Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

16 czerwca 2014

Język polski w grze

calendar_month 16 czerwca 2014



W końcu :DDDDDD

43 komentarze:

  1. Kara Archbridge16 czerwca 2014 22:24

    Jej!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. TAAAAK!!!! Nie mogłam się doczekać :D myślałam, że dodadzą to dopiero w środę, a tu taka niespodzianka xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawostka - na początku nie zajarzyłam o co chodzi (patrz, godzina XD). Później tak patrze, patrze, o co chodzi? Później patrzę podpis niżej "W końcu :DDDDDD". I takie: "Co, 15 lvl konia? Nie rozumiem..." Patrzę zdjęcie wyżej... Loading, loading, loading... Ahaaa! XDD
    Nareszcie polska wersja! Omnomnomnom <33333

    OdpowiedzUsuń
  4. OMG, 'Dolina Złotych Wzgórz' T-T dla mnie to i tak zawsze będzie GHV XDDD

    OdpowiedzUsuń
  5. W końcu ! *-* W końcu mogę czytać wszystkie dialogi bez pomyłek i tłumacza i tych innych *-* Awwww ! *^* ;^;

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak dziwnie nie mogę się przyzwyczaić :DD

    OdpowiedzUsuń
  7. Wat. ._.
    Zalogowalam się a tam 'zmień serwer' :3 tylko jeszcze niedostępne :C

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie da się zalogowałam sie na SSO i wyszłam nie ma tej ikonki.
    .-.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest xD
      Jak wejdzesz w 'Moje konto' i tam w zakładkach po prawej :3

      Usuń
  9. spotkamy się w grze ????? nazywam się Iris Swiftvalley

    nareszcie polska wersja !!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że dopiero teraz kiedy sporo polaków ma już wszystkie misje zrobione i mają 15 lvl. Ale przynajmniej teraz można sobie ogarnąć niektóre rzeczy. Najgorsze są te Srebrne Pola, Jodłowy (?) Gaj oraz Dolina Złocistych Wzgórz. Ja zostanę przy Silverglade, Firgrove i Golden Hills Valley. xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Najgorsze jest to, że nie można sms'em płacić :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Mel,jak ja zainstalowałam polską wersje SSO to teraz muszę ją modyfikować. To normalne?
    Alla Kittenvalley

    OdpowiedzUsuń
  13. Mel zrób kiedyś post pokazujący cały twój ekwipunek lub kartę z ekwipunkiem pokazujący:
    -Przedmiot
    -koszt
    -gdzie kupiono
    -na jaki poziom.
    (oczywiście po polsku)
    Alla Kittenvalley
    P.S Ja polecam zrobić tak że do paska na blogu tam gdzie te konie i te inne zrobić zakładkę,,Ekwipunek'' i tam zrobić pod zakładki np.siodła,spodnie,koszule itp.
    Polecam zrobić coś takiego na swoich blogach.(Wiadomość do innych).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest już coś takiego jak "star stable databse" ;)

      Usuń
    2. Nom, jest już na sso database :D
      http://starstable.bplaced.net/db/en/

      Usuń
    3. Ale żeby pokazać na zdjęciach Twój ekwipunek bo ja nie wiem co to za buty bo chciałabym je kupić. Te pierwszy rząd trzecie.
      Alla Kittenvalley

      Usuń
  14. Mel, a w swoim inwentarzu można mieć kilka stron tych różnych ubrań, przedmiotów itp.?
    bo nie wiem :(

    Cieszę się, że w końcu dodali polski język, ale bym chciała płacić za SR sms'em...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak jesteś SR to w Swojej stajni w szafie masz kilka stron ubrań, sprzętu itp. :)
      Inwentarz to tylko jedna strona

      Usuń
  15. Fajnie wersja polska bardzo sie ciesze ale nwm czy to mi bedzie działac :/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jej! Polska wersja jest fajna! Wiem! Grałam!

    OdpowiedzUsuń
  17. OMG ! Wkońcu tak się ciesze ! Koffam SSO ! Terazz jeszcze bardziej jeśli jest po polsku . ! :3

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak to zmienić pomocy :"(

    OdpowiedzUsuń
  19. Kupiłam Star Ridera SMS-em ale go nie mam (jest napisane po angielsku, że się udało). Naprawią mi to? Napisałam do Supportu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może naprawią, ale wszystkiego się dowiesz jak odpisze support :/

      Usuń
  20. Dużo polskiej wersji jest chyba z tłumacza google...
    Owijki to ochraniacze na kopyta?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tłumacz google gorzej by przetłumaczył xDD
      Ale i tak większość rzeczy jest dobrze :)

      Usuń
  21. GŁUPIE -.- JAK CHCE WEJŚC TO POKAZUJE MI SIĘ: 404 UPS STRONA KTÓRĄ SZUKASZ NIE ISTNIEJE -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. D: Jak nie możesz grać to zainstaluj tą aplikację: http://edgecast-data.starstable.com/StarStableSetup.exe
      Na niej się logujesz bez potrzeby wchodzenia na stronkę :)

      Usuń
  22. Melisa pomocy jak zmienić serwer na polski :"(.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1.Wejdz na Sso .
      2.Zaloguj sie.
      3.Idz na du strony zobaczysz tam napis English klikasz na niego i masz jezyki wybieraż Polski.
      Myślę ze pomogłam.
      Nicole Bigweb.

      Usuń
  23. Jeżu jaki zaciesz XD
    Mojego nie dodali, szynki jedne XD I tak jestem z nich dumna, bo zrobili to czego ja sobie osobiście nie wyobrażam. PIXEL TALES RZĄDZI ^^
    Nimus, nieujarzmiona i mordercza NIM XD

    OdpowiedzUsuń
  24. Też się straaaasznie ucieszyłam, że jest SSO po polsku, ale to trochę wygląda jakby było przetłumaczone z google tłumacza xD

    OdpowiedzUsuń
  25. Mi czasem działa a czasem nie :/

    OdpowiedzUsuń
  26. Nasza strona jest obecnie w trakcie prac konserwacyjnych. Proszę sprawdzić naszą stronę fanów na Facebooku , aby uzyskać więcej informacji. Hmm Cały czas to mam :c

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach