Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

10 czerwca 2014

Następna zgubiona paczka?

calendar_month 10 czerwca 2014






















Dzisiaj przy farmie Marleya znalazłam zagubioną paczkę, ale nie było nad nią żadnego wykrzyknika. Ciekawe co w niej dostaniemy :D
No i niestety podczas tej przerwy wczoraj, która trwała 4 godziny nie dodali nic co jest widoczne ;w;

23 komentarze:

  1. Nie sądzę, aby aż 4 godziny zajęło im dodanie tej paczki do mapki xD. Ale dopiero jutro jest środa, więc wtedy dodadzą coś :P . Coś mi się zdaję, że to zadanie z paczką i jakieś inne dodatkowe questy. Bo z tym tłumaczeniem gry na polski to tak dziwnie. Czytałam komentarze na FB pod ich ( Star Stable ) postem i sporo osób z innych krajów chciało swoje języki. Polski, francuski, ( hungarian - nie wiem jaki to XD). No i zbliżamy się do dni, kiedy to zwykle jest Double, więc wszystkiego się można spodziewać xD. Aha! Prawie bym zapomniała O_O Mam pytanko. Dajmy na to, że kupuję sobie najzwyklejszą na świecie kartę do telefonu. Na przykład z Playa. No i doładowuję sobie na tą kartę tyle kasy, ile na przykład potrzebuję do kupienia SR. To czy mogę poprzez tą kartę zaplacić w grze? W tym ,, Buy mobile''? Czy to tylko na abonament? A, i czy można przez telefon Lifetime kupić? Byłabym bardzo wdzięczna za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sr mozesz kupić na 2 sposoby:
      Karta lub Telefon. Jeśli doładujesz z karty to znaczy ze masz telefon na kartę więc kupujesz przez "Zong". NIe słyszałam o czymś takim jak "Buy Mobile" na telefon o.o I Lifetime'a można kupić tylko poprzez przelew(przez kartę) :)

      Usuń
    2. Możesz płacić nawet jak telefon jest na kartę, nie musi być na abonament :) Lifetime nie można kupić telefonem :/

      Usuń
  2. Można sama kupiłam ale musisz mieć dużo kasy:250zł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale nie, nie można lifetime przez telefon...

      Usuń
    2. Ale przez karte.

      Usuń
  3. Ja tą paczkę dawno widziałam -,-

    OdpowiedzUsuń
  4. Dodano dziś w fp plaże gdzie można się opalać :D dlatego wtedy zamknęli na 4 godz serwer :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super , właśnie mi się ładuje . Nie mogę się doczekać !!!

      Usuń
  5. jest super :D byłam już


    OdpowiedzUsuń
  6. No dodali na plaży w FP Zajebiste (przepraszam że przeklinam) rzeczy! Można z koniem skakać do wody, opalać się, pływać jest tam kawiarnia z lodami szejkami, nowy sklepik z ciuszkami letnimi, nie no po prostu super! Niestety w wodzie można się poruszać tylko kłusem, jest taka fajna skocznia dla koni i się skacze do wody. To pewnie dlatego zamknęli grę na 4 godziny. A myśleliśmy że nic nie dodali , byliśmy głupi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NO... Super się opaliłam* XD
      *żarcik
      Alla Kittenvalley

      Usuń
  7. plaża jest super teraz wiadomo czemu zamkneli serwser na 4 godziny :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mel ! Wczoraj spytałam się SSO czy przeniosą mnie na server WE1 ( Twój ) I odpisali mi , że nie długo pojawi się opcja zmiana serveru na twój :D Każdy będzie mógł zmienić server na jaki chce ! ^.^ Jeszcze czekam na odpowiedź czy pracują nad polskim serverem ^-^

    Pozdrowienia ! xD

    PS : HEU HEU komentarz bez sensu XD

    OdpowiedzUsuń
  9. Moze im zajmowalo tyle czasu pracy nad tymi aktualizacjami i zrobili tak zabysmy nie widzieli xdd albo moze nad grafika lub mieli jakis klopot z gra xd jest duzo mozliwosci :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Plaża!!!
    Melissa Ponyblanket

    OdpowiedzUsuń
  11. Mel mam pytanie jak sprawdzić jaki sie na serwser na sso ?
    Ada Monsterbell

    OdpowiedzUsuń
  12. sory za błędy pisze z telefony :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O jeny sensacje paczuszka ja ją widziałam 3 miesiące temu HELLO obudź sie gapo ._.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogarnij się gościu!!Sso dodaje nie raz te same questy!!I weź się lepiej tak nie wyrażaj do Mel,bo zachowujesz się jak małe dziecko!!To jej blog i może robić na nim co chce!A ty nie musisz tu wchodzić i pisać takich bzdur!!

      Usuń
  14. Ja nie moge czemu musisz byc taki/a oschla dla Mel ?!! -,- chociaz bys mial/a napisac to nie z anonima ! I sie jej nie czepiej bo to jej blog !!! -,-

    OdpowiedzUsuń
  15. A musi być widoczne od razu? XD nie bądźcie śmieszni...
    Nimus

    OdpowiedzUsuń
  16. ja mam lifetime dostalam sc 1200 i sie nie chwale jak moje kol mam sc 500 one sie chwalom jestes najlepsza mel pozdro vilda deerstrom

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach