Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

12 kwietnia 2014

Głosy

calendar_month 12 kwietnia 2014

Selfie

Wiele osób używa w swoich SSO'wych serialach takich odgłosów rozmowy lub różne odgłosy konia itp.
Niestety nie wszyscy mają do tego dostęp, gdyż nie są one we wszystkich wersjach Starshine. Postanowiłam, że je dodam do Mediafire, więc każdy będzie mógł je pobrać. Jeśli chcecie mogę też dodać odgłosy kopyt i inne takie dźwięki do np. seriali
Odgłosy koni i rozmów można pobrać tutaj: https://www.mediafire.com/folder/a0ew4orzr2lm0/Starshine_Voices

32 komentarze:

  1. Dziękuje, na pewno się przyda :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym tylko potrzebowała odgłosy kopyt xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisz na yt "Gallop horse'' myśle że pomogłam :)

      Usuń
    2. napisz na yt "Gallop horse'' myśle że pomogłam :)

      Usuń
  3. Ja tak samo :-D Jaka fajna fota XD. ^.^

    OdpowiedzUsuń
  4. Chodzi o te odgłosy rozmów lub stukot kopyt jakie użyłaś np. w przeznaczeniu lub w tej świątecznej historii? Jak tak to chętnie ^_^ Może się przydać

    OdpowiedzUsuń
  5. Koteł :DD Dzięki Mel a dodałabyś odgłosy kopyt? Bo to mi się bardzo przyda :3

    OdpowiedzUsuń
  6. mel albo ktoś inny błagam o pomoc! Mam konto na starstable i jak trzeba potwierdzić e-mail to ja przez przypadek usunełam ten mail gdzie był ten kod aktywacyjny można wysłac go ponownie? jeżeli tak to jak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jak napiszesz do supportu to pomogą?

      Usuń
    2. napisałam odpowiedzieli że postaraja się wysłać ten link w ciągu 2 dni i jeszcze nie przyszło znasz jakiś sposób mel ? (to znowu ja tylko na innym koncie :) )

      Usuń
  7. CHYBA niestety nie można wpisać innego maila:-(

    OdpowiedzUsuń
  8. hejka,mel mogłybyśmy się spotkać na sso? wiem że gramy na tym serverze,ale ciągle jak wpisuje w znaj Melissa Seahall to wyskakuje:( "the loget aut" :(((((((((((( i cemu nie odpisujesz na wp?poczcie?,nie jestem początkującym, pozdro Britney Candlerock

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo Mel jest na innym serwerze i dlatego tak wyskakuje... Jak byś była na tym serwerze co Mel to by było normalnie no chyba, że była by wylogowana :/

      Usuń
  9. Kara Archbridge13 kwietnia 2014 20:31

    Właśnie się kiedyś zastanawiałam nad tym;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedy ma się zadanie z robieniem klucza do Golden Hills Valley , dziś mam ponad połowę 12 poziomu czy możliwe jest że właśnie to zadanie dostanę jutro ? Proszę o w miarę szybką odpowiedź , bardzo mi na tym zależy
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz mieć 13 lvl (prawie) połowę 13 levelka :D Ja miałam i miałam misję z GHV ale skończył mi się SR ;-;

      Usuń
    2. Dziękuje za odpowiedź , a czy między 12 a połową 13 poziomu są jakieś ciekawe zadania ? Ale i tak bardzo dziękuję
      Pozdrawiam

      Usuń
    3. Ja jestem na poczatku 13 i wykonuje jakies zadanie ze ktos tam sie chyba zakochal i musialam sie pytac innych czy zna dziewczyne i jakes serca na lace zbieram czy cos XD Ale jest fajne zadanie z Val. Bo wodospady staly sie zielone i wogule do jakiegos rdzenia musialam jezdzic a i na koniec zadania dostaniesz caly stroj do Joggingu (nwm czy dobrze napisalam :-D)

      Usuń
  11. odgłosy kopyt :3

    OdpowiedzUsuń
  12. A na tym zdjęciu to siedzisz na Flo no nie? Widzę że go polubiłaś :3 bo w ostatnich postach lub filmikach często jesteś na nim ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuje :* ^.^ Przyda się ! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Mel zobaczyłam te głosy i mam same bełkoty :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Mel mam mały problem z pobraniem. gdy naciskam pobierz wyskokuje okienko i dwie opcje upgrade i cancle naciskam upgrade wyskakują trzy okienka do wyboru dwa płatnie jeden za darmo ten za darmo jest cały na szaro i nie da się go pobrać. Jestem zalogowana itp. pomożesz??? :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej
    mogę mieć cię w znaj na sso??
    i czy bym raz mogła wystąpić w twoim filmiku?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak chce posłuchać te oddgłosy jest jakiś jeden szybki śmieszny odgłos niewiem o co chodzi 0,0

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak chce posłuchać te oddgłosy jest jakiś jeden szybki śmieszny odgłos niewiem o co chodzi 0,0

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie słychać jakby robota, który się psuje... DX

    OdpowiedzUsuń
  20. Czy tylko ja jestem taka głupia i nie umiem tego pobrać XD? *Wiem data xd*

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej, Mel! Wiem, że to już stary post, ale mam pytanie:
    Jak pobrać te odgłosy? Bo ja specjalnie założyłam konto, pobrałam 1 głos i jak chce pobrać wszystkie to muszę założyć konto płatne :c Jak ty to zrobiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam ten blog♥

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach