Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

14 maja 2014

Aktualizacje 14.05.2014

calendar_month 14 maja 2014
Hej :D

Jeszcze raz przepraszam, że nie pisałam przez te dni :/ Ale już wróciłam :D Niestety nadal muszę grać na laptopie brata :/ Mam nadzieję, że niedługo będę miała możliwość naprawienia mojego.

Ale koniec o tym. Dzisiaj były aktualizacje :D

Dodali
  • Championship dla kucyków 

  • Nowe ciuchy (pokazałabym Wam je, ale kamera w sklepie tak mi się ustawia, że nawet nie widzę jakie spodnie czy bluzkę kupuję xD Możecie je zobaczyć w Horse Market w Fort Pincie
  • Nowa plaża w Fort Pincie



























  • Można machać 8D Niestety inni nie widzą kiedy machamy :/ Wystarczy wpisać w czacie /




























Co myślicie o tych aktualizacjach? :)
P.S. Dziękuję za miłe komentarze pod ostatnim postem <3

21 komentarzy:

  1. o plaży nic nie napisali w star stable news ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kara Archbridge14 maja 2014 22:25

    Ale super!!!!:-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna ta plaża, lubię tam siedzieć, fajnie zrobili z tym cs dla kucyków, ja akurat pojutrze kupuję mojego kucysia ^.^ :3 <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Serio jak naciśnie / na czacie to macham.0.0. Nareszcie wrzuciłaś ❤️❤️❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  5. Aktualizacje są fajne, cs też fajny,ciuchy nawet, nawet xD
    Bardzo mi się podoba to, że powiększyli plaże w fp, i, że na plaży są drzewa:D

    OdpowiedzUsuń
  6. A czy jak naciśnie się inne przyciski nie tylko / to też macham?
    Alla Kittenvalley
    P.S.Napisałam do SSO(oczywiście po angielsku) prośbami i napisałam żeby odpowiedź napisali mi pod adres e-mail który podałam. Dzisiaj(bo napisałam do SSO około 20:55 wczoraj) patrzę na WP nic nie napisali. Wiesz może kiedy odpiszą? Bo BARDZO bym chciała dostać odp. od SSO bo dałam fajną proprzycję UWAGA... 500SC dla każdego gracza za free na kupno konia lub innych rzeczy+ stragan z wyborem konia np.Andaluza maści białej za 100SC zamiast jorvik warmblood'a. Z tymi rzeczami to mój wymysł ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wymyśliłaś strasznie fajne propozycje :) Ja nie jestem SR, więc mi by się to spodobało ;) Ale odpowiedź możesz otrzymać nawet po tygodniu, dwóch, trzech... Ale w końcu dostaniesz odpowiedź :) Ja też czasem piszę do Supportu i troszkę długo muszę czekać na odpowiedź... Ale to dlatego, że oni mają jeszcze strasznie dużo innych pytan, na które też muszą odpowiedzieć :)
      W grze nazywam się Daniela Moonwood :)

      Usuń
    2. Więc jaki masz serwer jeżeli zachodnioeuropejski bo zamierzam inny kiedyś zmienić na ten to zapraszam do znajomych a jeżeli EE2 to też super. Nie wiem jaki ja mam ;D
      Alla Kittenvalley
      P.S. Dziękuje że popierasz moje pomysły Danielo;D

      Usuń
    3. Sama nie wiem, jaki mam serwer... Nie zwracam na to uwagi.
      W grze jestem Daniela Moonwood, ale naprawdę nazywam się Dominika ☺

      Usuń
    4. Jak to spr.?
      Alla Kittenvalley(naprawdę nazywam się Ala;D)

      Usuń
  7. Zapomniałam że po 1 () miałam napisać Z

    OdpowiedzUsuń
  8. Co mam zrobić jak mi pisze ,, unable to connect to game server " ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej jak napiszesz do supportu

      Usuń
    2. Ja już w 2 ważnych sprawach do nich pisałam i mi nigdy nie odpisali. Komputer mam nowy, wszystko chodzi, połączenie z netem też w piątek tak było dziś sobota i przepadną mi sc.

      Usuń
  9. To znaczy ze grasz w srode i sa aktualizacje albo nwm mi tez sie tak dzieje.
    Moze to ma cos wspulnego z zamulaniem ? Mel dlaczego mi gra zamula!!!???

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam do lajkowania klubu do którego należę:
    https://www.facebook.com/pages/Panther-Water-Family-Star-Stable-Online

    OdpowiedzUsuń
  11. Alexis Westdaughter19 maja 2014 09:50

    Te kucyki są takie słodziutkie *.* i kupuję tego czarnego będzie się nazywał Emberqueen a tak to się bardzo też cieszę że zrobili nową plaże w FP i to machanie łapką *.*

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach