Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

29 marca 2014

Wielkanocne questy?

calendar_month 29 marca 2014



























W wielu miejscach w Jorvik pojawiły się króliki. SSO chyba już szykuje się do Wielkanocy :D Rok temu królik, który był w Nlimer's Highland zmieniał kolory naszych koni



































Mam nadzieję, że w tym roku też będzie taka możliwość :'D

34 komentarze:

  1. Nie było mnie wtedy, muszę skorzystać z ''mocy'' tych królików. : D

    OdpowiedzUsuń
  2. Noo te kolory były extra! szkoda że ich już na zawsze nie zostawili bo to wyglądało jak jednorożce bez rogów xDD

    OdpowiedzUsuń
  3. W zeszłym roku było fajnie z kolorowymi końmi ale to było na prima aprilis ( z tymi kolorowymi końmi )

    OdpowiedzUsuń
  4. No, fajnie by było ;D I żeby wszyscy mogli z tego korzystać ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. mam pytanie, czy ten królik na trzecim zdjęciu to jest na drodze do silverglade? Tam gdzie była misja z tą owcą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie .-.

      Usuń
    2. Nie, on jest przy cyrku w Nlimer's Highland

      Usuń
    3. Jakim cyrku? Ja tam widzę tylko jakiś wóz, a z niego takie zzzzzz jakby tam ktoś spał.

      Usuń
  6. Fajnie było w zeszłym roku tylko szkoda że wtedy jeszcze w to nie grałam ._.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sweet te króliczki ;DD! Fajnie by było jak by po zmieniali kolory naszych koni!
    PS:Superstar ślicznie wyszła. Musialaś się napracować!
    Pozdro! Sofi

    OdpowiedzUsuń
  8. Super jak by tak zrobili, że można zmienić kolor konia:D
    A questy Wielkanocne będą na pewno:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam pytanie ile w zeszłym roku kosztowało pomalowanie konia ?

    OdpowiedzUsuń
  10. 0
    Zobaczcie normalnie mi głos odebrało *o*
    The voice of Ukraine - Dziwny ten świat
    Alla Kittenvalley

    OdpowiedzUsuń
  11. Mel doradzisz mi?
    Opłaca się kupować Araba z FG tego jabłkowitego czy lepiej innego? Ładny jest? :c bo ja właśnie nwm ale chyba... tak?? ;cc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pytaj mnie, bo to zależy czy tobie się podoba. Ty będziesz na nim jeździć, nie ja XD

      Usuń
  12. Mam pytanie, a pomalowanie konia kosztowało? Bo ja zaczęłam grać gdzieś w zimie w 2013 i się nie załapałam :/ Mam nadzieję że malowanie konia nie będzie za sc , bo mam zero

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomalowanie konia nic nie kosztowało ^.^

      Usuń
  13. Super widzialam juz kroliki <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Na trzecim zdjeciu widzialam latajacego królika i w moorland (na zawodach).

    OdpowiedzUsuń
  15. Alexis Westdaughter31 marca 2014 08:28

    W tamtym roku był boski pomysł z tymi króliczkami ^,^ ciekawe co będzie w tym roku ?? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Na wielkanoc dają sr za free?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nwm, dają sr za free kilka razy w roku , gdzieś po sylwestrze każdy miał chyba w lutym 2 dni darmowego sr. Słyszałam też że na Halloween (u nas wszystkich świętych) i chyba właśnie na wielkanoc. Ale znam jeden kod : HAPPYPIXIE10 , i on daje 10 dni darmowego sr , miałam go , ale można go użyć tylko raz :/

      Usuń
  17. Melissa, powiedz, gdzie można znaleźć klucz do domku na drzewie? Akurat tego potrzebuję i nie wiem, gdzie to...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musisz zrobić specjalny quest w Goldspur Farm (czy jakoś tak xD) i wtedy będziesz miała takie coś,że szukasz drabiny.... musisz go znaleść... a potem jak to zrobisz to powinnaś dostać klucz i możesz sobie tam stać =]
      / Zoe Sharkrock

      Usuń
    2. stać, chodzić, biegać, wchodzić, zchodzić, oglądać widoki starego domku na drzewie... itp.
      XDD

      Usuń
    3. mam pytanie, czy Goldspur farm to te miejsce obok zamku Jarlaheim? Tam gdzie są te dzieciaki? Bo byłam tam ale nie pamiętam :/

      Usuń
  18. Już event jest =3
    I można przekolorowywać konie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Już można przekolorować konia :D Zrób post

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja dzisiaj jestem na kompie 1 kwietnia jest aktualizacja i co niemoge wejśdz na star stable i piszemi ze.............................................. niemozna sie połączyć ze serwerem

    OdpowiedzUsuń
  21. jest dziś możesz pokolorować konia

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach