Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

18 maja 2014

Hmm

calendar_month 18 maja 2014





















Ostatnio SSO trochę zmieniło to miejsce. Tak się właśnie zastanawiałam co mogłoby tu być :D Jak myślicie? Może tutaj będą sprzedawane jakieś konie?

25 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Przepraszam, ale piszę się "będą".

      Usuń
  3. Alexis Westdaughter19 maja 2014 09:38

    Mi też się wydaje że coś takiego będą chcieli dodać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co zrobić jak pisze ,,unable connect to game server " czy jakoś tak ?
    Mam to już od kilku dni, komputer nowy, wszystko chodziło a teraz nie.
    Mel proszę pomóż.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zalogować się od nowa

      Usuń
    2. Już z 10 razy tak robiłam.

      Usuń
    3. Też tak miałam masz jakiś program, ( nie wiem jaki tata mi go kiedyś usunął ) który nie pozwala Ci włączyć gry :/

      Usuń
    4. Może masz problemy z internetem ? Też tak kiedyś miałam ... No, albo twój serwer jest przepełniony...

      Usuń
    5. Masz Google Chrome ?
      Na zwykłych przeglądarkach
      nie działa :/
      Ściągnij Google Chrome i będzie tobie działać SSO :D

      Usuń
    6. Tak mam google chrome, a z netem też nie mam problemów.

      Usuń
  5. Melissa, też to zauważyłam :/ Ciekawe co to będzie :|
    Widziałaś, że ten pojazd, jakaś maszyna za stajnią steva kosi to zboże?!
    Jestem bardzo ciekawa co szykują :\

    OdpowiedzUsuń
  6. Oby xd. Ale Mel wygladasz przeslicznie <3 :-*

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się z Julią Watersmiths - wyglądasz pięknie :**
    Możliwe że będą tam konie, chociaż już ostatnio dodali nowe, ale może dodadzą kolejne? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aw, dziękuję :D <3
      Może będą te zimnokrwiste :D

      Usuń
  8. Kara Archbridge20 maja 2014 16:02

    Super by było...xD z tymi konikami...a może jakieś super zadania...nie mogę się doczekać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Questy chce!!! D: bo w 15 levelu to by sie przydały xd

    OdpowiedzUsuń
  10. Kara Archbridge20 maja 2014 18:03

    Heh xD xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej Melissa oświeciłabyś mnie o co chodzi z tą główną fabułą? Ale powiedz tak dokładnie, bo jestem mało kumata xd
    Z góry dzięki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o fabułę SSO to sama nie jestem pewna XD Jak miałam mniejsze levele to nie umiałam angielskiego i nie rozumiałam questów XD

      Usuń
  12. Kara Archbridge20 maja 2014 21:34

    Wpisz w neta : starshine legacy fabuła ; powinno być jak nie to zagraj w starshine ... Chodzi o to że jest czworo soulriders czyli ludzi mocno związanych ze swoimi końmi ; 1.Lisa 2. Linda 3. Anne 4. Alex . Soulriders muszą uratować Jorvik przed dark core itp. I są konie , niewiem czy dobrze napiszę ale ; 1. Starshine 2. Meteor 3. Concorde 4. Tin-Can :-DChyba pomogłam :-?

    OdpowiedzUsuń
  13. Może będą tutaj konie, jakieś questy, racing'i, lub wyzwania (oby nie). I hajka Kara, pamiętasz mnie? Alexis Greyforest.

    OdpowiedzUsuń
  14. Konie nowe będą.Oby nie kucyki albo araby xD

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach