Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

14 sierpnia 2014

Questy (uwaga spoilery!)

calendar_month 14 sierpnia 2014


















Oto te zdjęcia. Jest ich trochę dużo XD Ogólnie te wszystkie questy robiłam wczoraj, ale dopiero dzisiaj chciało mi się dodać xD



































Brakuje tylko Anny :(

17 komentarzy:

  1. WOW!!!!!*O*
    Czy ty morzesz bez tych questów tak podrórzować w tę i spowrotem? i czy już tak na zawsze chodzić po wodzie kiedy chcesz?
    Alla Kittenvalley
    P.S Nie mam SR więc nie robiłam questów:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie :( Tylko raz można było chodzić po wodzie no i dwa razy się jechało do muzeum

      Usuń
    2. Właśnie dlatego bardzo mnie ciekawi jak będzie wyglądać Anne :D

      Usuń
  2. Jakie fajne były te questy!!! W 1 dniu bałam sie okropnie co bd jutro, no a jutro to był masakryczny mój śmiech jak przejezdzałam przez wode XDXDXD
    Gabcia Bluelake

    OdpowiedzUsuń
  3. OMG, ale fajne! :D ja sobie na te questy jeszcze poczekam bo mam dopiero 14 lvl. :( Znaczy juz prawie 15. Aktualnie jestem na drugim etapie treningu Druidow... Musze czeeeekac :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super!
    Mam pytanko wie ktoś gdzie jest Kaplica Doyla?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się jedzie do fort pinta. :)
      To tam jest Kaplica Doyla. ;)

      Usuń
    2. Tam gdzie jest opactwo doyla :D (Opactwo Doyla możesz zobaczyć na mapie) Jak już ktoś wyżej napisał jest to niedaleko Fort Pinty

      Usuń
  5. Te zadania przypominają Starshine Legacy :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam juz 15lvl, nie za wczesnie? o.o
    Jak skonczylam zadanie z dark core o;

    OdpowiedzUsuń
  7. Hah szkoda że mam dopiero 12 lvl bez sr ;( Intryguje mnie te zdjęcie Do Jorvik ! To mże jest te miejsce to legendarne Jorvik City, które widaćpodczas płynięcia promem ? Jestem tego bardzo ciekawa //Dina Mcbrooke

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy jakiej misji płynie się promem ? I który trzeba mieć lvl ?

      Usuń
  8. Ale fajne! :O Nie wiedziałam ,że Lisa umie grać na harfie....XD Ja mam na razie 11lvl :(
    Możesz mi pomóc w questach z poszukiwaniem skarbów? Dokładnie chodzi mi o to drzewo z wyrytymi imionami, po której ono jest stronie rzeki? I jak blisko tego młynu?
    P.S. Masz super bloga Mel! ;)
    Pozdrawiam! Karoline Riverbell

    OdpowiedzUsuń
  9. super,ale będę musiała dłuugo czekać na ten Qest szkoda ;(

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow!
    Chciałam miec to jako niespodzianke,ale los kusił za mocno...XD
    Ja mam dopiero jawet nie polowe 14 lv,ale czekam na te misje!!!

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach