Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

03 marca 2014

Liked

calendar_month 03 marca 2014































A Wy jaką macie reputację z Goldspur family? :)
P.S. Mój laptop po raz 5 czy 4 spalił ładowarkę. Tym razem raczej nie kupię od razu nowej. Mama jutro weźmie laptopa do naprawy i jak nie będzie drogo to naprawimy. Na razie będę wchodziła karmić konie i robić zadania na laptopie brata, ale tylko to, więc może mnie nie być kilka dni tutaj na blogu. Adiós! ♥

20 komentarzy:

  1. :'( Mel ogladalas Avatara na polsacie ? Przed cheila sie skonczl

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi tez sie ladowarka spalila po raz 3 .

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam słabą reputacje ;-; wogule nie mam u nich questów o co chodzi?

    OdpowiedzUsuń
  4. Mel, mogłabyś zrobić teledysk do piosenki Katy Perry 'Dark Horse'? :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może zrobię, ale teraz niezbyt mam czas na jakiekolwiek filmiki :/

      Usuń
  5. Ja mam problem z zadaniem z Adolse ( czy jakoś tak ), że trzeba z nią porozmawiać i nie iwem o co chodzi ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam z tym problem ale po 1000000 razie sie udało ^^

      Usuń
    2. Mogła byś coś pomóc, doradzić? Męczę się z tym od dwóch miesięcy :c

      Usuń
    3. Heh nie pamiętam ale chyba jakoś ciągle było pierwsza odpowiedz coś takiego naprawdę nie pamiętam chciała bym ci pomuc ale naprawdę to było dawno temu
      (Pisze z maja z ale to ja zoe sharkrock c: )

      Usuń
  6. Ha ha mi kiedyś OMAŁO co nie spaliło mi łady 1 raz:D
    Alla

    OdpowiedzUsuń
  7. Będziemy tęsknić ;.; Tak kocham czytać Twoje posty ;.; Do zobaczenia Mel ;.;

    OdpowiedzUsuń
  8. A jak ta family może cię nie lubić? XD

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi tez sie spila ladowarka i mi tata naprawl pilnik i dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mogę się doczekać kiedy wrócisz :D
    PS. Dodasz mojego bloga do wypisanych na twoim blogu, blogów polskich? Dopiero zaczynam i to dla mnie ważne :P
    www.starstable-anita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. heh ja mam dopiero że jestem przyjazna ;P

    OdpowiedzUsuń
  12. Potrzebuję pomocy! Jak zrobiłam zdjęcie ( Fn + prt sc ) to ja mam je zapisać, by zrobić więcej zdjęć? Albo jak 'zminimalizować' gre tak by tylko zdj zapisać i wrócić do gry bez wychodzenia? Pls Pomóżcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobione zdjęcie najlepiej wkleić do np. Painta. Grę zminimalizować można klikając "Alt+Tab". Jeśli nie zadziała (prawie na pewno zadziała) to "Ctrl+Alt+Delete" i przez "Menadżer zadań" (uwaga żeby nie wyłączyć gry). Albo klawiszem "WinKey" (ten z symbolem "Windows" obok "Ctrl" albo "Alt". Lub kombinacją "WinKey+M" (lub "WinKey+D).
      :)

      Usuń
    2. Wielkie dzięki.

      Usuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach