Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

17 kwietnia 2014

Końkurs wielkanocny

calendar_month 17 kwietnia 2014
Uwaga końkurs!!!

Ogłaszam końkurs wielkanocny! 


  • Co trzeba zrobić?
Pobrać te zdjęcie:



































I ozdobić pisankę w programie takim jak Pait, Gimp, Photoshop itp. 

  • Gdzie wysłać?
Na e-mail mel-sea@wp.pl , a w temacie wpisać 'Konkurs Wielkanocny'.

  • Co można wygrać?
Autor najlepszej pisanki będzie miał wybór nagrody. Nie są one duże, ale zawsze coś :)
Nagrody:
Kod na 10 dni Star Ridera lub Reklama SSO'wego bloga lub kanału na youtube na 1 miesiąc

UWAGA
Kod zadziała na Twoim koncie tylko jeśli NIGDY nie używałeś ŻADNEGO kodu na 10 dni SR

  • Na wszystkie e-maile odpiszę, abyście byli pewni że doszła do mnie Wasza pisanka :)
  • Wyniki podam 22 kwietnia
  • Prace można oddawać do 21 kwietnia

53 komentarze:

  1. Chętnie wzięłabym udział, ale wpisałam już kod na darmowe SR D:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może się w przyszłości przyda na inne konto? :))

      Usuń
    2. No nie wiem... Dysponuję tylko paintem, więc chyba nic ładnego nie zrobię xd

      Usuń
  2. ja biorę udział! zrobie w gimpie =3

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi ten kod nie działa, chociaż nigdy go nie używałam :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś mi się nie wydaje żeby mi się chciało to robić...ale jaką dostanę nagrodę jeżeli mam lifetime , niemam bloga ani kanału yt?(Tak z ciekawości pytam)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie rób... xD
      Jak nie masz bloga ani yt dostałabyś kod na SR. Możesz użyć na innym koncie jak np. masz na innym serwerze

      Usuń
    2. Nie mam ale dzięki

      Usuń
  5. A jeszcze jedno , mogą być wklejone zdjątka ze SSO?:-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zadam ci Super głupie pytanie gdzie ci wysłać i jak to mój pierwszy raz i nwm proszę odpowiedz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. :-)Melissa chce żebyś jej wysłała na pocztę internetową(chyba):-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja biorę udział ;))
    Ps. Jak przesunąć rękę postaci lub nogę konia w Gimpie? XD I... Jak zrobić efekt słońca? Dopiero sb pobrałam ten program i go trochę nie ogarniam :/ Plz odpowiedz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj w klubie! xD Ja też nie ogarniam jak się to robi w gimpie. Jakaś baba na yt zrobiła kilka filmików na których przerabiała zdj z sso w gimpie i wychodziło jej to ślicznie, ale pewnie jak się domyślasz było to w przyspieszonym tempie więc nie zauważyłam co klikała , a poza tym jej gimp był po angielsku a mój jest po polsku.

      Usuń
    2. https://www.youtube.com/watch?v=zzQ7nmUULHw
      Ona robi to w innym programie, ale to raczej jest podobne jak w gimpie

      Usuń
  10. Odgapiara od Alice W. Każdy post, Schleich dodala, ty też, Star Adacemy, ty też. Ona też miała konkurs, dokładnie taki sam. Odgapiara jebana z cb. Gratuluje inteligencji cioto.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aham napewno już to widzę! Mel jest lepsza od Alice!!!! A ty się nie czepiaj! Z kąd wiesz że to Alice nie ściągnęła od Mel?! -.-

      Usuń
    2. http://i1.memy.pl/obrazki/3e73587366_hejtujesz_z_anonima.jpg ://///////////////////

      Usuń
    3. I Zoe dziękuję :) <3 Ale tu nie ma kto jest lepszy. Robię to co lubię nie po to, by być lepsza od kogoś. Na bloga Alice nie wchodziłam od wieków. A ty anonimie już tak nie szalej XDD

      Usuń
    4. Słuchaj no, Melissa jest lepsza i Zoe ma rację , skąd wiesz że to Alice nie odgapiła od Mel? Lepiej zastanów się 10 razy zanim coś napiszesz idiotko :P

      Usuń
    5. Przestaniecie z tym?! Tu niema że ,,Odgapiłaś teraz świat się zawali bo odgapiłaś''
      I anonim: Zastanów się zanim coś napiszesz >:O bo takich my nie przyjmujemy do recepcji. I Melissa ma racje ona robi to co lubi, nie ważne czy odgapiła czy nie, każdy może sobie odgapić od Alice. Więc się więcej nie odzywaj i nie chcmy z Mel Cię tu WIDZIEĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Alla Kittenvalley

      Usuń
  11. http://youtu.be/IL8nfdw11y0 Spróbuj zaśpiewać trudne to i szybkie jak cholera.Przyda się do kartkówki XD.
    Alla Kittenvalley

    OdpowiedzUsuń
  12. ja znam kod na SR na 10 dni HAPPYPIXIE10

    OdpowiedzUsuń
  13. mel mam pytanko wiesz może jak zmienić server? Aha i urządzisz jeszcze jakiś konkurs gdzie będzie można wygrać SC?

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej :D Chciałam coś powiedzieć... Ta nagroda jest BEZNADZIEJNA! Założę się, że ten twój kod to HAPPYPIXIE10, który został użyty przez wszystkich graczy SSO -,-

    ~Maja Sunweb

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm , to się poddaję , jak nie ten to który? Ja znam jeszcze SWAPIT100SC ale to na sc , a z resztą nawet jeśli ktoś użył HAPPYPIXIE10 to nie może użyć innego, ani drugi raz tego samego :/

      Usuń
    2. To jest po prostu taki kod, którego nie znają wszyscy w Star Stable tylko ja XD
      A jak uważasz, że nagroda jest beznadziejna to nikt nie każe Ci brać udziału. Konkurs został zrobiony dla zabawy, nagrody w cale nie musiałam dawać. SC też nie mam jak dać, bo nie chcę aby ktoś z internetu znał mój prywatny numer telefonu i myślę, że osoba, która wygrałaby nie chciałaby mówić hasła do swojego konta. W przyszłości coś wymyślę i zorganizuję konkurs z nagrodą SC.

      Usuń
    3. Założyłaś własny kod na 10 dni darmowego sr? O.O jak? Cx

      Usuń
    4. Nie założyłam XD Dostałam od kogoś ze Szwecji, a tam chyba w gazetach można takie kody znaleźć

      Usuń
  15. Na serio Mel? Extra

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jak by co już wysłałam ci pisankę ;) Mam nadzieję że ci się spodoba xD

    OdpowiedzUsuń
  17. Mel, Mam pytanie. Możesz mi sprzedać andaluza lub kuca potrzebuje do zadań pliss nie weź mnie na zło i hackera poprostu potrzebuje do zadań i wrazie czego to na konto Valentina Diamondnest bendę bardzo wdzięczna.

    OdpowiedzUsuń
  18. No pewka, że biorę udział!

    OdpowiedzUsuń
  19. Jedno pytanko bo nie ogarniam - czy jajko ma być powiązane z SSO czy jakkolwiek? :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Alexis Westdaughter20 kwietnia 2014 00:06

    Zrobię w gimpie C:

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach