Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

16 czerwca 2014

AAAaaa :DdDddDDD

calendar_month 16 czerwca 2014

87 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. AAAAAAAAAAAAAAAAAA Jest New wygląd!! :DDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ej czy wy też nie możecie się zalogować ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta, kurde stronka nie wchodzi w ogóle :[

    OdpowiedzUsuń
  5. Co to za stronka?
    Alla Kittenvalley

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Usuwam ten komentarz...
      AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!>radość<
      Alla Kittenvalley

      Usuń
  6. Nie mg się zalogować bo piszą mi ,,OOPS! THE PAGE WAS NOT FOUND.

    SORRY THE PAGE YOU WERE LOOKING FOR CANNOT BE FOUND"

    OdpowiedzUsuń
  7. nie działa :c
    ;-; zagram jeszcze kiedyś ? ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wejdź na ikonę konia który kłusuję i tam pod postem który był dodany 29 minut jest napisane że SSO musi się jeszcze,,ogarnąć'' z polskim językiem ale nie wszystko stracone. Może jutro możemy zagrać na polskiej wersji... Zobaczy się...
      Uwierz w to XD. Przecierz dodadzą w aktualach że polish version gotowe.
      Alla Kittenvalley

      Usuń
  8. Ja pierdole ale zjebali gre zaprzeproszeniem grać sie kurwa nie da ;-;

    sry za unoszenie ale jestem mocno przywiązana do tej gry i nie moge grać I MAM LFT i co z nim D:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi wyskakuje jakiś błąd :c

      Usuń
    2. Ja moge grać
      Melissa Ponyblanket

      Usuń
    3. Wiem wlasnie o tym mowie ;-; jak jutro grać sie znowu nie bedzie dało to zgłaszam tą nową stronę :c

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    5. Ja mam inaczej że strona jest pusta -,-

      Usuń
    6. Nie przeklinaj ! I nie ma wersji polskiej dotarło !?

      Usuń
    7. Jest polska wersja -,- jakbyś zauważył/a

      Usuń
  9. Melissa a ty możesz grać ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja żeby zobaczyć nowy wygląd strony i się zalogować muszę wejść w Newsy. Jak się loguje to tam w My account jest jakaś zakładka cośtamcośtam serwer i zakładam, że tam zmienia się serwer, ale jak próbuję tam wejść to mnie wywala. Ale w samą grę (po angielsku) mogę grać.
    Może nie długo będzie można już grać na polskim serwerze! Uwierzcie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nareszcie coś super zrobili!!! :DD

    OdpowiedzUsuń
  12. Na razie NIKT nie wejdzie, po prostu muszą się ,,ogarnąć'', dzisiaj o 18 powinno być już do użytku, o ile czegoś nie zchrzanią...
    Nim

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O 18! SKĄD TO WIESZ?! SERIO?! TAK?! JEŚLI TAK TO SUPER!! CIESZE SIĘ, ZE BĘDZIE POLSKI JĘZYK!!! ŁI!!!
      Sorki za wielkie litery, ale mam dziwny zaciesz.

      Usuń
    2. Pisałam Wam, że od dawna się ubiegam o serwer PL i wiele razy z nimi o tym pisałam. Między innymi jako pierwsza dowiedziałam się o jego powstaniu i znam mniej więcej plany wcielenia serweru do gry ; ) Wygląda na to, że jednak możliwości przełożenia konta nie będzie : /

      Usuń
    3. A i znowu zapomniałam podpisu XD
      Nimus

      Usuń
  13. Skoro ma niby być do osiemnastej to jeszcze tylko 50 minut (w momencie kiedy to piszę)!

    OdpowiedzUsuń
  14. :( bende rzalowac rze niemam konta oni robiol nowol strone i usuwajol konta hyba D: i co bendzie moja kara zniknie muj kon haydale ukohany mmeeeeeeeee co oni MI ZROBILI :(((( MEEEE

    OdpowiedzUsuń
  15. A to nie można już kupować SR przez telefon ? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Co??? Gra będzie dostępna dopiero o 18?
    Mam pytanko. Jak myślicie da radę przenieść konto czy lepiej założyć nowe?
    Mam 10level jednego konia z 8 levelem. Zamierzam kupić Lifetime SR. Opłaca się w ogóle?

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurcze moim zdaniem powinno się dać przenieść konto, powinno być po prostu "zmień język na polski" tak jak jest z innym językami...

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe czy ten kod na SR i SC będzie działać...

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeszcze 8 min :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Czy tylko mi się dziś cały dzień nie włącza SS :'(.

    OdpowiedzUsuń
  21. DA SIE WLONCZYC STARE SSO!

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie ma PL języka i jest stara strona SSO . :'(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo, durnota z tym polskim językiem...
      Poczekajmy do środy a jak nie dodadzą to będziemy ludzie pisać. Bo to skandal dodać stronę na 5 minut i potem Cię wraca na starą stronę BEZ POLSKIEJ WERSJI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Alla Kittenvalley

      Usuń
    2. Jeejuu, trochę cierpliwości :D Muszą trochę nad stroną popracować

      Usuń
  23. Ja dopiero do domu przychodzę czytam tego posta, wchodzę na SSO i jakoś nic nowego nie widzę...

    OdpowiedzUsuń
  24. A dobra już rozumiem :C Przeczytałam na ich FB że przywrócili dawny wygląd strony ze względu na to że wielu graczy miało problemy z grą... Super -.- Czyli się spóźniłam... Może jeszcze dodadzą ten nowy wygląd strony i wgl... :'c

    OdpowiedzUsuń
  25. A jest polska wersja?

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak myślicie jaki kucyk lepszy? Prawie kary (obok farmy Stiva) czy gniady?

    OdpowiedzUsuń
  27. to są jakieś żarty -,- to w końcu jest ten polski czy go nie ma? A jeśli jest to jak go włączyć? Zgubiłam się w tym wszystkim -,-

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja też kogo wreście słuchać -,- ?
    Możecie nie kłamać i powiedzieć prawde że niema wersji polskiej...

    OdpowiedzUsuń
  29. Mel, podaj linka do strony, i do strony star stable na fb, bo szukam, i nie widzę ich strony!

    OdpowiedzUsuń
  30. JEJ!! MAM SSO PO POLSKU!!! JEJ!!!
    Tylko niektóre nazwy też są przetłumaczone np. Silvegardo to Srebrna Plana (czy jakoś tak).

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak ja nie mam :'( pomocy !

    OdpowiedzUsuń
  32. Powiem jak j zrobiłam polski:
    1.Kliknęłam na ikonkę SSO na pulpicie.
    2. Tam na dole są języki. Kliknęłam "Polski".
    3. Zalogowałam się i miałam polski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaka ikonka jak wygląda chodzi o PLAY NOW ? Bo ja nwm o jaką ci chodzi :?
      Jaki to napis pomocy ludzie i Sso niemam na pulpicie!

      Usuń
  33. A ja nie mam na pulpicie

    OdpowiedzUsuń
  34. Jaka ikonka jak wygląda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka różowa w kształcie koła z biało - czarnym koniem. Ja to mam na pulpicie. Jak kliknę to wyskakuje taki program, że jest cały biały i tam mam logowanie. A jak się zaloguje to mam taki obrazek z czerwonowłosą dziewczyną, koniem, jakimś łaciatym koniem i szarym andaluzem. Wy tak nie macie?

      Usuń
    2. Nie mam tej ikonki na pulpicie gdzie ja sciągnełaś?

      Usuń
    3. Logując się do gry ściągnęło mi się, zainstalowało i już! Wy tego nie macie? Serio?!

      Usuń
    4. Serio bo to sprawdzałam na tel a nie na kompie.

      Usuń
  35. Matko bendol usuwac konta niee melissa czy too prawda ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie będą. Kto ci tego naopowiadał?!

      Usuń
  36. Nie mogę się połączyć ze stroną Mel:( Mam zapisany adres strony ale mi wychodzi
    Page Not Found
    Redirecting to Front Page. Mam sieć Longhom siła sygnału Dobra. Czy to zależy od sieci czy od tego że muszą się ,,ogarnąć'' ze stroną, oraz za ile dni lub godzin będziemy mogli grać na polskiej wersji? Zapomniałam dodać że mam Windows 7. Starą stronę z Windowsa 7 wchodzi. Nw czy polska wersja wejdzie,wejdzie?
    Alla Kittenvalley
    P.S Z polską wersją SSO to oto jest ten cały komentarz i proszę o PILNĄ odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polska wersja już jest, ja ją mam.

      Usuń
    2. Ale ja jej nie mam :(
      Alla Kittenvalley

      Usuń
    3. Szkoda. A to za stroną dalej Ci się robi? Ja po prostu wyłączyłam, poczekałam i włączyło mi się.

      Usuń
    4. Jeszcze chyba do końca nie skończyli pracować nad stroną, więc nie bójcie się jak Wam nie będzie coś działało :)

      Usuń
  37. Mam polska strone sso tylko wyskakuje mi blad 404 i pisze ze strona nie istnieje:(

    OdpowiedzUsuń
  38. Poprostu trzeba pobrać...
    Jak się już zalogujecie to tam jest "moje ustawienia" czy jakoś tak i tam macie zakładki i jest pobierz...
    Pobiera się Wam nawet macie to z punktach zapisane co trzeba robić :)
    Layla Skycake

    OdpowiedzUsuń
  39. Można płacić z telefonu! :D Tam obok jest "Inne metody zapłaty" Tylko przy wyborze kraju w którym zarejestrowana jest Twoja komórka nie ma Polski ;_; Powinni jeszcze dodać Polskę i będzie dobrze :D nawet jest większy wybór SC czy dni SR :)
    ~ Layla Greengarden

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze to u mnie na liście nie ma :o Za to 2 razy Rumunia się powtarza.
      ~ Layla Greengarden

      Usuń
    2. Można wybrać kraj komórki Polska.Ale na angielskim serwerze.

      Usuń
  40. AAAAAAAAAAAA!!!!!!! JEEEEEEEJJJJ!!!!!!! Wiedziałam że w tym roku będzie POLSKIE STARSTABLE!!! Hurrrrrrraaaaaaaaaaaaaaa !!!!!! Gabrielle Bluelake

    OdpowiedzUsuń
  41. A i jak się da zobaczyć na jakim jest się serwerze? Gabi Bluelake

    OdpowiedzUsuń
  42. Co to jest błąd strony 404? O co w tym chodzi?

    OdpowiedzUsuń
  43. Mam nowy komp i chciałam sb na niego pobrać sso ale niestety po instalacji i kliknięciu ikony na pulpicie wyskakuje mi to:
    Not Found 404
    Nothing matches the given URI

    POMOCY!!! Tęsknie za Rubinem ;c

    OdpowiedzUsuń
  44. kto będzie bardzo miły i powie mi jak umieścic ikonke stra stable an pulpicie??? BŁAGAM!

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach