Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

29 maja 2014

Co można porobić z klubem?

calendar_month 29 maja 2014
Hej

Iż niezbyt jest o czym pisać to postanowiłam, że podzielę się z Wami moimi pomysłami co można zrobić razem z klubem :D

Niektóre pomysły wymagają wcześniejszego przygotowania. I najlepiej jakby klub miał swojego bloga lub grupę na FB, na którą zagląda każdy członek i wtedy tam umieszczać wszystkie informacje o spotkaniu :)
W NC to wygląda tak:
Mamy taki jakby zespół, w którym jest 6 osób (jestem w nim) i razem to wszystko przygotowujemy. Gdy jesteśmy gotowe dodajemy posta o spotkaniu na blogu (http://nightcircusclub.tumblr.com/), a potem podajemy link w grupie na Facebooku, więc wszyscy będą mogli to zobaczyć :D

Pomysły:

1. Pokaz mody
Jak nazwa wskazuje to taki jakby pokaz mody w stylu SSO. Każdy kto chce uczestniczyć musi wymyślić najlepszy strój jaki potrafi no i potem pokazać to na pokazie mody :D Potem wszyscy głosują na ich ulubiony i osoba z największą ilością głosów wygrywa. Najlepiej podać jakąś tematykę tego pokazu np. lato.



2. Treasure Hunt

Potrzeba co najmniej 3 osób, aby to zorganizować. Treasure hunt polega na tym, że osoby organizujące łączą osoby, które biorą udział w grupy. Potem dają im pierwszą wskazówkę i zabawa się zaczyna. Wszystkie grupy jadą w miejsce, o którym jest wskazówka (np. Na przeciwko kamieni na pewnej plaży znajduje się mały lasek. Odp: Applegrove) Gdy grupy odgadną gdzie muszą jechać w następnym miejscu spotkają następną osobę z następną wskazówką i tak aż do końca. Grupa, która odgadnie wszystkie wskazówki pierwsza i pierwsza dojedzie do ostatniego miejsca jest zwycięzcą 



3. Relay
Relay to po prostu taka jakby sztafeta. Znowu osoby organizujące dzielą osoby na grupy (tyle osób w każdej grupie ile jest miejsc). Powiedzmy, że zaczynamy w Jarlaheim gdzie startuje pierwsza osoba z każdej grupy. Potem pędzą jak najszybciej używając wszystkich możliwych skrótów do miejsca gdzie czeka na nich druga osoba z każdej grupy. Druga osoba startuje, gdy tylko pierwsza osoba z ich grupy dojedzie i tak dalej. 


4. Slender Man
Najlepszym miejscem dla tej zabawy jest Greendale. Osoby, które biorą udział muszą mieć:
-biało czarne ciuchy
-zielone ciuchy, by się maskować w Greendale
Więc to może być podobne do berka, albo zabawę w chowanego albo to i to xD Jedna z osób zostaje Slenderem (musi założyć biało czarne ciuchy), a reszta chowa się po lesie (muszą założyć zielone ciuchy). Po minucie Slender wchodzi w las i szuka wszystkich. Gdy kogoś znajdzie musi zaprosić ich do grupy, a osoba która dostanie zaproszenie odpada, ALE to może nie być takie łatwe, bo osoby, które się chowają mogą uciekać przed slenderem, gdy tylko go zobaczą :D Osoba, która odpada musi wyjść z lasu i poczekać na następną rundę. 



Wszystkie zdjęcia wzięłam z bloga NC, dwa są wykonane przeze mnie
Na razie to wszystko. Mam nadzieję, że choć trochę zrozumieliście. Nigdy nie miałam talentu do tłumaczenia czegoś XD Jak chcecie jeszcze więcej to piszcie, bo nie wiem czy jest sens i czy to się Wam przyda :D






31 komentarzy:

  1. Fajnie , że o tym piszesz , bo akurat nie mam pomysłów co zrobić dla klubu :D Super by było gdybyś więcej o tym pisała :D , znaczy moim zdaniem xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej Mel ! Chciałabym się cb spytać czy opłaca się mieć swój klub ? :/ Bo ja już nwm :C Miałam kiedyś swoje 2 kluby i je usunęłam po 2 dniach :/ Bo nikt nie chciał dołączać :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj!Hm!Dobrze znam twój problem!Najgorszę są początki klubowe.Wiemy to!Nawet klub North Winners tak miał!Ale!Nie martw się!Zbieraj cierpliwie członków aż uzbierasz sobie dużą ilość członków! ;)

      Usuń
    2. No wiesz...Ja też mam swój klb...Może to nie aktualne, ale mogę ci powiedzieć że ja podchodziłam do niego 4/5 razy, za pierwszym nic sie nie udało, ani jednej osoby, za drugim max 2, jak już 2 osoby przyszły to sobie myślałam OMG, OMG, OMG, za 3 chb też około 2 osób, za 4 czasem nie było nikogo, ale dość często przychodziło z 6, a teraz Nah, po 5 razie (teraz) minimum 6 osób, ale to taki MINIMUM - Często przychodzi 9/10 0sób (ostatnio miałam 11) I nie pisze tego żeby sie pochwalić, NIE daj Boże, pisze to żebyś sie nie poddawała, bo miałam podobną sytuację, ale sie nie poddałam i sie udało więc moim zdaniem jeśli uważasz że chcesz poprowadzić swój klb to spróbuj, Sądze że warto <333 Przy zakładaniu ważna jest nazwa klb, pomysły na spotkania, ale przedewszystkim Luz, żeby spotaknie nie było spięte, czasami sobie możecie posiedzieć przy kiełbaskach, porozmawiać, zrobić zdj, zagrać w coś, bo myśle że to jest ważne, Owszem możesz zapraszać randomowe osoby, ale no wiesz jak bym miala np. 1 lvl to chb bym nie przyszła na spotkanie, warto sie też pytać ludzi czy chcą albo zapraszać, ja sobie troche to pomieszałam bo częsci pytałam a części nie, bo wsm nie wiem czemu ehhehheheeheheheheheh

      Usuń
    3. Hej! Ogólnie, wiem o co chodzi, też kilka razy zakładałam klub, a po max. 3 dniach rozwiązywałam. Nie dawno (2 dni temu) założyłam klub, w którym strasznie gładko mi idzie - nie mam osób, bo jeszcze nawet się ni reklamowałam, nie skończyłam jeszcze go - i jakby, polecam np. założyć go i poszukać osóbki, która ci pomoże, zawsze gdy znajdywałam, było lepiej. Również, nie mów, że na pewno będzie ta osoba, bo raz miałam SUPEROWĄ osóbkę, a po 2 dniach, nic. Nie odpisywała, więc wiedz, że nie na pewno. Trzeba poczekać, im dłużej czekasz, tym więcej osób będzie, a wiele osób ma inne kluby. Tak na prawdę, te najpopularniejsze kluby (jestem na serwerze cookie valey, wymieniam z tego serwera) typu Water Force, Evil Tigers, itp. też miały taką sytuację, dopiero jak minie miesiąc, będzie dosyć dużo osób, minimum 10, chociaż nie sądzę. Też, dobrze sobie rozplanować reklamę klubową, bo nie zawsze będą dołączać, jak ktoś pisze ,,Kto chce do klubu pisze (np.) 000”. No nie… tak to nie działa, nie jest to dobra reklama, najlepiej sobie rozplanować - koń, jaką tematyka klubu (western, ujeżdżenie, wszechstronność, skoki), od jakiego lvl, czy potrzebny sr czy nie, czy jakaś aplikacja potrzebna, itd. Ofc, polecam mieć klub, po jakiś 3/4 miesiącach, będzie strasznie popularny, prawie każdy będzie wiedzieć o twoim klubie, ważne by zachować zimną krew!

      ~kht._mushroom, Nadine Puppywill ;)

      Usuń
  4. Strasznie fajne pomysły :) Ja z moją Przyjaciółką też gramy w SSO, ale nie jesteśmy SR. Mimo to możemy jeździć do Valedale, bo byłyśmy raz przez weekend. I my też się bawimy w chowanego. Najczęściej gadamy na Skypie. Ustalamy zasady, np. ile mamy wskazówek, gdzie możemy się chować itd. Bardzo fajna zabawa. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne zabawy! :) Szkoda że nie jestem w żadnym klubie....

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne. Ale niestety nie jestem w żadnym klubie(nawet żadna koleżanka w to nie gra), a szkoda...:(
    PS. Jak coś to jestem Klaudia Darkstreet, a mój koń to Diamondmagic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem na serwerze EE1 jak Nicole Skypaw.
      Kto chce se spotkac ze mna na sso?
      Nicole Bigweb

      Usuń
  7. Super zabawy, ale mam pytanie: Czy w tej ostatniej trzeba być na koniu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej na koniu, ale Ty możesz zadecydować jak takie coś organizujesz :D

      Usuń
  8. Ta ostatnia jest BLE...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu ble? To fajna zabawa, na podstawie gry Slender, no ale oczywiście jak się go boisz to nic nie mówię. Ja sama grałam w Slendera i wytrzymałam chyba jakieś 30 sekund bo się bałam że zaraz mi gdzieś wyskoczy O_O

      Usuń
  9. Fajne te zabawy, mi się podoba treasure hunt i Slender

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się podoba Treasure Hunt i Slender Man :D Są zajefajne :P

    OdpowiedzUsuń
  11. A jak zaprosić osobę do tekiego klubu.?

    OdpowiedzUsuń
  12. A jak zaprosić osobę do tekiego klubu.?

    OdpowiedzUsuń
  13. A jak zaprosić osobę do tekiego klubu.?

    OdpowiedzUsuń
  14. Najlepsza lest ra ostatnia jak znajdę sie w klubie to jak będziemy SR to coś takiego zorganizujemy :D
    Alla KIttenvalley

    OdpowiedzUsuń
  15. Slender man jest super!!! Grałam z koleżanką ale bez koni. Była świetna zabawa ale ciągle łamałyśmy zasady XD.

    OdpowiedzUsuń
  16. ja jutro robie klub?
    ile macie osob w klubach?

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapraszam na mojego bloga klubu tu link jest
    http://winerysistersgirls.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ktoś chce do klubu ? xd
    Serwer : Cookie Valley

    OdpowiedzUsuń
  19. Ktoś chce do klubu? na sso jestem Jamie Turtlestar i mam klub Doifferenet Progress Team a server to Hmurka xD

    OdpowiedzUsuń
  20. super zabawy!!!sama je używam w moim klubie!Rób ich więcej!

    OdpowiedzUsuń
  21. Super, dzękuję! A tak propo to zapraszam do mojego klubu Dark Jumpers Club Server Rainbow River!

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne, znacie jeszcze więcej zabaw?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy osobną stronę o zabawach grupowych w Encyklopedii 😊

      Usuń
  23. Mam pomysł na jedną zabawe która nazywa się Mafia
    więc wszyscy dodają osobe prowadzącą do znajomych i robią koło
    Prowadzący mówi "Miasto idzie spać" i wtedy wszyscy obracają się tyłem do środka i prowadzący pisze na prywatym że ktoś jest mafią inna osoba lekarzem i inna policją. gdy już te osoby zostaną wybrane prowadzący mówi "Miasto się budzi" i wszyscy się obracają przodem do środka i się przedstawiają. Przykład: Mam na imię Magda, pracuje jako nauczyciel i ucze matematyki. Ogólnie limit to wasza wyobraźnia i gdy już wszyscy się przedstawią znowu "Miasto idzie spać" ale teraz prowadzący pisze do mafi kogo chce zabić (na prywatnym), do lekarza kogo chce ochronić (może ochronić sam siebie i nie wie kto umarł) i do policji kogo chce sprawdzić (prowadzący odpisuje czy ta osoba jest mafią czy nie) i potem znowu jest "Miasto się budzi" lecz jeśli lekarz nie ochronił osoby która umarła to prowadzący pisze "Miasto się budzi lecz bez (nick)" A jeśli ochronił to "Miasto się budzi i lekarz ochronił osobę umierającą" lub coś w tym stylu. No i potem głosujemy kogo chcemy wyrzucić i gdy mafia nie zostanie wyrzucona to dalej gramy LECZ gdy policja lub lekarz umrą lub zostaną wyrzuceni to prowadzący pisze "Kto tu ma wykształcenie na (lekarza lub policję) " no i jakaś osoba tam odpowiada że na lekarza a inna na policje i znowu jest noc i mafia wybiera tam kogoś i gra się toczy dopóki mafia nie zostanie wyrzucona (Cywile,Policja i lekarz wygrywają) lub dopóki mafia nie zabije wszystkich (Mafia wygrywa) <3 Mam nadzieje że zrozumiecie o co chodzi ^^
    ~Maja Pandastream

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach