Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

07 lutego 2014

No i naprawili :c

calendar_month 07 lutego 2014


















Wcześniej można było przez ten płot przejechać. Fajny skrót był :/

16 komentarzy:

  1. Też byłam bardzo zdziwiona takie fajny skrót : / :(

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja nawet go nie zauważyłam :o Za to chyba znam w Winery xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja przez cały czas przez niego przeskakiwałam XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny skrót był.... A oni zepsuli ;-;


    Lana N.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mogę przez ten płot przeskoczyć. :D
    Carolina Darkgirl

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nawet nie wiedziałam, że istnieje takie cuś. XD Nie miałam jeszcze misji z tym wyścigiem. ;-; Gdzie jest ten wyścig? ?_?
    Rose Queenhall

    OdpowiedzUsuń
  7. Niech mi ktoś powie w punktach instrukcje budowy mostu do haverst counties.
    Z góry dziękuje i będe wdzięczna.
    Alla Kittenvalley
    P.S Ma mi ktoś to powiedzieć dziś lub jutro bo to dla mnie bardzo ważne by odblokować przejście do HC.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to musisz po prostu robić questy

      Usuń
    2. Kara Archbridge13 lutego 2014 18:14

      Klikasz notatnik i czytasz zależy w czym masz problem

      Usuń
    3. Mam problem bo ciągle mi wraca na to samo miejsce a nie mam materiałów tylko deski;(

      Usuń
  8. Mel, mogłabyś dodać do swojej listy polskich blogów mój blog? Nazywa się www.starstableonline-cristina.blogspot.com. Bardzo mi na tym zależy...

    OdpowiedzUsuń
  9. lol, bo ja moge przez to przeskoczyc

    OdpowiedzUsuń
  10. Mel,posluchaj mnie proszę czy mogła byś odpowiedzieć na mój wcześniejszy kom. bo nikt na niego nie odpisał a dla mnie to BARDZO WAŻNE.Plissssssssssssss..........................
    Alla Kittenvalley

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach