Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

11 kwietnia 2014

Lisa :D

calendar_month 11 kwietnia 2014
SSO pokazało dalszą część obrazka :DDD

To Lisa razem ze Starshine :D I powiedzieli, że 23 kwietnia będzie kontynuacja questów z historią Jorvik. To tylko 12 dni :DD

37 komentarzy:

  1. Wysłałam ci wiadomość na Howse:D Dzisiaj się rejestruję na SSO,wcześniej nie mogłam,bo miałam za dużo nauki i nie miałam na to czasu
    Aga99330

    OdpowiedzUsuń
  2. Sorry że się pytam ale już nie rozumiem.To będą jakieś questy do star stable czy co? proszę odpowiedz! ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaczną się kiedy mi sie SR skonczy ;_; nie fair :C

    OdpowiedzUsuń
  4. Tyle wiem,że to są bohaterowie gry komputerowej pt"Starshine". Ale chyba tej gry nie da się kupić w sklepie,tylko trzeba chyba z chomikuj;p Sprawdźcie;p
    Aga99330

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozwolę sobie nieco sprostować informację podaną przez Agę99330:
      Gra "Starshine" składa się z czterech części:
      1. "Tajemnica Gwiezdnych Jeźdźców" - jest przetłumaczona na język polski, niekiedy można ją znaleźć w sklepie (rzadko, aczkolwiek się zdarza). Naturalnie najłatwiej jest kupić przez internet (lub pobrać np. ze strony "chomikuj"). Główna bohaterka - Lisa, jej koń - Starshine.
      2. "Tajemnice Sosnowego Wzgórza" - również przetłumaczona, niekiedy jest w sklepie, da się kupić przez internet lub pobrać. Główna bohaterka - Linda, jej koń - Meteor.
      3. "The Legend of Pandoria" - nieprzetłumaczona, nigdy nie widziałam jej w polskich sklepach, da się pobrać i kupić przez internet. Główna bohaterka - Anna, jej koń - Concorde.
      4. "The Riddle of Dark Core" - nieprzetłumaczona, nie widziałam jej w polskich sklepach, da się pobrać i kupić przez internet. Główna bohaterka - Alex, jej koń - Tin-Can.


      Vera Catstone vel Akinorew

      Usuń
  5. Już nie moge się doczekać! *-* Kocham sotry quest :3 chce żeby było coś z Dark Core albo Aideen ;C

    OdpowiedzUsuń
  6. Już gra mi się instaluje:D Na SSO jestem Pia.
    Aga99330

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiedziałam że to będzie związane z Lisą i z Starshine >.< xD Tylko szkoda że nadal nie mam sr i nie będę mogła zrobić tych questów... :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Omg !!! Juz nie moge sie doczekac ! :0 XD

    OdpowiedzUsuń
  9. Uhuhu... Nadrobię wszystkie questy począwszy od Karla Franza w wakacje jak bd miała sr xDDD

    OdpowiedzUsuń
  10. Na stronie startowej nazwałam się Pia,a jak w to weszłam i zaczęłam rozwiązywać 1 zadanie,to pisało że jestem Petra Nightwood;o
    Aga99330

    OdpowiedzUsuń
  11. Już się domyśliłam czemu;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem trochę tępa o.oxD

    OdpowiedzUsuń
  13. Nw na jaki serwerze zaczyna się grać;c
    Aga99330

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam wyboru serwerów..

    OdpowiedzUsuń
  15. Gram na angielskim SSO...

    OdpowiedzUsuń
  16. Proszę powiedźcie jak się zapisuje grę w SSO?Już rozmawiałam z jakimś Justinem,ale musiałam zwolnić komputer,a ciągle nie odkryłam, jak się zapisuje;c
    Aga99330

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak naciszniesz na ta komorke to bedziesz miala te quit czy cos takiego juz nie pamietam to to jest wyjscie jak wyjdziesz to gra automatycznie ci sie zapisze :-D. A jak robisz quest i jestes w trakcie (i nie zakonczysz go) to bedziesz musiala od poczatku:/ Mam nadzieje ze cos zrozumiesz z tegoXD

      Usuń
    2. Dzięki za odpowiedź;p

      Usuń
  17. Ok,teraz nikt nie odpowie ale na szczęście gierkę już zaczęłam ogarniać;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Aga99330 możesz przestać tu zaśmiecać i spamować tymi zbędnymi informacjami? -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O co chodzi? 1 raz gram w tą grę i jestem trochę zagubiona,nie wiem trochę o co w niej chodzi,wiec chyba mam prawo się pytać o SSO? A po za tym to Melissa jest twórcą tego bloga,jak coś jej będzie przeszkadzać i mi to napisze,to przestanę-_-

      Usuń
    2. Lepiej, jakbyś się jednak zapytała w jednym komentarzu
      Serwera sobie nie wybierasz, to samo przydziela

      Usuń
  19. A z tymi serwerami to sęi pytałam,bo czytałam wcześniejsze komentarze pisaliście,że są serwery EE1,EE2 itd,i nw na jakim serwerze zaczyna się grać;o

    OdpowiedzUsuń
  20. EXTRA ale ja jej nie znam nigdy nie miałam z nią Questów :( a ja mam 14 lvl

    OdpowiedzUsuń
  21. Acha, zaczyna...
    Dalszy ciąg wyłudzania kasy od dzieci >.<
    Powodzenia wszystkim co kupują sr, może wreszcie ktoś z tu obecnych zmądrzeje >.<
    Kto przy zdrowych zmysłach kupuje jakieś beznadziejne badziewie za 200zł?
    Taaa, zapewne pojawią się odpowiedzi, że zawsze to można sprzedać itd.
    Ale ja mam prośbę, skopiujcie sobie to, przemyślcie dokładnie wszystko i ponownie przeczytajcie po kilku latach, razem się pośmiejemy ze swojej głupoty ; )
    Magdalena Seagarden
    Queen of Fresian
    Nimfana

    P.S. Usuń mnie z tej listy, nie gram i myślę, że według wszystkich tu zgromadzonych nie zasługuję na jakiekolwiek miejsce >.<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lol? Co cię obchodzi, że ktoś coś kupuje? XD

      Usuń
    2. Vera Catstone vel Akinorew12 kwietnia 2014 22:07

      Wszystko zależy od punktu widzenia... Można się z Tobą zgodzić lub nie...
      Sama nie kupuję SR. Czasem, jak dadzą za darmo to pogram, ale... Pieniądze wolę przeznaczyć na rozwijanie mojej pasji.
      Jednakże pozwolę sobie na przeanalizowanie Twojego komentarza:
      1. "Dalszy ciąg wyłudzania kasy od dzieci" - w większości przypadków to prawda. Zresztą naprawdę wiele rzeczy służy "wyciąganiu kasy". Im więcej "niesamowitych nowości" Twórcy dodadzą, tym więcej będą mieli pieniędzy. Nic dodać, nic ująć.
      Popatrz na to jednak z punktu widzenia StarRiderów posiadających LifeTime. Od nich nie ma jak wyciągnąć kasy, gdyż zostało to już zrobione. Jednorazowo. Kłopot polega na tym, że jeśli ktoś włamie się na konto... Płacz i zgrzytanie zębów. 200 zł w błoto. Ech... Nie będę się więc rozwodzić czy wydawanie tych pieniędzy jest słuszne. Niech każdy rozsądzi sam.
      Zwróć również uwagę, że dla części osób ta gra stanowi pasję. O tym jednak rozpiszę się w punkcie nr 2.
      2. "Kto przy zdrowych zmysłach kupuje jakieś beznadziejne badziewie za 200zł?" - dla niektórych ta gra może być badziewiem. Dla innych jednak może być pasją. Powinno się to uszanować. Fakt dość kosztowna pasją, ale która nie jest? (Przykładem mogą być tu kolekcjonerzy figurek, wydający kwoty rzędu 500 zł na jedną figurkę O.O. Nie można jednak mówić, że są obłąkani z tego powodu. Być może niektórzy faktycznie są, ale tak prosto nie da się tego ocenić :D)
      Spójrz na autorkę tego bloga - Melissę Seahall. Widać, że jej zależy na tej grze. Tak świetnie prowadzone strony (szczególnie polskie) dot. tejże gry rzadko się zdarzają.
      Pytanie tylko dla kogo jeszcze ta gra to pasja? Bo czasem naprawdę nie warto wydawać pieniędzy. Lepiej się dwa razy zastanowić, niż potem żałować.
      I kwestia nazywanie tej gry "badziewiem". Zależy co kto lubi. Według mnie nie jest aż taka zła ;). Ośmielę się nawet rzec, że bardzo mi się podoba. Nie na tyle jednak, aby kupować SR.
      3. "Ale ja mam prośbę, skopiujcie sobie to, przemyślcie dokładnie wszystko i ponownie przeczytajcie po kilku latach, razem się pośmiejemy ze swojej głupoty ; )" - co do tego "śmiechu z własnej głupoty" to nie jestem pewna ;). Kiedyś grałam w grę internetową Howrse (teraz jak zobaczę w Internacie jej reklamę, to niemal odrzuca mnie na drugi koniec pokoju ;). Tego czasu zmarnowanego na bezsensowne klikanie nikt mi nie zwróci. Równocześnie pragnę prosić zagorzałe fanki tejże gry o nieoczernianie się mnie za te jakże cierpkie słowa "otuchy" :D). Kupiłam parę "kuponów" (czegoś w rodzaju specjalnych pieniędzy). Łącznie wydałam około 15 zł. Teraz raczej się z tego nie śmieję ;). Raczej myślę coś w rodzaju: "O rety, naprawdę kiedyś kupiłam COŚ TAKIEGO?". Człowiek mądrzeje z wiekiem.
      Swoją drogą bardzo ciekawym eksperymentem byłby powrót na ten blog po kilku latach. Czy każdy, kto komentował cokolwiek pod tym wpisem, myślałby tak samo? Szczerze wątpię...Ile osób utwierdziłoby się w swoich przekonaniach? Ile diametralnie zmieniłoby swoją opinię? Ciekawe... ;)

      To chyba wszystko, co chciałam powiedzieć.
      Dziękuję osobom, które dotarły aż do tego momentu mojego komentarza. Przepraszam, jeśli mój komentarz w jakiś sposób przeszkadza Autorce tego bloga lub też jego Czytelnikom (komentarze pod wpisem to jednak nie miejsce na dyskusję ;)).
      Pozdrawiam.
      Vera Catstone vel Akinorew

      Usuń
    3. Zoe, zacznę od słowa >> em nie interesuje mnie to, tylko sama się nad tym zastanawiam

      Vera uwierz mi, że piszę tak pomimo tego, że na prawdę kocham tą grę. Dlaczego nie gram? Tylko i wyłącznie z przyczyn technicznych i tyle. Zła jestem bardziej na firmę, która po prostu podstępem wyłudza kasę... Dla mnie to oburzające pomimo faktu, że gdyby nie to nie mieli za co żyć. Emmm, co do Howrse, zgodzę się, ale ja nie żałuję godzin, ponieważ na prawdę miło spędzałam czas i nie z pikselami, ale z prawdziwymi przyjaciółmi z reala jak i z neta. Według mnie to jednak bardziej portal społ. niż gra XD
      Mel sorka, że ciągnę to nwm ile, ale musiałabym nie być sobą co na pewno potwierdzili moi znajomi, gdyby jeszcze mnie pamiętali... Nim

      Usuń
  22. Ale super! Nie mogę się doczekać *_*

    OdpowiedzUsuń
  23. Super! Będzie więcej wbijania leveli (mam 10 prawie 11 xD)

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach