Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

22 kwietnia 2014

Wyniki końkursu

calendar_month 22 kwietnia 2014
No to naszedł czas na wyniki konkursu. Wszystkie prace były świetne. Nie wybierałam tylko ja (pomagało mi kilka osób, nie podawałam im imion). Iż w głosach był remis, a że mam 2 kody na 10 dni SR to postanowiłam, że będzie 2 zwycięzców i wyróżnione prace, których autorzy dostaną dyplom.

A więc zwycięskie prace to:
































Wyróżnione to:



























Zwycięzcy i wyróżnieni niech zgłoszą się po nagrodę na e-mail mel-sea@wp.pl 
Dziękuję wszystkim za udział. Za miesiąc lub dwa powinnam zrobić konkurs z nagrodą SC ;)

26 komentarzy:

  1. Willow Silentforce22 kwietnia 2014 12:43

    Nie dziwię się, że aż tylu zwycięzców, prace są naprawdę świetne! Gratuluję wszystkim udziału :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow!Ja nie bralam udzialu ale cos powiem:prace sa super!!!!!!!!!
    Ps.sc mogę skorZystać...:-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kara Archbridge22 kwietnia 2014 13:47

    A kiedy robisz ten konkurs z sc?O czym będzie?
    Kara

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też dzisiaj wyslalam prace na konkurs i niewiem czy ją zobaczylaś

    OdpowiedzUsuń
  5. Mel pomocy bo kupiłam 500 sc w duble i powinnam dostać 1000 bo chciałam sobie kupić araba i wzieło mi kase wchodze do gry juz się ciesze wow będę miała araba! Wchodze i niedostałam nawet tych moich 500sc co kupiłam :-( napisałam do0 supottu a oni odpisali to :





    Star Stable customer support ticket #98252

    Your Star Stable customer support ticket has been updated with the additional information provided. We do our best to reply to all support requests within 48 hours.

    Sincerely,

    Star Stable Team

    You're receiving this because you contacted Star Stable Support




    Co mam robić?! Pomocy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oni ci jeszcze nie odpisali, tylko jak do nich wysyłasz wiadomość dostajesz taką wiadomość xD Musisz poczekać parę dni i ci odpiszą ;)

      Usuń
    2. przyszło ale mówią że nic nie płaciłam a poco bym kłamała szkoda mi tylko bo kupiłam specjalnie żeby kupić araba :-(

      Usuń
  6. Szkoda że nie wygrałam ale cóż xD
    Piękne prace :* Gratuluję! ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow super!
    /Zoe Sharkrock

    OdpowiedzUsuń
  8. Kara Archbridge22 kwietnia 2014 18:40

    Pomoglabym ci a moze nie wiem...tam chyba pisze zebys sprobowala za 48 godz. Chyba

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy ta ostatnia praca nie jest wzięta z internetu...?

    OdpowiedzUsuń
  10. Czemu tak podejrzewasz?Ale rzeczywiście trochę tak wygląda...

    OdpowiedzUsuń
  11. niestety nie bralam udzialu ale mogla bys mi dac kod na 10 dni darmo star riser bo ja nie mam kasy i nie moge sobie kupic i nie mam programow na konkurs ;'C plis pomuz mi mel!
    mam 4 lvl :( 2 lvl konia i 200 sc i co teraz ? nie chce tak skonczyc!

    ada watercake

    OdpowiedzUsuń
  12. Kara Archbridge22 kwietnia 2014 20:25

    Ada niestety większość graczy na SSO tak kończy , też kiedyś nie miałam lady na sr , teraz mam lifetime...aha więc ci gracze długo nie grają w SSO a potem jakimś cudem przychodzi star rider weekend , tak się im podoba że na 2 dzień kupują life'a
    Pozdrowionka od
    Kary!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kara Archbridge22 kwietnia 2014 20:27

    Ps. To tylko gra nie przejmuj się z resztą jak znam Mel na pewno da ci ten kod
    Kara

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie te jajka są prześliczne!!! A, Mel, mam takie jedno pytanko dotyczące Star Ridera... Czy jak się kupuje np. PayPal'em to trzeba wysłać pieniądze do banku przelewem czy coś w tym stylu? I jak się kupi SR Lifetime, to się ma na całe życie i nie zabierze Ci więcej kasy już po kupnie? Błagam Mel, odpowiedz! To dla mnie bardzo ważne!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, przelewem :) Jak kupisz SR Lifetime to potem już nie musisz jeszcze za niego płacić

      Usuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Alexis Westdsughter23 kwietnia 2014 07:53

    Wszystkie są prześliczne c:

    OdpowiedzUsuń
  17. LISA!!!! JUZ JEST CZEKAM NA SERVER!!!!!!!!!! AAAAAAAAA!!!!!!!!!! O NIE NIECH OTWORZA!!!!!!!!! STORY QUESTS!!!!!!!!!! JUZ CHCE! JUZ CHCE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SZYBKOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! głupawki dostalam! Dx
    /Zoe Sharkrock

    OdpowiedzUsuń
  18. Jej mój kurczak został wyróżniony :D XD Dziekuje i Gratki innym uczestnikom <3 / Kinder (Kinga Puppyknight)

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach