Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

29 czerwca 2014

T-shirt ze szwedzkiej gazety Min Häst

calendar_month 29 czerwca 2014
Sorki za jakość zdjęcia bluzki, ale na tym laptopie trudno o dobrą jakość ;-;

W najnowszym numerze Min Häst jako dodatek jest kod do SSO, a w nim t-shirt z Mulle i 200 SC :D




Fajnie byłoby, gdyby zrobili t-shirt z Koniem Rafałem i dali kod do niej w polskiej gazecie :DDD

79 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. *u* fajna bluzka, a pomysł z bluzką z Koniem Rafałem jest niezły :D ja taką bluzkę bym nosiła cały czas
    Mel wysłałam ci coś na e-mail ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. *u*

    / Kate Lightroad

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym mieć taką bluzkę :3
    / Crystal Braveside

    OdpowiedzUsuń
  5. Skąd masz kod? XD Ja też chcem tą gazetę, miałabym na kuca może po dostaniu 200 SC ;'(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale nam kurwa nie powiesz skąd masz

    OdpowiedzUsuń
  7. Kuźwa Mel podaj kod! >.> nie bądź żyła XD D: My chcemy sc i kosulke XD KTO SIE ZGADZA? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie :/ Każdy by chciał tą koszulkę i SC... Melissa, prosimy, podaj nam go ;c

      Usuń
    2. Jestem ZA :D
      ~Nadia Diamondcake

      Usuń
    3. Można go użyć tylko na jednym koncie ;)

      Usuń
    4. PLISS...
      Alla KIttenvalley

      Usuń
    5. Można go użyć tylko raz pozatym Melissa 2 posty napisała że jej koleżanka kupiła 2 gazety i koleżanka dała jej kod -.-

      Usuń
  8. Proszę daj kod ;-; A tak w ogóle skąd go znasz? :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprosiłam koleżankę ze Szwecji, aby kupiła gazetę i dała mi kod. A taka gazetka kosztuje, więc oddałam jej kasę w SC
      Niestety jest on do jednorazowego użytku, bo już sprawdzałam

      Usuń
  9. Bluzka i SC! *-* Fajnie :) skąd masz kod?

    Mam nadzieję, że będzie kiedyś polska gazeta ( chyba, że jest )

    PS: Mel, wysłałam ci coś na e-mail'a! ( nie związane z kodem z tej gazety! )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam go od mojej koleżanki. I postaram się sprawdzić e-maile dzisiaj :)

      Usuń
  10. Koń Rafał,koń Rafał. Na na na na ni na na koń Rafał!!!
    Mel plis daj kod!!! Prosze!!! Zbieram na kuca i mam tylko 2 SC... Daj kod!
    Melissa Ponyblanket

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kodu można użyć tylko na jednym koncie.

      Usuń
    2. Znaczy jak na Moviestarplanet? A skąd ty to wiesz tak w ogóle?

      Usuń
  11. LOL, koszulki nie chce dajcie sc XD.
    Diana Zebravalley

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda że ja takiej nie będę mieć...
    Fajnie by było gdyby zrobili gazetę o sso w której by były informacje o grze i w prezencie jakieś kody na sc, sr, ciuchy, możliwość kupna konia o jakimś dziwnym umaszczeniu i itp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nom, fajny pomysł :D Świetnie, by się taką gazetkę czytało

      Usuń
    2. ...Ale po polsku... XD
      Alla Kittenvalley

      Usuń
  13. Mel prosze podasz kod bym chciała kupić kuca i dostać tą extra bluzkę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie rozumiecie, że ten kod jest jednorazowy? A tak w ogóle to Melissa KUPIŁA ten kod, więc ma prawo używać go tylko dla siebie. Rozumiem że każdy by chciał dostać SC ale zrozumcie, że Melissa wydała na to pieniądze, więc to nie byłoby feir, gdyby dała Wam kod :P Pozdrawiam Mel <3

    /Franceska Bluebridge

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nareszcie ktoś kto nie napisał w komentarzu ,,Mel daj kod".
      Diana Zebravalley

      Usuń
    2. W końcu ktoś rozumie :/ Bardzo dziękuję i również pozdrawiam :) <3

      Usuń
  15. Trudno będę zgadywała kod :"(.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rycz! Ludzie ogarnijta się -,-. A jak tak bardzo chcesz ten kod to Mel zapłać tak jak ona zapłaciła swojej kol. -,-
      Diana Zebravalley

      Usuń
  16. Mel niechwal się !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo co ?! Bo jej zazdroscisz ze ona ma a ty nie ! I jeju odczepcie sie kod jest jednorazowy i juz ! Ona chciala wam fajna ciekawostke pokazac a tu juz ! No ja nie moge ! Troche szacunku ! -,-"

      Usuń
    2. Dzięki Julia :) I tak ten post miał być bardziej o tym, że można dostać taki t-shirt w szwedzkiej gazecie, a nie o chwaleniu się nim

      Usuń
    3. Blog-(...)Niegdyś utożsamiano je z internetowymi pamiętnikami(...)Blogi zawierają osobiste przemyślenia, uwagi, komentarze(...).
      Ludzie oto CO TO JEST BLOG. Źródło wikipedia. Odczepcie się od Mel ! Ja jej nie zazdroszczę, chociaż chciałabym mieć 200 sc, ale tak jest ktoś coś ma, a ty nie masz, nie każdy ma wszystkiego po równo.
      Diana Zebravalley

      Usuń
  17. Mel się ma fajnie, bo ma sc, fajne ciuchy, piękne konie, GHV, zazdroszczę jej, a też bym chciała te sc z tego kodu, i duużo sc, bo zbieram na konia z Fir, a do innych użytkowników, nie radzę wam kupywać kuca bo są wolne, sama sprawdziłam i żałuję :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja chcę wolnego pulpeta :p!!! Są sweet i ja chce śmiesznego pulpeta!!! Nie obchodzi mnie czy są wolne!!!
      Melissa Ponyblanket

      Usuń
    2. Hej :)
      Proszę, nie piszcie do mnie rzeczy typu 'zazdroszczę Ci', 'zazdroszczę jej'. Potem się źle z tym czuję, bo bardzo dobrze wiem jak to jest chcieć coś, a nie móc tego dostać. Ciuchy i konie mam, bo mi się jakoś udało zebrać przez ten czas, bo w końcu nie gram od wczoraj. A kucyki może są wolne, ale są słodkie <3

      Usuń
  18. Mel a twoja koleżanka mogłaby mi kupić tą gazetke? Ja bym jej oddała w star coinsach :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy nie kupowała tak po znajomości D: Może spróbuj kogoś ze Szwecji znaleźć? Może ktoś da Ci nawet za darmo? x3

      Usuń
    2. Nie sądze :( A mogła byś sie jej spytać? :(

      Usuń
    3. Mi też mogłabyś się spytać?Plossię:(

      Usuń
    4. Mel jesteśmy dobrymi znajomymi słuchaj mogła byś się spytać czy ktoś ci da tą gazetę i wyślesz pocztą do mnie? Proszę:(
      Alla Kittenvalley

      Usuń
  19. Ja też chcę:(

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepraszam że nie na temat ale mam wielki problem z sso. Nie wiem czy to przez tą nową stronę czy co ale jak klikam "graj teraz!" to przez chwilę normalnie się ładuję i nagle wyskakuje błąd 404. Tak za każdym razem! Pomocy bo nie moge grać :,(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może masz za mało miejsca na dysku? Ja miałam tak samo i SSO znów działa c;

      Usuń
    2. Też tak miałam czasem, więc uruchamiam SSO przez aplikację :)
      Możesz ją pobrać tutaj:
      http://edgecast-data.starstable.com/StarStableSetup.exe

      Usuń
    3. Dzięki za odpowiedzi :) ale poprzez aplikację też nie mogę grać. Pokazuje się błąd 404 'not found' czy jakoś tak :c

      Usuń
  21. przepraszam ,że pytam ale skąt wy macie te gazetki z Min Häst mogłybyście udzielić mi odpowiedzi ???

    OdpowiedzUsuń
  22. i jeszcze raz ja wy macie star rider na zawsze

    OdpowiedzUsuń
  23. Mel możesz mi odpowiedzieć na pytanie?
    O co chodzi z championship? Jak w takich zawodach wystartować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Np. Startujesz w moorland a żeby to zrobić musisz podejść do ORGANIZATORA i pogadać z nim . . .potem stanąć na linii i już .

      Usuń
    2. A mogę wystartować w innych miejscach mając stajnię w moorland? Np. Fort Pinta.

      Usuń
    3. PEWNIE :-)

      Usuń
  24. zapraszam na mojego bloga jest nowy :)
    http://ssopl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Mel mam pytanie nie na temat.Czy jakbym kupowała Star Ridera z komórki to jest ryzyko,że zabierze kasę,a Star Ridera nie będzie?Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ... u mnie tak nie było
      pst mam 9 lvl :) a sr 6 dni

      Usuń
    2. Ja zawsze przez telefon kupuję i zawsze bez najmniejszych komplikacji.

      Usuń
    3. Ok.Dzięki:)

      Usuń
  26. 63 komentarze XD Z niektórych mam taką beke D;
    Serio?._. Nie wystarczą Wam te 200sc za błedy od modów które i tak dawali kilkakrotnie?
    Mel dostała kod od koleżanki z Szwecji.
    To wy też się ruszcie i poszukajcie chetnego do oddania kodu a nie błagać Mel o kod choć już były komentarze że kod jest jednorazowy >-<
    Pozdrawiam C:

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeszcze pytanie XD Były jakieś inne kody z gazetki czy to pierwszy taki? Bo ja nawet wcześniej myślałam że Min Hast to tylko o sso jest XDDDD

    OdpowiedzUsuń
  28. Ogarnijcie się! Mellow powtarzała, że jest jednorazowego użytku, a wy ją Spamujecie komentarzami typu: ''Daj kod my chcemy bluzke i sc!''itp. Wam trzeba tłumaczyć osobno?
    Ona tylko chciała Wam pokazać taką koszulkę z szwedzkiej gazety i traktowała to pewnie jako ciekawostkę dla WAS. Nie jest samolubem myśli o Was. Znajdźcie se kogoś ze Szwecji, poproście o kupno gazetki, oddajcie jej kasę i już! A jeśli nie możecie tak to cieszcie się z tego co macie i co inni mają! I przestańcie ją Spamować, bo to się robi żałosne. Pogódźcie się z tym, że ona WAM go nie poda, bo i tak nie zadziała.

    OdpowiedzUsuń
  29. Em? Mogę cię poprosić o zamówienie tej gazetki (nowej/ aktualnej) gazetki zapłacie! Zagros mnie na Facebooku https://www.facebook.com/profile.php?id=100006444469015&fref=ts i wtedy wszystko omówimy proszę!

    OdpowiedzUsuń
  30. Mel po prostu powiedz a chcemy wiedzieć chyba tyle możesz zrobić


    Lorraine Skydawn

    OdpowiedzUsuń
  31. Też chce darmowe 200 SC ! >:C

    OdpowiedzUsuń
  32. Mel, czy da się jakoś zamawiać te gazety? :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Powiem tak napisz nam ten kod można go użyć raz na każdym koncie na swoim możesz raz a ktoś inny może na swoim ten sam kod raz wpisać i dostać a pozatym na fb na star stable piszą kody i można se wpisywać może kiedy napisze ye kodyjest ich chyba około 10

    OdpowiedzUsuń
  34. szkoda że nie jesteś na Polskim serverze ale wiem jak ci trudno opuścić ci cały Night Circus a i wgl twój klub ma najlepszą nazwe jaką znam :PP

    OdpowiedzUsuń
  35. Jaki jest kod na tę bluzkę ? Ja z Google Grafika znalazłam taki :
    67CDR7MRQY
    Czy ten kod, który podałam jest na tą bluzkę ?

    OdpowiedzUsuń
  36. Mel ! jestem twoją NAJ FANKĄ! ! Pozdro dla wszystkich


    Emmy Bigvalley

    OdpowiedzUsuń
  37. Błagam Mel, zdradź kod. Rozumiem, że nie musisz nam go podawać. Teraz właściwie każdy będzie męczył, żebyś go podała. ):
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Mel ja rozumiem że zapłaciłaś za ten kod ale zrozum też wszystkich innych. Czy tobie ktoś na czacie nie podał jakiego kodu? Ja zawsze podaje jak komuś zależy bo wiem że ja się cieszyłam z tych sc albo sr. Ja bym się dopiero źle na twoim miejscu czuła gdybym nie podała tego kodu.

    Podrawiam i gratuluje tego że masz koleżankę w Szwecji a inni nie.

    OdpowiedzUsuń
  39. hey mam pytanie gdzie można kupić taki biało-czarny t-shirt taką jakby koszulke, że jest taka czaprna i na ukos gruby biały pasek i 3 guziczki o góry ??? proszę pomuż szukam juz chyba to 1,5 tyg.
    <3

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach