Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

21 czerwca 2014

Double Star Coins

calendar_month 21 czerwca 2014

Kliknij na zdjęcie, aby dowiedzieć się więcej

P.S. W końcu zaktualizowałam listę koni w Encyklopedii i dodałam legendę Jorvik :)


31 komentarzy:

  1. Mam pytanie. Czy sso planuje zmieniać grafikę? Na filmie ze story quest i nowym wyglądzie strony jest taka, której nie ma w grze. Jak tak to kiedy?
    PS. Sama bym chciała nową ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wątpie aby kiedyś sso miało taką grafikę...Dużo komputerów/laptopów by nie wytrzymało :/

      Usuń
    2. Mam nadzieję że nie zmienią bo ta co jest bardziej mi się podoba.

      Usuń
  2. Heh brakuje mi 2zł q więc za bardzo nie mam opcji kupna ;/
    Gdyby zmienili grafikę, większość kompó

    OdpowiedzUsuń
  3. lol ja kupiłam 78 i dostałam 78 a kupiłam na double więc powinnam dostać 156 ! -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kiedy kupowałaś? O której godzinie?

      Usuń
    2. Właśnie słyszałam, że jakieś problemy były, ale powiedzieli, że wszyscy powinni mieć już podwojone :o Będziesz musiała napisać do supportu

      Usuń
  4. Co ile jest konski targ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Hah, kupie sob zawczasu sc na andka, to kupie sobie jeszcze zwierzaka, ale fajnie ;P.
    Diana Zebravalley

    OdpowiedzUsuń
  6. Może namówie tate na 500 sc i kupie araba... jaką maść mi radzicie? Myślę, że będę wybierać między karym, białym i siwym jabłokwitym...
    P.S. Super legenda i blog.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kara Archbridge21 czerwca 2014 22:38

      JABŁKO !,!,! :-D

      Usuń
    2. Mi się z tych co powiedziałaś najbardziej podoba siwy jabłkowity :)

      Usuń
  7. Mam bardzo ważną prośbę! Mam zadanie z grobem i z tymi mleczami kto może lubić te mlecze pomocy szukam juz po całej mapie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta babcia w moor, co ma różowy domek.
      Diana Zebravalley

      Usuń
  8. Hej, pomoże mi ktoś ?
    Kupię sobie SR i tam pisze, że jak mi się skończy to Star Stable znów mi zabierze pieniądze i będę miałą znów SR. Co mam zrobić zby tak nie było ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czym kupujesz?
      Bo jak kupowałam kiedyś paypal'em to automatycznie co miesiąc się odnawiało. Jak nie chcesz, aby się tak działo musisz przed końcem SR nacisnąć 'Anuluj subskrypcję' :)

      Usuń
  9. Musisz wejść na stronę gdzie kupiłaś i nacisnąć nie aktualizuj.
    Diana Zebravalley

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój komputer nie wytrzymał Polskiego SSO i nie mogę grać już w nic! Wogule! Bo mi rozwaliło komputer!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mel MEL!!!!!!!!!!!!!!!!! Nie uwierxzysz ja patrze a tu była graczka o imieniu Anita (?) KUCYKpie a jej koń miał imię OBSIDIAN coś tam. Mnie rozwaliło to'___'
    Alla Kittenvalley

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja widziałam zdjęcie na facebooku, że ktoś miał na nazwisko Wilkgóra XD

      Usuń
    2. Spolszczyli ,,nazwiska" i imiona koni ;_; co oni zrobili, było fajnie, bo koń mógł się nazywać, np. Wolfmountain, to teraz jak koniowi dajesz imię to Wilkmountan ;_; (ale tak na serio to, to trochę śmieszne XP).
      Diana Zebravalley

      Usuń
  12. Czy ktoś kupował LT? Czy będzie mi działało, jeśli mam teraz SR na 4 dni i powinno mi sie skończyć jutro, a kupie dzisiaj LT?

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zakładacie nowe konto i macie sso po polsku to macie niekture nazwiska po polsku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie trzeba zakładać nowego konta żeby mieć polskie sso.

      Usuń
  14. A gdzie jest ,,Anuluj subskrypcję"?

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach