Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

26 kwietnia 2014

Polskie SSO?!

calendar_month 26 kwietnia 2014
Byłam sobie na Facebook'u i nagle wyskakuje mi taka reklama

Niby wszystko ok, ale jest ona po polsku!
No i tak zaczęłam się zastanawiać czy to SSO napisało czy FB przetłumaczył czy co jeszcze, ale raczej SSO xD
Może w końcu doczekamy się SSO po polsku? :DD Miejmy nadzieję :)


40 komentarzy:

  1. Też mam taką nadzieję ;)

    Melissa jak można zmienić serwer?

    OdpowiedzUsuń
  2. Super by było. Nareszcie wiedziałabym, o co chodzi xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie będzie g**** tłumaczenie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może jednak będzie dobre :D

      Usuń
    2. Ja i tak wolę angielski serwer tyle osób
      Dobranoc

      Usuń
    3. Nie chodzi mi o serwer, a język gry

      Usuń
  4. moze ci po prostu przegladarka przetlumaczyla a ty od razu POLSKIE SSO...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeglądarka nie tłumaczy postów na facebook'u ;).

      Usuń
  5. Też tak miałam :D A nigdy nie tłumaczyło mi bez pytania ;o Więc może bedzie sso po polsku w końcu ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :D Bo jak miałam np. 14 lvl to w questach nie wiedziałam o co cho XD

      Usuń
    2. Ja też tak miałam. Coś tam umiem angielski ale nie na tyle dobrze by zrozumieć coś z tej gry :/ W niektórych misjach to dowiadywałam się mniej więcej o co w nich chodzi dopiero jak je robiłam :(

      Usuń
  6. Ja mam nadzieję że to przetłumaczą. Jeśli przetłumaczą , to nie dziwcie się że dopiero teraz. Ta gra ma przecież mega długą fabułę , setki misji, co chwila dochodzą nowe, więc chyba przetłumaczenie trochę zajmuje. Tłumaczenie stajni marzeń zajmowało trochę czasu, a ta gra to dopiero dla nich wyzwanie. A i czy fb to tłumaczył czy sso napisało, mi się wydaje że sso bo fb jeszcze nie tłumaczył innych postów tej strony

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nom i jeszcze mają milion innych rzeczy do roboty :/ Raz w tygodniu aktualizacje i w ogóle. Mi też się tak wydaje :D

      Usuń
    2. Dzisiaj zmienili na jakiś inny język to ogłoszenie, ale nwm jaki

      Usuń
    3. Ja miałam jeszcze po polsku :D

      Usuń
  7. Skoro jest rosyjskie SSO to polskie też (chyba) musi być!
    Może ktoś napisał do supporta o to aby był Polski serwer? Lub SSO patrzy na nasze rozmowy w grze, chociaż to zdaje się być mało prawdopodobne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz napisałam do supportu i odpowiedzieli mi napisali ,że oni tworzą mają wprowadzić w ciągu paru miesięcy ,ale chyba wątpię czy stworzą polski serwer.

      Usuń
  8. No! Zaskoczyło mnie to, bo też to widziałam na Facebooku ^-^ Mel, odpowiedziałaś na mów kom w poprzednik poście. Gdy płaciłaś paypal'em musiałaś przez jakieś konto w banku? Czy tak po prostu... Sorry, że tak męczę cię tymi pytaniami, ale muszę wszystko dokładnie wiedzieć, żeby moi rodzice zgodzili się na Sr LFT.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opowiem Ci w punktach co zrobiłam, aby kupić LT XD
      1. Najpierw oczywiście dałam pieniążki na konto bankowe
      2. Wpłaciłam je na paypal'a przelewem w internecie
      3. No i zapłaciłam :)

      Usuń
  9. Oby było polskie sso , były nowe kody i wgl ,żeby gra była łatwiejsza dla polaków ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mel mam pytanko ... bardzo wazne z reszta. CZY MYSLISZ ZE JAK BEDZIE POLSKI SERWER TO TRZEBA BEDZIE ZKLADAC INNE KONTO ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie :) Jak dodawali angielski to nie trzeba było zmieniać lub dodawać nowego konta.

      Usuń
    2. Nie, nie będziesz musiała zakładać innego konta :) Jak będziesz chciała iść na ten serwer to raczej powinni Cię przenieść no chyba, że wolisz zostać na tym co jesteś

      Usuń
  11. Będę szczera... Widziałam już 2 polskie reklamy o SSO ;) Jedna właśnie z 30% mniej na Life Time a druga na 15 dnia za 1 Euro! Poza tym w tą grę gra NAPRAWDĘ dużo Polaków. Tworząc serwery dla innych państw unikają różnych błędów, bugów i jest też mniejsze przeciążenie... Polski serwer na pewno by się przydał.

    Dlaczego warto walczyć o Polski serwer:
    1. Akcja gry toczy się w naszym języku dzięki czemu możemy ją łatwiej zrozumieć.
    2. Pozostałe serwery byłyby mniej zaludnione.
    3. Byłoby mniej bugów, błędów w grze.
    4. Na pewno rzadziej wylogowywałaby nas z serwera.
    5. Atmosfera byłaby bardziej przyjazna dziaciom (mogły by bezproblemu zrozumieć innych graczy).

    Można tak wymieniać baaardzo długo XD Te ,,atuty" można wykorzystać pisząc do supportu.

    ~ Maja Sunweb

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sądzę, że przenieśliby nas jakby powstał polski serwer. No chyba, że byś chciała, ale tego nie jestem pewna. Choć z 1 punktem się zgodzę. Mimo, że umiem angielski czasem i tak trudno mi zrozumieć jakiś dialog w queście :)

      Usuń
  12. Moim zdaniem był by minus i plus. Minus że nie tak dużo Polaków gra w sso i było by samotnie. Plus że byśmy byli z przyjaciółmi z polski razem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jakby dodali polski serwer to nie będzie trzeba zmienić :) W tym poście bardziej chodziło mi, że będziemy może w końcu mieli grę w języku polskim, czyli wszystkie questy itp.

      Usuń
  13. Jeżeli byłoby polskie SSO, to trochę byłoby to trudne...
    Bo jak dodadzą polskie SSO, to trzeba zmienić serwer?
    I można nie być na tym serwerze co z starymi przyjaciółmi :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli dodadzą polski serwer to nie będzie trzeba go zmienić! Ja go nie zmienię, bo mam wielu przyjaciół na tym co jestem :)

      Usuń
  14. Alexis Westdaughter27 kwietnia 2014 23:45

    Dla mnie i było by fajnie ale szczerze mówiąc wszyscy by polecieli na polski server jak by dodali moim zdaniem :/

    OdpowiedzUsuń
  15. A wiesz dlaczego jest po polsku? Bo napisałam na Facebooku na sso, po angielsku żeby sso zrobili po Polsku XD

    OdpowiedzUsuń
  16. No bylo by super moze joz niedlogo ???....

    OdpowiedzUsuń
  17. podasz linka do tego posta bo nie moge znalezc?

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej, wiem, że piszę już rok po xd ale nie mogę uwierzyć, że mogłyscie grać na innym serwerze xD W Star Stable gram, bo zaraziła mnie kuzynka, a myslałam, że polski serwer był ZAWSZE! Trochę,żal mi osób, co obstawiały, że nie będzie tego serwera, ale ja osobiscie nie wyobrażam sobie innego, ale teraz widzę, że są jeszcze dziewczyny, co grają w Star Stable już od paru lat.. SZACUNEK XD\ Victoria Puppylake

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepraszam że tak późno piszę jest polskie sso sami polacy tam grają :)

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach