Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

17 czerwca 2014

Woo :D

calendar_month 17 czerwca 2014
Kilka miesięcy temu SSO powiedzieli, że jak będą robili nową stronę to wybiorą i zamieszczą na niej oceny graczy. Dali link gdzie mamy te oceny wysłać to pomyślałam: czemu nie? No i wysłałam i teraz wybrali moją. Yay :D Byłam trochę w szoku xD


Jeśli dobrze pamiętam to napisałam im jeszcze, że support mógłby więcej odpisywać XD 
Ale wzięli fragment z mojej wypowiedzi :D
Jeśli chcecie zobaczyć wszystkie oceny to wejdźcie na stronę http://www.starstable.com/pl/ i kliknijcie 'Nasi fani'

13 komentarzy:

  1. Alexis Westdaughter17 czerwca 2014 19:59

    Widziałam Mel :D Gratuluję!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Mel :D I mam do ciebie sprawę, bo chciałam wejść na stronkę gry i mi wyskakuje błąd i pisze coś tam 400 Bad Request Illegal cookie name __utma dlaczego tak jest? Chodzi o pliki cookie? Mogę grać ale jak chcę kupić sr to muszę wejść na stronkę. A nie mogę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dobra już mam :) Musiałam wejść na inną przeglądarkę.

      Usuń
    2. Albo nie... jednak nie działa... POMOCY! D:

      Usuń
    3. Dziękuję :D
      Hmm... Nadal nie działa? Może spróbuj napisać do supportu albo na oficjalną polską stronę SSO na FB?

      Usuń
    4. Napisałam przed chwilą na FB, ale nwm co zrobić. Jeden koleś grał w jakąś grę i też mu wyskoczył błąd i wyczyścił przeglądarkę i mu chodziło elegancko. A ja nwm jak się czyści przeglądarkę :/ Grzebałam coś tam w plikach cookie, ale i to nie poskutkowało :( Ja chcę kupić sr a mi nie działa stronka D:

      Usuń
  3. Ja też tak mam i nwm co robić POMOCY

    OdpowiedzUsuń
  4. Mellow, przykra prawda, nie umiałaś jęz.ang.. WYDAŁO SIE XDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, powiesz mi gdzie można wysyłać swoje opinie? Chciałabym się dowiedzieć w ten sposób jaki mam serwer XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonim (ten kurde powyżej mnie XD ) , hahahaahahahahah XDDD

    OdpowiedzUsuń
  7. Jedynie złości. Bo z 50000000000000000000000000000000000000000 razy się pokłóciłam z kol.
    =D Ale z a t o nie jestem w jej klubiku! 0_0 Mamlepszy - Emo Stables Club aka Em =)))
    Właściciel: Ania Appkebrooke.
    Moja pozycia: Lider.
    Ania Applebrooke jest moją naj BFF! I <3 Ania Applebrooke!
    Aniu jak zobaczysz ten komentarz, to odpisz! Olivia Sweetland.

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach