Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

01 maja 2014

Horse market i CS dla kucyków

calendar_month 01 maja 2014
W dzisiejszych aktualizacjach Horse Market z Jorvik Stable Arena został usunięty. Chyba przenoszą go do FP :D
















Konie, które były na tym targu zostały przeniesione do różnych miejsc. W sumie to dużo koni zostało przeniesionych xD Słyszałam też, że jakieś konie zostały usunięte i nie można ich kupić :o




No i jeszcze CS dla kucyków! :D
































Paru graczy popatrzyło na pliki no i dowiedzieli się, że będą championship dla kucyków. Czy to będzie tutaj? ^ :D

36 komentarzy:

  1. Fajnie by było, gdyby te konie były za normalne złote monety niż SC. Wtedy każdy mógł by je kupić ^-^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to by stracilo sens :\ Pomysl ile by sie pojawilo za przeproszeniem chwalacych sie pizd...

      Usuń
  2. CS DLA KUCYKÓW!? XD TO BYŁ POMYSŁ MOJEGO TATY XDDDDDDD Ale serio XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie mugł być pomysł twojego taty bo wtedy nie było polskiego sso więc twój tata nie mógł tworzyć tej gry,jeśli oto ci chodzi

      Usuń
    2. Olivia.Czemu jak odrazu jak KTOŚ COŚ MÓWI ŻE MIAŁ TAKI POMYSŁ to odrazu miał by coś robić? ._. Tak ślepa nie jestem WIEM DATA Sory Mel jak coś.a do do Anonimka To Pozdrów Tate :D

      Usuń
  3. Wii...W końcu horse market w FP!!!!!!!!!!!!
    Alla Kittenvalley
    P.S. Ja widziałam tą tabliczkę ale nie wiedziałam co to,CS dla kuców coś tak myślałam że będą jakieś CS.

    OdpowiedzUsuń
  4. Willow Silentforce2 maja 2014 13:11

    Hej Melissa, tu Willow Silentforce, dzięki za ten kod na 10 dni SR. Dzięki Tobie przeżyłam fajną przygodę na sso ^^ I jeśli ktoś jest ciekawy, można dojść do 11 levelu postaci robiąc wszystkie misje codziennie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Willow Silentforce2 maja 2014 13:25

    I nie wydając zarobionych szylingów na nic poza jedzeniem dla konia można kupić ubrania, które dadzą bonus razem z bonusem levelu równy 36! I ekwipunek dla konia równy 25 swiftness przy 14 levelu konia.

    Postać:

    - kurtka "Master of the Mountains" z Firgrove za 3470 JS +8 riding
    http://u.jimdo.com/www60/o/s32925cc91fd87102/img/i28b9eb2368add2fe/1390911370/std/image.png

    -kask "Sporty riding helmet" od Marleya za 3470 JS +4 riding
    http://u.jimdo.com/www60/o/s32925cc91fd87102/img/i3052827757acab2f/1390907191/std/image.png

    -spodnie "Mustard yellow riding pants" w Jarlaheim za 2550 JS +4 riding
    http://u.jimdo.com/www60/o/s32925cc91fd87102/img/ia512af64d2c4ab7d/1391608604/std/image.png

    -rękawiczki "Vineyard Gloves" w winnicy za 3300 JS +4 riding
    http://u.jimdo.com/www60/o/s32925cc91fd87102/img/i2939000d163fc86a/1390898146/std/image.png

    -buty "Jorvik's popular riding boots" u Marleya za 6270 JS +4 riding

    Koń:

    -uzda "Valedale Reins" w winnicy za 3300 JS +3 swift
    http://u.jimdo.com/www60/o/s32925cc91fd87102/img/iec473cf819621b35/1390898415/std/image.png

    -siodło "Dark Blue Jorvik Saddle" w winnicy za 3300 JS +3 swift
    http://u.jimdo.com/www60/o/s32925cc91fd87102/img/i85e61d5a8d037381/1390898732/std/image.png

    -czaprak "Sailor's blanket" w Jarlaheim za 3750 JS +3 swift
    http://u.jimdo.com/www60/o/s32925cc91fd87102/img/ia0cb5f44695deeb3/1395243318/std/image.png

    na podkowy niestety pieniędzy nie starczyło XD

    +musiałam wygrać 12 Championships i sprzedać medale, bez tego nie dałabym rady wszystkiego kupić.

    Ale chciałam taką białą koszulkę a la do gry w polo, ona jest w Jarlaheim w sklepie koło GED, pod murem przy bramie do jakiegoś tam Hell North's Hell czy coś takiego. Niestety kosztowała 6 tysięcy, chciałąm jeszcze to ładne a la prawdziwy kształt siodło z Valedale, grantowe ale też kosztowało 6 tysięcy no i granatową uzdę od Marleya, ale też kosztowała 6 tysięcy XD A byłby taki ładny outfit, biały czaprak pasowałby do koszulki, buty do spodni, a siodło do uzdy i kasku *-* Aww

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za informację :) Bardzo przydatna :D

      Usuń
  6. Heh :D Właśnie chciałam pisać do supportu z prośbą o CS dla kucyków ^^ Ale wiedziałam, że ma to już niedługo ma nastąpić :D Na pewno będzie fajnie XD

    ~ Maja Sunweb

    OdpowiedzUsuń
  7. <3 Dobzre że mój kucyk ma 11 xd I postanowienie: TRENUJEMY KUCYKI! XD

    //Molly Winterberg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja Majka ! Mój kucyk ma 11 lvl ^^ Teraz Springie musi być przygotowana na ostre treningi, bo musimy dobrze wyspac na cs dla kucy :D

      Usuń
  8. A dalej moŻna kupić ciemno siwego arabka'?Jeżeli tak to gdzie go przenieśli?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kara Archbridge2 maja 2014 16:10

      Właśnie ... Z tym arabem tez chce kupić..

      Usuń
    2. Kara Archbridge2 maja 2014 18:57

      A sprawdziłam arab na swoim miejscu;-)

      Usuń
  9. Hej Mel. Mam 3 pytania :)
    1. Czy płacąc za miesięczny SR kartą Visa to dostaję 100 sc?
    2. Czy jeśli kupuję coś w Double kartą ( też Visa xD) to też mi się podwaja?
    3. Piszesz, że prawdopodobnie usunęli kilka koni. Czy nie będzie dla ciebie problemem sprawdzić czy szary andaluz jeszcze istnieje w Vineyard? xD Nie mam dostępu do gry do czerwca a planuję wszystko xD Dzięki za każdą odpowiedź :)
    A i jeszcze jedno xD Dajmy na to, że kupuję w Double miesiąc SR i 500 SC ( powinnam dostać 1200? 1000 z Double za kupienie 500 i 200 za kupienie SR?) i kupuję to w piątek. To czy w sobotę ( dzień później xD) dostaję tak zwaną wypłatę w postaci 100 SC?
    Sorry za BARDZO długie pytania, ale żeby nie było że tylko pytam to muszę Two blog pochwalić :P A jest za co xD Najlepsze w Tobie jest to, żę masz LT a nie chwalisz się tym :) Pomagasz graczom i kręcisz super filmiki ^^ Dzięki, że jesteś <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :)
      1. Raczej tak
      2. Znaczy podwajają Ci się tylko SC, SR już nie :)
      3. Tak, ten andaluz jeszcze jest w grze
      Tak powinnaś dostać 1200 i dostaniesz jeszcze 100 sc w sobotę. :)
      Nie ma sprawy i bardzo dziękuję za miłe słowa :) <3

      Usuń
  10. heh masz racje jak to przeczytałam to ODRAZU napisałam do supportu ...
    i powiedzeli ze tak i to tu ale mojim zdaniem glupi pomysl bo kuce moga brac udzial z zwyklych cs no i wielu graczy ( w tym ja ) nie rusza juz swojich kucow bo sa wolne i wogule wkuzaja jak tak wolno jezdrza nie wazne muj ma 5lvl i najgorsza minke a na sso juz nie moge wejsc bo jest takie cos :
    You have 224 MB free RAM on your computer. You need a minimum of 256 MB free RAM on your computer to run Star Stable. Perhaps there are some programs running that can can close down. patricia pandaweb!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz zamknąć jakieś programy albo usunąć coś

      Usuń
    2. bo masz 224MB a do odpalenia gry musisz mieć 256MB Usuń jakieś programy lub gry i takie tam żeby mieć więcej miejsca ;)

      Usuń
    3. tak wiem ale nie moj komputer nie moge NIC zamknac lub usuna jak wlasciciel wroci to mam oddac w stanie jak byl ( czyli bez sso )

      Usuń
  11. Heh , dla was to super...
    ja nie mam kucyka ...
    bo nie dostaje sc jak jest darmo SR no a inni dostaja mam 200 sc za emalia i nic 2 lvl koniem 4lvl soba bez star ridera no i nie ma co grac ... :((((((



    ada watercake

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo jeśli masz za darmo sr to nie dają, jak ci brakuje sc to możesz kupić. Łatwo się kupuje telefonem, tylko wysyłasz smsa o treści T dwa razy i masz, a przynajmniej tak jest ze sr , nwm jak ze sc

      Usuń
    2. spk ale nie mam kasy na telefonie :)


      ada water cake

      Usuń
  12. Kara Archbridge2 maja 2014 19:04

    Radzilam bm ci najpierw kupić konia potem kuca...jak chcesz i życZę tobie żebyś była SR ,Ada:-D
    Pozdrowionka
    Od Kary

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wielkie dzieki!
      i chce konia kuce sa wolne :/


      ada :)

      Usuń
  13. Mel, nie wiesz może czy bułany andaluz jest na swoim miejscu? Bo mówiłaś że kilka koni zostało usuniętych. A ja tak marzę by go kupić, już nawet kupiłam dla niego kilka rzeczy, teraz tylko zbierać sc na niego. Ostatnio byłam u niego w ,,odwiedzinki'' przed aktualizacjami, i nwm czy on dalej tam jest :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie by było gdyby były wyścigi dla kucyków :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejjjjjj ale Bomba zawody dla pony zarąbiscie mam 4 kuce?XD ( nie ) moja kol gra w starstable ma 1 warmbloda i 8 kucykow
    Gabi Bluelake

    OdpowiedzUsuń
  17. TROSZKE WAS ZAWIODE :C
    są kłopoty ze skrzynkami :( i nie dostaniecie flo jak będziecie 1 2 3 :C

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach