Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

08 czerwca 2014

Ogłoszenie

calendar_month 08 czerwca 2014

Jutro SSO zamyka stronę (starstable.com) o około 10:00 na 4 godziny 
Ciekawe co będą robić...... :D


54 komentarze:

  1. MOŻE polski język. :3 Podejrzenia Katulca xD ^^
    /Kate Sweetweb

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak się zastanawiałam, że może będą dodawać polski :D Ale jak były zawody w Gothenburgu to niektórym graczom mówili, że będzie nowy wygląd strony. Ciekawe co to będzie, ahh nie mogę się doczkeać xD :D

      Usuń
    2. Heh, również możliwe :D
      /Kate

      Usuń
  2. Może to będzie dodatkowa aktualizacja. Może właśnie wprowadzą język polski? Byłoby super tylko będę w takim razie potrzebować kasę na SR.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tylko zauważyłam że dodali zadanie dodatkowe ze zbieraniem drewna :) u kowala
    Pozdrawia twoja wielka fanka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zwykłe zadania, pojawiajają się co jakiś czas.

      Usuń
    2. Każdy to wie daria ura

      Usuń
    3. daria ura to są zwykłe zadania tylko dla sr takie jak jest co jakiś czas że musisz zebrać mleko od krowy itp

      Usuń
  4. Ciekawe co będą robić?XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Alexis Westdaughter9 czerwca 2014 07:58

    Ten wygląd bloga jest prześliczny *0* i bardxo fajny pomysł z tą paradą ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Alexid Westdaughter9 czerwca 2014 08:00

    Oj sorki pomyliły mi się posty xD

    OdpowiedzUsuń
  7. może polski serwer albo jakieś nowe miasto lub nowe zadania :D ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mogę się doczekać xD Nwm czemu , ale ostatnio na sso nie mam zadań, a sr jestem .. Oby dodali nowe zadania xDD

    OdpowiedzUsuń
  9. OMG te emocje jeśli będzie dostępne o 14 za 14 minut ;-;!

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej Mell ^-^ Już się bałam że mnie zablkokowali, ale na szczęście weszłam na Twojego bloga ... Uff xD Super nowy wygląd, na lato ;D Super masz wszystko na tym blogu, zawsze najświeższe informacje . Dziękuję, i pozdrawiam - Izabella Flowerlee <3 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ta wypowieć i pozdrowienie na coś wspulnego z brakiem jezyka polskiego ? :/ Ja chce wersje polską SSO!!!

      Usuń
    2. Aw, dziękuję i bardzo się cieszę, że blog Ci się podoba :)

      Usuń
  11. W newsach są te sprzed kilku miesięcy o.O o arabach i tym, że helga ,gunther i gretchen sa w fp o.O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie to dziwiło O.o a teraz znowu wyłączyli stronkę -__- JA CHCĘ GRAĆ!!! D:

      Usuń
  12. Nie ma jezyka pl tylko te same stare newsy .:(

    OdpowiedzUsuń
  13. Eeeee... nic się nie zmieniło, już włączyli stronkę i co? Po co wyłączali grę na 4 godziny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jakieś problemy techniczne albo nad czymś pracowali? Na pewno mieli swoje powody :D

      Usuń
  14. No i dupa za przeproszeniem , ale po co my tyle czekaliśmy , skoro nic nie dodali ? :c

    OdpowiedzUsuń
  15. \POLSKI język...
    Alla Kittenvalley
    P.S To podejrzenia:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Mel ty oszustko... Jak nam to wytłumaczysz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mów tak! przecież z kąd miała wiedzieć że coś dziś dodają?!?

      Usuń
    2. Niema polskiego języka a jak dodadzą polski to trzeba mieć nowe konto?

      Usuń
    3. Ludzie to nie wina Mel. Niesłusznie ją tylko osądzacie. Sso pewnie pracuje nad językiem polskim lub ulepszają system. Przecież w jeden dzień nie przetłumaczą całej gry. Może to potrwać nawet kilka tygodni. Weźcie najpierw pomyślcie zanim coś napiszecie.

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    5. Hah, ten komentarz musiał napisać serio jakiś niedorozwój. Weź się ogarnij.. co to wina Mel że nie dodali polskiego języka? To były tylko jej PRZYPUSZCZENIA! Na serio jak czasem widzę takie komentarze to mi się słabo robi. Nie wiadomo już czy się śmiać czy płakać... -.-"

      Usuń
    6. Weź się ogarnij!!To przrcież. nie wina Melissy tylko SSO!!Jak byś się czuł gdyby ktoś by ci tak samo napisał że jesteś oszustem co?!!

      Usuń
    7. Zastanów się głupi ANONIMIE co piszesz ! -.- Nie wolno nikogo oskarżać ! Fajnie by Ci było gdyby ktoś napisał , że jesteś oszustem ? ZASTANÓW SIĘ PO PROSTU CO PISZESZ ! -.- Tak będę broniła Mel bo jestem jej WIELKĄ FANKĄ !

      Usuń
    8. Nie mów tak do Melissy!To nie jej wina.Ona tylko tak myślała,że dodadzą język polski.Poza tym Sso nie dało rady tak szybko przetłumaczyć wszystkich questów.Więc.nikt nie ma w tym winy.Będę bronić Mel bo jestem jej fankom :)

      Usuń
    9. Sory za błąd fanką :)

      Usuń
    10. Ja oszustką nie jestem, po prostu nie umiesz czytać ze zrozumieniem :) Powiedziałam, że pracują nad polską wersją, a nie 'Dodadzą polską wersję gry w poniedziałek 9 czerwca 2014 roku'. Jak sobie chcesz to otwórz pliki 'Word_PL' i 'PluginWord_PL' w notatniku i się naucz szacunku przy okazji.
      I dziękuję wszystkim za miłe komentarze. Naprawdę jestem wdzięczna :) ♥

      Usuń
    11. :) proszę :)

      Usuń
  17. No właśnie nie ma J-ę-z-y-k-a.
    P-o-l-s-k-i-e-g-o.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i ? -.- Przecież SSO nie przetłumaczy całej gry w kilka dni -.-

      Usuń
  18. Ej,nie wyzywajcie Melissy.To wina SSO

    OdpowiedzUsuń
  19. No racja oszukano nas wszystkich kto to napisał nie wiedzą co piszą.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ej ! Słuchajcie ! -.- To nie jest wina ani Mel , ani SSO ! -.- SSO nie może przecież przetłumaczyć całej gry i wszystkich questów w kilka dni ! Może to im zajmie np. kilka tygodni lub miesięcy ? A Mel nikogo nie oszukiwała ! Tylko pisała , że przypuszcza -.- Więc nikt was nie oszukał ! ! ! Nawet jak SSO zamknęło server na te 4 godz. to na pewno mieli powód ! -.-

    Ps : Zawszę Cię będę broniła Mel !

    / Kate Lightroad.

    OdpowiedzUsuń
  21. To nie wina mel i sso też byście dali rade przetłumaczyć całą gre w 4h ?

    OdpowiedzUsuń
  22. :/ Ja chce polską wersję! -,-

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak wy mowicie fo naszej kochanej Mel!-,- Barany i głupki .
    Jej kol sie pomyliła
    Dotarło ? -,- musze was pouczac anonimowie.
    Będem chroniła Mel codzien ozaglądam ns ten blog :D Nicole Bigweb i Rosallie Bigweb

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aw, dziękuje :)
      Ale mojej koleżance się nie pomyliło, bo sama widziałam te pliki i tam były wypisane tłumaczenia questów. Oni posądzają mnie, że kłamałam bo nie dodali wczoraj tego języka. Ale ja nigdy nie powiedziałam kiedy go dodadzą :)

      Usuń
  24. Mel ma rację! Te pliki istnieją! Widziałam je i są tam elementy tłumaczenia! :D

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach