Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

01 marca 2014

Kolejne foty z Göteborg'a

calendar_month 01 marca 2014
Skoki

Douglas Lindelöw


Game Masterzy grają (po prawej Game Master Lucia, po lewej Game Master Heather)

18 komentarzy:

  1. Super chciala tam byc ale te panie przy komputerach graja?

    OdpowiedzUsuń
  2. Mel ty tam jestes?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mel dodaje zdjęcia z instagrama, nie ma jej tam :)

      Usuń
  3. O wow *+* chcialabym miec taka bluze :| Fajnie by bylo jakby byla by jeszcze niebieska *8* xd Mel a jesli wysle sie konia na wakacje te za jorvik shilling ( nie wiem czy dobrze napisalam xd). To za ile czasu on wraca ? 0.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w nieokreślonym czasie :)Ty decydujesz kiedy ma wrócić :)

      Usuń
  4. O to fajnie :) (dzieki za odp. XD ) czyli ze nawet moge go eyslac i pare sekund potem go z tamtat zabrac ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale i tak wroci szczesliwy nawet po paru sek. ? :(

      Usuń
    2. Tak odrazu nic nie musisz czekać tylko odrazu juz jest szczęśliwy.

      Usuń
  5. Mel wysłałam do cb 2 maile dotyczonce NC i proszę o odpowiedz na nie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ej a jeszcze 1 mam pytanie ? :). (dotyczace tych wakacji xd ) Jezeli chce go wyslac to gdzie mam kliknac bo na tym 1 jest pomoc przy stajni na 2 jest cos tam pokazane ile koni masz na wakacjachd a w 3 jak klikam to jest cos napisane i mam kliknac yes lub no (4 jest zablokowane xd) i boje sie w to 3 kliknac ze sprzedam konia :'((( a chce wystawic 1 z nich na zawody lecz nie moge bo jest za wolny ia nawet z najgorsza minka bylam 4 lub 5 :( prosze pomuszcie :((

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam pytanie. Jak coś wysłać komuś w grze np.: ubranie lub js itp. ? czy ta osoba musi być w znaj. ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Mel, pomocy ;_: Co mam zrobić?
    Miałam na koncie 28 zł, moja mama powiedziała, że mogę kupić sobie Star Ridera za 22-26 zł to kupiłam za 22 zł. Przyszły 2 sms, 1 - 11,07 zł 2 - 11,07zł odpowiedziałam na nie.
    Przyszły mi 2 kody, z doświadczenia wiem, że ten 2 jest działający. Wstukałam ten drugi, pisało, że został już użyty! Wstukałam więc ten 1, pisało, że też jest już użyty!! Pieniądze mi pobrało w dodatku zostało mi 0,25zł Co ja mam teraz zrobić? Raz już pisałam do nich właśnie w sprawie płatności, kupowałam sc i mi nie dali, po 3 tygodniach oczekiwania dostałam 289 sc -.O Nie mam już sił żeby się z nimi kłócić... ;___;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem, nie musisz wpisywać żadnego kodu. Jak wyślesz wszystkie sms to powinnaś mieć SR

      Usuń
  9. Chciała bym spotkać game mastera byle jakiego ale bym chciała :3

    OdpowiedzUsuń
  10. A te panie , te Game Masterzy to twórcy gry?

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach