Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

22 czerwca 2014

Lista mistrzostw

calendar_month 22 czerwca 2014
                           


Już wiele osób pytało mnie czy mam listę mistrzostw (dnie i godziny, w których się odbywają). Niestety takowej nie posiadam, więc postanowiłam, że jak będę w grze i będą jakieś mistrzostwa to zapiszę dzień, godzinę i miejsce zawodów, aż w końcu lista będzie pełna :D Może trochę potrwać, ale warto spróbować ;)
Na razie zdjęcie takie zamazane, ale jak będzie w połowie gotowa to wypiszę wszystko w nowej zakładce i już będziecie mogli korzystać

72 komentarze:

  1. Nic nie widać ;-; nie możesz ustwaić ostrości aparatu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widać bo to tylko notatki. :) Mel napisała, że jak połowa będzie gotowa to doda do oddzielnej zakładki! :3

      Usuń
    2. Przecież jest już lista w osobnej zakładce. Przynajmniej ja tak mam;)
      Margaret Eaglepie

      Usuń
    3. @Anonimowy4 lipca 2016 11:26
      Data :)

      Usuń
  2. Mam pytanie ! Bo mam zadanie sobótkowe poszukiwanie skarbów u felixa i mam jecvhać do ogromnego srebrnego budynku więc przyszedł mi na myśl zamek ale obszukałam go całego i nic nie ma czy to na pewno zamek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod zamkiem :) szukaj u mnie tak było może u ciebie inaczej?

      Usuń
    2. Dziękuje Ci bardzo !

      Usuń
  3. Kto popiera o dodanie do gry koni fiordzkich niech pod tym komentarzem da plus za 10 + napiszę do suppotu o wprowadzenie tej rasy:D
    Alla Kittenvalley

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daję plus xd

      Usuń
    2. Ja też +

      Usuń
    3. To ja też się dorzucę +

      Usuń
    4. Jeszcze ja + xd

      Usuń
    5. A mogłabyś się spytać o dodanie koni shire i falabella? XD

      Usuń
    6. Zapomniałam jeszcze jedno...DAJĘ + ;)

      Usuń
    7. Dodam tyle....+ XD
      Kaja Goldgarden

      Usuń
    8. Popieram konie: Fiordzkie,Shire i Falabella XD
      Kaja Goldgarden

      Usuń
    9. Popieram Fiordy,Shire, Falabelli nie (ludzie na tym się nie da jeździć XD).
      +++++++++++++++++++++++
      Diana Zebravalley

      Usuń
    10. Wiem,albo żeby były questy że dostaje się koszulkę z falabellą:-)

      Usuń
    11. Nspisałam do SSO o te konie.Ciekawe co odpiszą. XD

      Usuń
    12. Fiordy i haflingery :)

      Usuń
    13. Dziękuje za + napisałam już do suppotu nie wiem czy odpiszą ale postaram się
      Oraz anonimie z godziny 13:45: Tak napisałam o dodanie koni Shire lub falabella.
      anonimie z godziny 15:56 :Sorry zapominałam napisać o to ale super pomysł. Może kiedy indziej napiszę, oraz mam pytanie: Czy jak się kupuję SC to jest pobierana dodatkowa opłata? że np. Kupuję 500SC za 45,76 PLN i jak kupuję za pomocą karty bankowej to mi dodatkowo kasę jeszcze zabiera niż powinno?
      Alla KIttenvalley

      Usuń
    14. Jesli kupujesz za 45,70 to tyle placisz jezeli kupujesz za 25,45 to tylt placisz a no i +

      Usuń
  4. Na kucyku falabella nieda sie jeżdzić przeciesz ti mały kucyk . xD

    OdpowiedzUsuń
  5. A wiecie ile teraz można mieć koni?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba 10.
      Diana Zebravalley

      Usuń
    2. Dzięks:-)

      Usuń
    3. Spoko :D.
      Diana Zebravalley

      Usuń
    4. Teraz chyba można mieć więcej niz 10, niektóre muszą być na wyspie. Max 10 koni w stajni priv... Chyba xD

      Usuń
  6. Przyda sie lista :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mel masz facebooka?
    Alla Kittenvalley

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak myślicie, które konie bedą sprzedawane na farmie unfortunate dews? (taka opuszczona stajnia)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moze fiordy? Ciekawe kiedy ja otworza...a moze zostanie opuszczona na zawsze?

      Usuń
  9. Seadupo zrób serial!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie muw tak do Mel sama zrób jakiś serial -,- to ty znowu ta która pisze gupie komętarze?

      Usuń
    2. Mówiłam Ci żebyś się odwaliła z TEGO BLOGA JASNE DO CHOLERY? Znajdź se inny i tam se wpierdzelaj takie texty OK? Bo jak nie jak Ci w ten twój komp walne jak się szczelę w papę to se inny blog znajdziesz!.
      Alla Kittenvalley

      Usuń
    3. SORRY CIĘ SZCZELĘ I SPIERDALAJ Z TĄD. JA POMAGAM Mel W TAKICH SYTUACJACH A TO ONA DECYDUJE CZY ZROBI SERIAL CZY NIE.
      Alla Kittenvalley

      Usuń
    4. Allan Ty lepiej naucz się ortografii a nie kłócisz się z jakimś anonimem ;) Ta nauka na pewno potrwa parę miesięcy xD

      Usuń
    5. Sorki za pomyłkę to co napisałam Anonimowego się tyczy, jeszcze raz sorki Alla

      Usuń
    6. Anonimie z godz 6:47 najpierw naucz się ortografii ;)
      Laura

      Usuń
  10. MEL POMOCY WIESZ GDZIE JEST SKARB MISSISSIPPI?! PROSZE POMUŻCIE NIE UMIEM OTCZYTAĆ TEJ MAPY!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpisz w google ,,star stable quest" będzie taka fajna stronka (po angielsku, więc trzeba używać tłumacza), ale tam jest wszystko świetnie wyjaśnione (sama dzięki tamu zrobiłam parę misji :D).
      Mam nadzieję, że pomogłam ;).
      Diana Zebravalley

      Usuń
    2. Na samym początku trzeba iść do tego mostu do Fort Pinty. Obok będzie zielony wykrzyknik.

      Usuń
    3. Diana i Animowy dziękuje wam Diana Dzięks za tą strąkę i animowy dziękuje za to że powiedziałeś gdzie zacząć szukać :)

      Usuń
    4. Spoko ;D.
      Diana Zebravalley

      Usuń
  11. Zna ktoś może jakiś kod który działa na polskim SSO?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja koleżanka,pisała do nich, że nie działa jej kod żaden.
      Odpisali że chwilowo ŻADEN koda nie działa.
      Diana Zebravalley

      Usuń
    2. A wiadomo kiedy będą jakieś działać?

      Usuń
  12. POMOCY MEL! ♥

    Hej! MEL ( oraz inni) potrzebuje waszej pomocy! No.. mam taki problem że gdy włączam stronę SSO to wszystko na razie jest OK ale gdy (czasami ale dość często) już się zalogowałam to wyświetla mi się jakieś - ... 400 Bad...- czy jakoś tak :c Ale czasami mi daje rade ale znowu gdy jestem zalogowana i klikam PLAY lub coś inne z tej zakładki To znowu to gówno mi się wyświetla! Oczywiście czasami mi sie udaje ale jest TAK CZĘSTO!!!!!! Błagaaam pomóżcie!! Już NW co robić w necie też szukałam i Nic! KTOŚ ma tak samo jak Ja? Bo jest tak na moim laptopie i kompie a inne moje kol. takieko Pechaa nie mają!!!!!! ;c Plisss
    :: Pati E.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak miałam myślałąm że świat się zawali XD Ale nie traciłam nadziei no i na drugi dzień wstałam i wszystko ok. Jeżeli na drugi dzień będziesz miała to samo to zobacz czy możesz na inne konto jak nie to spróbuj stworzyć inaczej to nie wiem. Francesca Caldeson . Zapraszam na bloga

      Usuń
    2. Jeśli pojawia Ci się ten komunikat tylko, gdy próbujesz się zalogować przez stronę to może pobierz aplikację SSO i loguj się przez nią? :)
      http://edgecast-data.starstable.com/StarStableSetup.exe
      Jak to nie pomoże to będziesz musiała napisać do supportu

      Usuń
    3. Jeżeli pisze ci 400 Bad Request i tam jeszcze illegal cookie name i takie tam, to ja też tak miałam. Trzeba troszkę wyczyścić przeglądarkę, a potem powinno już działać. Przynajmniej mi zadziałało. Mówiąc wyczyścić przeglądarkę miałam na myśli pamięć przeglądarki. Wyczyść ją i powinno być ok ;)

      Usuń
  13. - .... 400 Bad Request :((( coś taak


    ......... ::Pati

    OdpowiedzUsuń
  14. Hejka mel kocham twój blog :) Jestem Melissa Seafall. Mel poleć tego bloga

    http://konik392.blogspot.com/ Fajny :) Polski jest zobacz moze ci się spodoba ja sama go czytam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. MEL! Dawno nie aktualizowałaś listy fajnych blogów może poszukasz kilku? Z tego co widziałam dwa Anonimy XD Polecją bloga fajny jest prowadzi go chyba Francesca Candleson może polecisz jej bloga? Fajny jest aha i polski

    http://konik392.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. MEL POMOCY GDZIE LEŻY KAMIEŃ MCHU? WIEM ŻE PRZY PLAŻY SREBRNEJ POLANY ALE W TÓRYM MIEJSCU ZNALEŚ,C NIE UMIEM :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sokra Srebrnej pieśni

      Usuń
    2. Chyba chodzi o las gdzie stoi Starshine.

      Usuń
    3. musisz jeździć nad wodą i trochę dalej :P Z czym związane?

      Usuń
    4. Na tej stronie którą ci poleciłam (ssoridethrough.com/), wejdź w Get Help Here, tam są Quest Directory, a później poszukaj ,,Mississippi Jones Quests".
      Tam wszystko pięknie opisane (tylko po angielsku, więc tłumacz niezbędny) ;).
      Diana Zebravalley

      Usuń
    5. Kamień mchu można znaleźć przy tym młynie wodnym przy tej rzece do val

      Usuń
  17. Bardzo dobry pomysł. Na pewno przyda się taka lista.
    Sam

    OdpowiedzUsuń
  18. Mel a ty na jakim serwerze grasz *0* ?
    Bo jestem bardzo ciekawa :3
    Jak pozwolisz to dodam mojego bloga tutaj .Jest początkujący ,ale naprawde
    kocham starstable i jestem twoją wielką oraz wierną fanką i chce się czegoś zapytać :
    Raz dwa trzy!
    Dziś znajdziesz skarb ty
    Srebrnej pieśni usłyszysz słowa
    znad rzeki muzyka płynie czadowa .
    Powiesz mi gdzie to i w którym miejscu ?
    Pozdrawiam ♥
    Nadia Crazywright :D

    OdpowiedzUsuń
  19. czy jak sie pobierze starstable zabierają pieniądze?

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam zadanie by poszukać wskazówki w kaplicy Doyla a ja nwm gdzie mam szukać chodzi o skarb

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach