Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

26 czerwca 2014

100 obserwatorów :D

calendar_month 26 czerwca 2014
























Bardzo chciałam podziękować za 100 obserwatorów :) Gdy zaczynałam z blogowaniem nie myślałam, że mogę zajść tak daleko
Na tym blogu doszliście, aż do 199900+ wyświetleń (dziennie około 900-1000)



Na tym blogu jest już 419 postów, a razem z tym będzie 420!
Opublikowaliście 5110+ komentarzy


Większość z Was jest z Polski, ale nie wszyscy


Wchodziliście tu na przeróżnych systemach operacyjnych i przeglądarkach (najczęściej na Google Chrome i Windowsie :-D)

Ciekawe czy dojdziemy do 200 obserwatorów :D

Bardzo dziękuję:

  • Fanom- Wasze miłe komentarze i wsparcie naprawdę mi pomagają i wiele dla mnie znaczą :) <3
  • Hejterom- pokazaliście mi, że niektórzy ludzie potrafią być naprawdę bardzo podli i że nie warto zwracać na takich uwagi, ani tracić czasu oraz nerwów :)
  • Tym, którzy powiedzieli co powinnam zmienić na tym blogu- dzięki Wam mogłam go poprawić
  • Tym, którzy powiedzieli, że blog bardzo im się podoba- dajecie mi siłę oraz chęć do kontynuacji pracy nad tym blogiem
  • I ogólnie wszystkim czytelnikom, że czytacie tego bloga. To też wiele dla mnie znaczy 

BARDZO DZIĘKUJĘ <3

I myślę, że niedługo zrobię konkurs o SC jako podziękowanie za 100 obserwatorów i za to co dzięki Wam osiągnęłam. 


39 komentarzy:

  1. A na początku było tak mało komentów...

    OdpowiedzUsuń
  2. Konkurs :D ale to kod czy oszustwo ? bo ja nwm ja dałam raz i-mail i hasło i po koncie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie posiadam kodu na SC, ale raczej nagrodę dam tak, że dam po prostu swój numer telefonu :)

      Usuń
  3. Dziękuję ci... Dzięki tobie dostałam więcej nadziei, że ktoś będzie odwiedzał mojego bloga ;) Nie wiem, dlaczego, ale płakałam ze szczęścia, gdy się okazało, że w Stanach Zjednoczonych mam 19 wyświetleń XD Pozdraiwam
    ~Sally Snowsmith

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Ci to i dla nas bardzo wiele znaczy :') Dzięki tobie pomagamy sobie nawzajem w trudnych sytuacjach gdy czegoś nie wiemy. Ja też dziękuję za tyle plusów w konkursie ,,Fiord''. Przepraszam że go nie zapowiedziałam. Ale to dla was jestem w stanie stworzyć nową rasę koni. Dziękuję, Bardzo wam dziękuję.
    Alla Kittenvalley

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że niektórzy mogą znaleźć pomoc na tym blogu :)

      Usuń
  5. Dzięki za wszystkie rady,pomoce i WSZYSTKO !

    OdpowiedzUsuń
  6. WAKACJE JUŻ SĄ!!! Nie ma za co Mel ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nareszcie, już trochę zmęczona tą szkołą byłam :D

      Usuń
  7. Wow , podziwiam :D Tutaj link do mojego bloga , poleciłabyś go ? :DD Bo normalnie nikt na niego nie wchodzi XDD http://starstableivictoria.blogspot.com/ Proszę :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Mel to my ci dziękujemy ! :D Za to , że poświęcasz dla nas tyle czasu na pisanie tego bloga ! :D I wg za wszystko ! :D Jesteś po prostu wspaniała :3 <33 . Kochamy Cię Mel ! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Napiszę krótko, bo nie jestem dobra w przemowach (XD).
    Mel jesteś kochana, dziękuje za trud jaki wkładasz w prowadzenie bloga, za wszystkie konkursy,posty itp.
    Mam nadzieję, że ten blog zobaczy jeszcze aktualizacje 1.06.2016 :*
    Pozdrawiam
    Diana Zebravalley

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taką nadzieję :)
      I nie ma za co, bardzo lubię blogować ;D

      Usuń
  11. Mel wspaniały blog! Cieszymy się z twoich osiągów :) (Jestem małomówna)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochamy Cię Mel ! ^.^ Jesteś naprawdę wspaniała ! ;) Gratuluję osiągnięć :D I na pewno będziesz miała 200 albo nawet więcej obserwatorów :3 Na prawdę twój blog jest wspaniały , miło się go czyta i w ogóle ;*
    / Kate Lightroad

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aw, dziękuję <3 Cieszę się, że blog się Wam podoba i też Was kocham :)

      Usuń
  13. Gratuluję - to naprawdę duże osiągnięcie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje 100 obserwatorów! Mam pytanie: Czemu nie mogę włączyć gry? Jak ma mi się włączyć to nie pokazuje PXStudioRuntime czy coś i tylko przekierowuje na stronę główną. Co mam robić?
    ~Natalia Kittencake

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      A może spróbuj logować się przez aplikację SSO?
      Link: http://edgecast-data.starstable.com/StarStableSetup.exe
      Jeśli to nie pomoże to zostaje tylko support

      Usuń
    2. Zainstalowałam grę z powrotem, działa, ale nie można połączyć się z serwerem gry :(

      Usuń
  15. Mel Gratuluję i życzę dalszych sukcesów. Porziwiam cię za pracę którą tu wkładasz.
    Julia Whalebard

    OdpowiedzUsuń
  16. Mellow! Ty i Twój blog jest super! Tyle wyświetleń ja bym w wieki nie dobiła! :D Po prostu jesteś genialna, tak samo jak Twoje posty :) A te 200+ obserwatorów dojdzie w mig :D

    Adele Eveningbard & Tove Mchurricane (moje 2 konta :D )

    OdpowiedzUsuń
  17. Omg ! Mel ty naprawde bardzo sie starasz i na prawde na to wszystko zaslugujesz :) <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Mel, twój blog jest jednym z najlepszych! Tych hejterów jest aż żal :D
    Zgadzam się ze Wszystkimi : Mel na to zasługuje itp.

    Nawet jeśli nie piszesz kilka dni to i tak warto czekać na twoje wpisy ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach