Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

06 czerwca 2014

Polska wersja

calendar_month 06 czerwca 2014
























Moja koleżanka przeglądała pliki SSO i znalazła plik z tłumaczenia gry na język polski #potwierdzoneinfo
Już nie mogę się doczekać :DDDDD Będzie trochę dziwnie , bo tak zawsze angielski, angielski i nagle w swoim języku możemy grać xD Wtedy wszystkie newsy po polsku i questy i wszystko *-*

57 komentarzy:

  1. Szkoda, że dopiero teraz zaczęli robić coś z polskim językiem :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie ;) Ale ja chyba zostaje przy angielskim i tak, bo się przy okazji uczę xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Bez przeczytania streszczeni questu nic nie rozumiałam. ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale bedziemy na tym samym serwerze co byliśmy czy na innym będziemy musieli robic konto ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przeniosą nas na polski serwer, gdy go stworzą. Zostaniemy na tym co jesteśmy. Nie wiem, ale może zgodzą się, aby przenieść kilka osób na polski :D

      Usuń
    2. Mel wiesz nie wiem jak ty ale ja bym chciała na polski server :3

      Usuń
  5. Fajnie ! ^.^ Tylko chyba dostanę na ANGIELSKIM serverze <3 ^.^ A konto zrobię sb na Polskim

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zostanę na tym co jestem, ale być może będę miała na polskim serwerze jakieś konto :D

      Usuń
  6. Wow ! Ale to juz na 100% bedzie polskie sso ? ;) Nareszcie nie bd miala klopotow z questami :D. Moze zobaczyli ze mnostwo osob gra xdd Ps. Wygladacie razem Mel BOSKO :O */*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam te pliki z tłumaczeniem i chyba by ich nie tworzyli jakby nie mieli dodac jezyka polskiego XD
      Dziękuję ❤️

      Usuń
  7. Ciężko będzie się przestawić.
    W końcu od początku gry wszystko było po angielsku. :/
    Ale w końcu będzie można zrozumieć więcej z questów! I poznać lepiej fabułę gry. ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Dlaczego jak chce sie zalogowac to mi wyskakuje ,,Star Stable has crashe,,? (mam google chrome , windows 7 ) Wczesniej dzialalo dobrze a teraz nie :c

    OdpowiedzUsuń
  9. AAAA SUPER ! <3 MOŻE BĘDZIE NOWY SEVER TAKI DLA POLEK ? OOO FAJNIE BY BYŁO JAK TAK TO JA ZMIENIE NA TEN POLSKI :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Zrobię nowe konto na SSO <3 Mam tylko nadzieje, że nazwiska i imiona koni nie będą przełożone na PL, bo będą dziwnie brzmiały... I tak się ciesze <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. XD Raczej nazwiska i imiona koni to nie, bo jak się jest np. Na szwedzkim to normalne jest

      Usuń
  11. WOOOHOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! W końcu będziemy mogły grać w swojej ojczyźnie...
    Alla Kittenvalley
    P.S Mel zrobię nowe konto więc zobaczymy jak w tedy będę się nazywać. Ale koń tak samo jak na angielskim tyle że przetłumaczone(?).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zpomniałam napisać (bo dopiero teraz sprawdziłam żeby mieć pewność że to nie oszustwo) że nie znalazłam tego pliku. Czyli oszustwo>:(
      Alla Kittenvalley

      Usuń
    2. To nie oszustwo, sama widziałam ten plik

      Usuń
    3. Ale ja nie znalazłam gdzie on jest.

      Usuń
    4. Po prostu nie znasz nazwy plików (bo są dwa), ale to nie znaczy, że od razu musisz kogoś o oszustwo posądzać :)

      Usuń
    5. Sorry...:( nie wiedziałam i nie znałam nazwy plików Melisso.
      Alla Kittenvalley

      Usuń
  12. A jak to jednak będzie to trzeba będzie robić na PL serverze nowe konto?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak stworzą polski serwer to nie przeniosą nas tam. Może się zgodzą kogoś przenieść, ale ja nic nie wiem
      Ale jak wolisz zostać na tym serwerze co jesteś i mieć na polskim jakieś konto to możesz sobie tworzyć czemu nie XD

      Usuń
  13. Nwm a to możliwe wszystko na marne robiłam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ludzie to nic dziwnego, pisałam do nich na kontakt nie jeden raz w tej sprawie. Argumenty są na prawdę mocne, ponieważ co trzecia polka korzysta z opcji star rider oraz kupuje star coinsy, na serwerze E1 gra ponad 250 graczek, a razem dodając wszystkie serwery może wyjść suma aż 500 graczek, pomimo faktu, że nie mają tłumaczenia na język polski! Jeżeli przetłumaczą grę i dodadzą reklamy, ta liczba powiększy się wielokrotnie. Inwestycja bardzo dobra i w kilka miesięcy zwrócą im się koszty. To mniej więcej to co mi napisali na poczcie (nie, nie mam screena, ponieważ regularnie czyszczę emaila XD).
    Nimus

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ktoś słyszał, że SSO ma milion graczy. A 500 na 1 000 000 to niewiele XD

      Usuń
  15. A jak znaleźć ten plik?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W folderze SSO. Pliki nazywają się 'PluginWord_PL' i 'Word_PL'

      Usuń
    2. PL to moze byc po prostu skrót od Place albo cos w tym stylu...

      Usuń
    3. To otwórz ten plik w notatniku albo wordzie :) Może być nieczytelne, ale widać polskie tłumaczenia

      Usuń
  16. Ale chyba trzeba będzie zrobić nowe konto, nie? A już tyle miałam, a początkowe questy to męczarnia -.-

    OdpowiedzUsuń
  17. To w końcu będziemy musieli robić nowe konto czy nie, bo szkoda mi moich koni ;C

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie by było, gdyby po prostu dołożyli flagę Polski obok tych innych flag, zeby można było normalnie zmienić... :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie że gra będzie po polsku. Tylko nie wiem czy zakładać (jak dodadzą) nowe konto czy starać się o przeniesienie... Mam 10level, a mój koń 8. kupiłam sobie SR na tylko miesiąc.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie rozumiem po co sa komentarze czy trzeba nowe konto xD Mozecie na stronie glownej zmienic jezyk z angielskiego na szwedzki i wejsc do gry xd i co sie zmienilo? Tylko napisy a z polskim bedzie tak samo ze sobie z angielskiego na polski zmienisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie,fajnie,ale bardzo często przy zmianie serwera były błędy,że nie miało się koni itp. :c
    Ja zostanę na ang. ale na polskim też sb zrobię (tak jak większość pewnie) ^=^

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja z chęcią zrobię nowe konto jest jeden powód bo nie znam fabuły!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A po co robić nowe konto? Wystarczy kliknąć sobie inny język...

      Usuń
  23. Ale to chodzi o język gry czy server? xD Czy i to i to? xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi akurat chodzi o język, bo nie wiadomo czy zrobią serwer :)

      Usuń
  24. Właśnie tak myślałam ,że jak dodali polskie znaki to musi być też język polski XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też coś mi dawały do myślenia te polskie znaki... ;)

      Usuń
  25. Chyba nie trzeba będzie robić nowych kont

    OdpowiedzUsuń
  26. Alexis Westdaughter9 czerwca 2014 08:11

    Ja osobiście nie zmienie servera na, którym jestem bo jestem na East European ale na Polskim zrobie sobie konto ^^

    OdpowiedzUsuń
  27. ja nie przetlumaczam bo...
    no bo sso bedzie take..
    wole po angielsku bardziej ... no wiesz
    przyzwyczailam sie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eeeeee tam będzie łatwiej robić questy ;D

      Usuń
  28. nie moge sie doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja chyba nie zmienie serwera. No chyba, że przestane w ogóle spotykać Polki. Wtedy będe sie starać o przeniesienie. Tak to tylko kliknę sobie polski jako język. Nie mogę się doczekać ^^
    Antonia Nightgarden

    OdpowiedzUsuń
  30. Chcę polski język^^…

    OdpowiedzUsuń
  31. Mel mam pytanie ... myślisz, że jak założą polskie SSO to trzeba będzie zakładać nowe konto ? ;c

    ~Błagam odpowiedz /Diana Mountianlee

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach