam koni i Noe trenowalam i: "OMG, przecież niedługo kupuje kilka koni i będzie trenowania XD"

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach