Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

24 marca 2014

Woda na macu

calendar_month 24 marca 2014





































Zdjęcie zapożyczone od: http://starstableworld.se/

Woda na iOS jest taka dziwna i nierealistyczna. Taka aqua XD Wolę tą z Windowsa :D

22 komentarze:

  1. ja wolę tą z iOS jest taka że chce się do niej wskoczyć!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wolisz tą nie realną?! :) :D

      Usuń
    2. Lidia, wiesz, to jest gra, nie wszystko musi być realne i nie wszyscy muszą mieć ten sam gust.

      Usuń
  2. No faktycznie dziwna, ja mam Windows XP i woda jest normalna i nie taka niebiesiutka :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Nom ja też grałam na macu i taka była xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam realistyszna Windows 8

    OdpowiedzUsuń
  5. Na Windowsie woda może i wygląda lepiej, ale na Macu są bardziej nasycone kolory. Według mnie, każdy znajdzie coś dla siebie, jeśli będzie brał pod uwagę grafikę na SSO. (oczu postaci nie mogę im wybaczyć ,_,)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mel, przepraszam że się "wpycham" ale jak ty to robisz, że masz takie tło bez konia i jeźdźca?
    Przerabiasz czy tak już robisz fotkę? Proszę o pomoc :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta w Windowsie jest o wiele bardziej realistyczna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Na stajni marzeń wiosenna przygoda jest taka jak na iOS

    OdpowiedzUsuń
  9. Mel,zajrzysz na bloga? Link:starstablemelissa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Hihihi wolę tą na macu taka radosna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale numer ja też mam windowsa

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam obecnie laptopa mac i mam SSO a ta woda jest taka niebieska że moja siostra to przez godzinę grania nic nie robi tylko do wody wskakuje xD Więc jeśli ktoś miałby mac'a to teraz nie mówiłby że woda z windows'a jest ładniejsza :) Lecz ja za swojego dałam ok. 8.000 zł czy nawet więcej :/ ( szpanerski laptop xD )

    OdpowiedzUsuń
  13. Super. Ja się tu smucę że mam inną wodę, a Mel robi o tym posta. Mały promyczek nadziei, że da się ją zmienić zgasł, kiedy tylko Mel skomentowała :'(

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam windowsa, a teraz mam wodę taką jak na macu. :O Czym to jest spowodowane?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SSO coś zmieniali w grafice i widzę, że nie do końca im wyszło, więc niektórym osobom pojawia się taka brzydka woda :/ Niestety osobiście nie mam dostępu do SSO, więc nie mogę Ci nic poradzić, bo nie jestem w temacie

      Usuń
    2. Aha, no cóż, bardzo Ci dziękuję za pomoc, mam nadzieję, że szybko to naprawią, ponieważ mam przez to przy nagrywaniu straszne lagi. :(

      Usuń
    3. Mam podobnie. W moim przypadku taka woda pojawia się, jak ustawię grafikę na najniższą.

      Usuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach