Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

04 czerwca 2014

Sunwarrior

calendar_month 04 czerwca 2014


33 komentarze:

  1. Alexis Westdaughter4 czerwca 2014 21:41

    Przepiękniutki *o* ja też chce tego kupić tylko będzie się nazywał Everhill<3 :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kara Archbridge4 czerwca 2014 21:54

    Sweet<3<3<30:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Boski <3. Mel, w czym ty edytujesz fotki bo są śliczne. Mają boskie kolory

    OdpowiedzUsuń
  4. Sunwarrior.... jebłam ._.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak sie club usunie to sie odzyska Sc?

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny ... Chciałabym takiego mieć ... I mieć swoje SSO ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Po ile był?
    Alla Kittenvalley

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny *o* Też chcę kupić tego tinkera, mój (albo raczej moja) by się nazywała Darkangel ( chyba nie masz konia o takim imieniu nie?nie chcę żeby było że odgapiam) Ale jeszcze muszę sobie poczekać... i to dłuuuugo....-__- Bo nawet doładowania do telefonu nie mam, a ja zawsze kupowałam sr telefonem. Chciałabym LT ale moja mama nie ma tych kart co tam są pokazane D: Dlatego jak kupię sr to będę musiała czekać dobre pare tygodni. Pewnie kupię ją (w sensie konia) dopiero po wakacjach, a może nawet po świętach -_-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój tinker też się tak nazywa o.O

      Usuń
    2. Nie mam konia o takim imieniu, ale nawet gdybym miała to nie znaczy, że inni nie mogą tak nazywać :)

      Usuń
  9. Sweet'aśny <3 ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny ten Tinker <3 A, Mel! Mam nowy fajny pomysł, co robic z klubem... Może już to ktoś wymyślił, nie wiem... Są to przebieranki... Można to nazwać inaczej. To mi pierwsze przyszło do głowy... Chodzi o to:Każdy przebiera się za dowolną postać z SSO, np. w Josha, czy jakoś tak. Chodzi o kogoś np. w sklepie lub przy wiśligach, questach itp. Ten, kto najbardziej będzie przypominał osobę, za którą się przebrał-wygrywa. Jak myślisz, fajne? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kara Archbridge5 czerwca 2014 18:52

      YOU are the champion . . . Super pomysł xD

      Usuń
    2. Fajny pomysł, może wykorzystam z NC :D

      Usuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny konik. Ja niestety pewnie nie będę mieć w ogóle konia innego niż startowy:(...
    Mam pytanie: Dlaczego jak mam jakiś quest to od wczoraj nie pojawia mi się na mapce podpowiedź gdzie mam pojechać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też nie we wszystkich questach są podpowiedzi na mapce, dlatego trzeba przeczytać jakby ,,cel zadania'' i umieć choć trochę angielski, bo przeważnie tam są podpowiedzi

      Usuń
  13. Masz 10 lv? To sa questy gdzie musisz zajzec do pamietnika (kolo mapy) i znalesc mowe o jakums miescie i po calym miescie szukasz tej postaci .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mam 10 level. Dziękuję za pomoc.:)

      Usuń
  14. Hej! Wiecie że jest taki zagraniczny blog w którym są opisane wszystkie questy?
    http://ssoridethrough.com
    Niestety tylko po angielsku, ale można odpowiedni fragment skopiować i przetłumaczyć w tłumaczu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Heja Mel sorki że pisze z Anima :/ ale mniejsza z tym :D
    Też kupie Tinka tego samego co ty tylko inne imię ale nwm jakie moze Dreamstar?
    To ogier więc jeśli możesz to doradz ;*

    Sorki że błędy ale mam dziwną klawiature 0-0
    Czekam na odpowiedz :) Soph Applecamp

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest sweet <3 Mój tinkerek obecnie ma 14 level i nazywa się BigBoy :3

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach