Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

12 czerwca 2014

NC ♥

calendar_month 12 czerwca 2014



































Jesteście w jakiś klubach? Napiszcie w komentarzach kluby, które polecacie, a może osobom które szukają swojego miejsca się przyda :D

63 komentarze:

  1. ja jestem w klubie north racers riders, i jest spk ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Alexis Westdaughter13 czerwca 2014 00:08

    ja w Queen Circus xd i jest super! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie pytanko xD Czy ten
      club jest angielski? C: Bo wiesz, jesteśmy na tym samym serverze xD

      Usuń
    2. Alexis Westdaughter13 czerwca 2014 10:22

      polski : )

      Usuń
  3. Ja w żadnym xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam extra club ale zosyałam oszukana.Była Nicole Zebrason.
    Nicole Bigweb

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak oszukana ? ;_;
      Patricia Dragonbaker ;*

      Usuń
  5. Ja na razie jestem bez clubu :c Byłam już w 4 angielskich clubach które zostały usunięte, a z jednego odeszłam sama. Teraz szukam Eleny Wolflee żeby dodała mnie do ang. clubu South Winners Legacy (nie pamiętam czy to tak się nazywało xD)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem na razie w żadnym xD Odeszłam przed wczoraj z JQ ( Jolly Queens czy jak mu tam było XD ) Szczerze byłam tam tylko żeby być w jakimś clubie :v Nudno tam jest :F W regulaminie pisze , że jak chcemy być w tym klubie to trzeba być troszkę zboczonym -.- Ja tam nie polecam JQ XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jesem w clubie Jolly Queens i jest super

      Usuń
    2. Każdy ma inny gust :/ Mi w JQ się nie podobało więc odeszłam :v

      Usuń
    3. JA WIEM KIM TY JESTEŚ XD Ja jestem I. Flowerlee ... I odchodzę z SSO :C wejdź na sso i napisz mi coś na pocztę :I

      Usuń
  7. Ja jestem w clubie, ale chyba tylko po to, żeby w nim być... Ja nie jestem SR, ale chciałabym być w clubie, w którym można robić coś razem, no i z Polkami... Jeśli znacie jakieś fajne cluby, to napiszcie...
    Daniela Moonwood XD

    OdpowiedzUsuń
  8. jesteś glupią dziwką Melissa i tyle papa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty jesteś ,bo piszesz jakieś głupoty o Mel .

      Usuń
    2. Melissa nie jest dziwką!!!Ale ty chyba tak!!!

      Usuń
    3. Hejtujesz z ANONIMA ... Jesteś taki odważny ! -.-


      Skoro nie lubisz Mel i Ją tak przezywasz to po to wchodzisz na jej bloga ?! -.- Idż lepiej spać XD I tak cię wszyscy będą hejtowali C: Więc się lepiej OGARNIJ ! -.- Ile ty masz lat ? 3 ? 2 ? Bo zachowujesz się jak małe dziecko ! -.-

      Usuń
    4. widać po was, że czcicie Melissę jak boga żal mi was dzieci

      Usuń
    5. To że ktoś kogoś broni nie znaczy że go czci ponad Boga -.- Można kulturalnie wyrazić swoją opinie na temat innych osób. A że ktoś broni to może po prostu lubić ta osobę.
      Amen.
      //Kiedyś Molly Winterbreg , teraz Kelly Skydotter//

      Usuń
    6. Nie lubisz Mel, to nie hejtuj, po co hejtować!? Bo ci się nudzi!? To zasponsoruj pandę!

      Usuń
    7. a co? znacie ją w realu żeby ją bronić? to wasza przyjaciółka w realu?
      Idźcie lepiej do apteki po maść na ból dupy.

      Usuń
    8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    9. Bardzo doceniam, że chcecie mnie bronić przed hejtami, ale niepotrzebnie :) Znam swoją wartość i już od dawna mam hejterów gdzieś. Naprawdę nie warto tracić nerwów ani czasu na takie coś

      Usuń
  9. Jestem w clubie Alpha Owls Company czy jakoś tak. CLUB NALEŻY DO ZOE SHARKROCK!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ja też w nim jestem bo to mój club xD
      :)))
      /Zoe

      Usuń
  10. Mel skąd można sie dowiedziec na jakim gramy serwerze, bo chce sprawdzic czy ja i kolezanka jestesmy na tym samym, bo czasem jak gramy to jej nie widze i ona mnie też ;__;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba napisanie do supportu to jedyna możliwość :/ Myślę, że powinni gdzieś napisać na stronie, że jak się zalogujesz to możesz zobaczyć w każdej chwili na jakim jesteś serwerze

      Usuń
  11. Jestem w clubie Guenapig Hearts <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jestem w klubie Ice Nightingales. Jest angielski, ale założycielka jest Polką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Vera Catstone vel Akinorew13 czerwca 2014 23:52

      Ja również jestem w tym klubie ;). Znaczy się mam nadzieję, że jestem, bo od miesiąca Internet nie działa. Teraz z modemu korzystam, ale niestety do grania to on się nie nadaje...
      To tak w ramach wyjaśnienia, gdyby ktoś z klubu pytał...
      Vera Catstone vel Akinorew

      Usuń
  13. Mel a ty kim jesteś w swoim klubie? Bo ja jestem jakaś Trainee czy jakoś tak

    OdpowiedzUsuń
  14. JA JESTEM W danegous village club!!!!!!!!!!!!!!!! POLECAM NAPRAWDE! JEST SUPER I KAŻDY JEST ZADOWOLONY



    patricia pandaweb

    OdpowiedzUsuń
  15. Perfect Woods Legacy
    Alla Kittenvalley

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam, nazywa się"Brave Hurricanes Club" zapraszam do niego!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja polecam Turbo Puppies Riders <<<<<<<<<<<3333333333333.Założycielką jest Cadence(Candy) Ponypie xD.Gra na serwerze EE2 czy coś xD.I jeszcze jedno: NIE POLECAM Jolly quens bo tam jest nudddda.Lauren Sweetrock(Założycielka)przeklina w kołko! i mówi,że TPR jej zabiera ludzi z clubu -,-.Niech sie ogarnie głupi bachor.NAPRAWDĘ POLECAM TPR,tam jest prawie tak samo jak w NC <3 Jeśli grasz na EE2 zgłoś się do nas! :333 Polecam ^o^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam kiedyś w TPR i sądzę , że jest tam o wiele wiele lepiej niż w JQ ^.^ Zastanawiam się czy znów tam nie dołączyć :-)

      / Kate Lightroad

      Usuń
    2. niom polecam TPR / jul highill :3

      Usuń
    3. Ja bym chciała tam być :) jestem Caren Ponynight

      Usuń
  18. ja mam club ktury sie nazywa princess sadlles riders

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nie mam klubu :c i nikt mnie jeszcze nawet nigdy i nie zaprosil :c i chyba nie zaprosi :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to ty chyba musisz zapytać właścicielki klubu czy Cię doda :D

      Usuń
    2. jak jestes na servie mojim to zapraszam cie do Danegous Village Club szukam osób bo mam mało często w moorlandzie pytam się ludzi czy chcą dołączyć to polski klub więc nie będziesz miała problemu z językiem jestem chyba na serwerze szwedzkim ale nie jestem pewna wiem tylko ze jak wpisuje : Melissa Seahall w friends pisze player logged out

      Usuń
  20. mój club to Turbo Puppies Riders <3 bardzo go lubię <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Ktoś poleci jakiś polski klub w którym są atrakcje jak NC? Czy coś podobnego.

    // Kelly Skydotter //

    OdpowiedzUsuń
  22. Według mnie najlepszy club Cool Girls Gang! <3 Koffam xD
    /Kate Sweetweb

    OdpowiedzUsuń
  23. Dzięki,że lubicie TPR xD



    ~Candy~

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja jestem w Jolly Queens i jest super c:

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgadzam się z Anonimem, że niektórzy tutaj czczą Mel jak bożka jakiegoś, ale każdy ma swoje zdanie : P Ja pisze po to, żeby być sobą i odstraszać napastujące moją listę znajomych polki XD Generalnie może, żeby wymienić się opiniami...

    Dobra powrót do tematu:
    Byłam w wieluuuuu klubach i z całego serca polecam mój pierwszy club w jakim byłam czyli CGG Cool Girls Gang, był to największy polski club, ale przez to, że założycielka Layla Winterhall nie wchodziła, członkowie się zdziadowili, normalni zaczęli odchodzić. Do tego nagrania paparazzi odstrasza do dziś część ludu. Powiem tak, ten klub nie jest nudny, ale to po prostu gang, wchodzą kiedy chcą i bawią się z innymi kiedy chcą ; ) Dlatego polecam raczej dla osób +12 lat XD

    Z polecanych clubów powiem słówko o Star Winners Jenny Quennhome. Wspaniały club, w rękach dziewczyny z powołaniem XD Nikt tam się nie nudzi, jest wielu członków napędzających wszystko, do tego nienaganne zachowanie i wiele atrakcji. Dosłownie club - cud. Każdy tam znajdzie coś dla siebie ; )

    Aktualnie jestem w Sea Panthers Riders, którego założycielką jest Ivy <>. Należy do mojego ulubionego, są tam osoby, kóre podzielają moją pasję, łatwo się z każdym dogadać. Dodatkowo jest moc spotkań i atrakcji. Wszystko ładnie przypieczętowane lekcjami jazdy konnej z prawdziwego zdarzenia. Kolejny i w tym momencie według mnie NAJLEPSZY POLSKI CLUB. Gorąco polecam! ;^

    Nimus

    OdpowiedzUsuń
  26. ja mam club ktury sie nazwa princess sadles riders też są atrakcje :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Właśnie zna ktoś klub dla fanów Imagine Dragons, Linkin Parka, One Republic lub LemOna?
    Nimus

    OdpowiedzUsuń
  28. Czy ktoś słyszał o klubie , którego członkowie są fanami Marvela ? Jeśli tak to z chęcią dołączę :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Czy ty na prawdę jeździsz konno ? Jeśli tak to czemu nie odp. na moje pytanie z aska o__o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jeżdżę konno, po prostu nie byłam na asku przez kilka tygodni albo nie zauważyłam twojego pytania

      Usuń
  30. to mi na nie odp. na asku

    OdpowiedzUsuń
  31. polecam bardzo Turbo pupiess riders :3 jest to bardzo fajny club na ee2 :33333 <3 !! ^-^ nie polecam JQ (jolly snens :_:) TPR załozycielka to candus :^ moja BFF i zonga XD :33 !! :DDD / jul julie highill ponypie :DDD

    OdpowiedzUsuń
  32. Jolly Queens! :D NAJLEPSZY CLUB W JAKIM BYŁAM :3 (i jestem) założycielka i ludzie naprawdę super ;P U nas zawsze wesoło :D zapraszamy ;p PS. jesteśmy na EE2

    OdpowiedzUsuń
  33. ''Anonimowy'' Nie polecasz JQ? Weź się zaimnij swoim klubem! O.D.W.A.L C.I.E S.I.Ę O.D JQ!!
    Signe a to nie Lauren jest założycielką? :/

    OdpowiedzUsuń
  34. Stone Bullets :) Nowy - nie ma jeszcze nikogo ale jutwo się zabieram za zbieranie ludzi. :) pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach