Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

03 kwietnia 2014

Dziękuję ♥

calendar_month 03 kwietnia 2014
























Iiiii 130601 wyświetleń i 3181 komentarzy xD ♥

18 komentarzy:

  1. Dołączyłam nie dawno do obserwatorów, więc to ja dziękuję ci za to że prowadzisz ten blog xD ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pytanie do tych którzy mają cyrk i Golden Hils. Cyrk jest od 12 lvl? ( w sensie że zaczynają się zadania i jest Ydris ) A Ghv kiedy mogę odblokować ? I skąd mam wiedzieć że zaczynają mi się zadania z tym związane? ( mam już Alex na Tin - Can'ie i Linde w Silverglade Vineyard i mam zadanie z Winery Garden czy jak to tam )
    ~ Molly Winterberg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cyrk jest od konca 11 lvl przynajmniej ja tak mialam a goldenhills od 13 lvl i troche jak masz juz alex naa tinie to juz nie dlugo (chyba) jak bediesz miala questy od tego w silvergrande village counsilamana to juz zaczynasz a apropo mel to ja mam 1160 coś takiego obserwalorów XD

      Usuń
    2. Jak już masz quest w winary z takim psem i riding hall po którym powinnaś dostać czano-szary czprak jak go całego zrobisz to w silvergrade village już czeka na ciebie quest do GHV i na drugi dzień otwierasz skromne progi GHV XDDD

      Usuń
    3. Aha dziękuję Anonimku i Zoe :) Dzisiaj 13 lvl ^^

      Usuń
  3. Alexis Westdaughter5 kwietnia 2014 07:25

    Gratki Mel<3 ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Brawo Mel ! Żadna dziewczyna grająca w SSO nie dorówna tobie, choćby miała nwm jak super filmiki i blogi, to żadna nie będzie taka jak ty :) Pozdrawiam , Kate Macwater i Skyhunter ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mel wiesz gdzie jest statek UFO? xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w 7 może 8 levelu masz misję znaleźć jakiś tam metal (nwm czy to nie była misja świąteczna) i jedziesz do miejsca o współrzędnych takich jakie ci podają , miejsce to jest gdzieś niedaleko GHV i tam są góry , znajdź miejsce najmniej strome i powoli stępem wjedź tam , po jakimś czasie zobaczysz ufo ;)

      Usuń
    2. Aha i dodam że te misję powinnaś mieć chyba w Silverglade Vineyard albo w Valedale (nie pamiętam xD )

      Usuń
    3. A jak tam wejdę to mnie UFO nie zaatakuje? :O

      Usuń
  6. Ja wiem :)
    Jak jesteś w winary to jedziesz w stronę gór i potem szukasz i szukasz i powinno być XD pewnie nie zrozumiałaś xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też wiem XD Szukam sekretnych miejsc :/ Obecnie jestem na infie i pisze na anonimku.

    / Molly Winterberg

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach