Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

03 kwietnia 2014

Schleich

calendar_month 03 kwietnia 2014
Dzisiaj znalazłam swoje koniki Schleich, prawie o nich zapomniałam *o* Zbieracie jakieś figurki jak Schleich albo Breyer?


26 komentarzy:

  1. Alexis Westdaughter4 kwietnia 2014 01:59

    Tak ja zbieram sleish :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zbierałam Schleich'y i teraz próbuję zdobyć Breyer'a xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zbieram tylko Schleich, bo tylko na nie trafiam w sklepach, jednak moja kolekcja nie jest ogromna, bo liczy z 10-15 koni.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam kilka schleich i jednego breyer do malowania :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zbieram schleich :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie zbieram shleich bo nie wiem gdzie kupić gdzie wy kupujecie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupuje w smyku

      Usuń
    2. W niektórych sklepach typu Smyk można je znaleźć, albo zwyczajnie w internecie =)

      Usuń
    3. Ja kupowałam w Smyku i jeszcze w takim jednym sklepie z zabawkami, ale nie pamiętam nazwy :/

      Usuń
    4. Ja kupuję w Smyku i w Candy ;) A Breyery to nwm gdzie, u mnie w okolicy nie ma żadnych sklepów z tymi końmi. Ewentualnie na internecie poszukać to może się znajdzie, nawet używane (używane nie oznacza że zniszczone albo jakieś w złym stanie)

      Usuń
  7. zbieram schleich, koni mam 37 , mam też 4 zestawy z końmi więc 41. Breyery też są fajne , takie duże są , ale w okolicy nie ma gdzie kupić. Schleichy kupowałam w Candy i Smyku

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam 3 koniki schleich jest ich maly xdd

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam 15 koników Schleich

    OdpowiedzUsuń
  10. Zbieram, zbieram. Mam 29 Schleichów.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zbieram Schleich

    OdpowiedzUsuń
  12. Zbieram Shleich,Wow Masz Perszerona?:O Tego w przyczepie? To unikat :c Gratuluje XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się wydawało że to stary Lipican w przyczepie siedział :'D (Nwm czemu odpowiadam na stare komentarze..)

      Usuń
  13. Zbieram Schleich, mam jednego collecta ... xd

    OdpowiedzUsuń
  14. Też zbieram Schleich.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam 3 Scheleich'e

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja zbieram schleich ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja zbieram Schleich,mam ten sam powóz z kucykiem i lipicana z przyczepy na drugim zdjęciu ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zbieram sheish :D

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach