Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

25 sierpnia 2014

Sweater weather

calendar_month 25 sierpnia 2014
Hej!
Szkoła niestety już za tydzień ( :(((((((((( ), a razem z nią zbliża się też jesień. Czas przygotować sweterki (i płaszczyki), więc postanowiłam, że pokażę Wam 4 stroje:D
A i tak w ogóle to zmieniłam z powrotem swoją fryzurę :))


Płaszcz: Winnica
Spodnie: Questy
Rękawiczki: Winnica
Kapelusz: Miasteczko Srebrnej Polany
Buty: Dolina Złotych Wzgórz
Ozdoba na grzywę: Quest
Ozdoba na ogon: Dolina Złotych Wzgórz
Owijki: Dolina Złotych Wzgórz
Ogłowie: Jodłowy Gaj
Siodło: Jodłowy Gaj
Czaprak: Dolina Złotych Wzgórz




Płaszcz: Dolina Złotych Wzgórz
Spodnie: Winnica
Rękawiczki: Winnica
Kapelusz: Dolina Złotych Wzgórz
Buty: Jarlaheim
Ozdoba na grzywę: Fort Pinta
Ozdoba na ogon: Fort Pinta
Owijki: Dolina Złotych Wzgórz
Ogłowie: Farma Marleya
Siodło: Valedale
Czaprak: Dolina Złotych Wzgórz


Sweterek: Zajazd pod wilkiem
Spodnie: Dolina Złotych Wzgórz
Rękawiczki: Winnica
Kapelusz: Miasteczko Srebrnej Polany
Buty: Miasteczko Srebrnej Polany
Ozdoba na grzywę: Dolina Złotych Wzgórz
Ozdoba na ogon: Fort Pinta
Ogłowie: Fort Pinta
Siodło: Farma Marleya
Czaprak: Jarlaheim


Sweterek: Arena przy stajni Jorvik
Spodnie: Jarlaheim
Rękawiczki: Winnica
Kapelusz: Miasteczko Srebrnej Polany
Buty: Jarlaheim
Ozdoba na grzywę: Dolina Złotych Wzgórz
Ozdoba na ogon: Fort Pinta
Ogłowie: Dolina Złotych Wzgórz
Siodło: Farma Marleya
Czaprak: Miasteczko Srebrnej Polany

37 komentarzy:

  1. ja kupię jakiś płaszcz i spodnie :) - Veronika DragonWater

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na szczęście mam kupe płaszczów więc nie mam co kupować ,sweterków troche mniej ale lepsze niż nic O.O .

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne. Podobają mi się :DD. A co z tą pracą Atheny? Ciekawi mnie jak wygląda
    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chciałabym Wam ją pokazać, ale niestety Athena jeszcze nie skontaktowała się ze mną :/

      Usuń
    2. [tak nie w temacie] gdzie są te trampki ze skarpetkami w paski

      Usuń
  4. Śliczne! Szczególnie 1 i 4 :)
    Muszę sb kupić takie zestawy :D
    PS. Fajnie, że znów zmieniłaś fryzurę :) Bardziej do ciebie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomocy! Mam zadanie w Winnicy u Carney'a, że mam sianem zatkać jakiś dreanż ( czy coś :P ). Pisze mi, że znajduje sie on poniżej za głównym budynkiem winiarni na klifie nad Arena jeździecką. Nie wiem gdzie on jest!!!!!! Mogłabym napisać cos w stylu "szukałam już wszędzie!" , ale nie napiszę tak, bo nie szukałam wszędzie, skoro go nie znalazłam :( Można napisać jak na mapie ( czyli x...... y.....) itp.
    Dzięki wszystkim! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. xD też tego nie umiem xD

      Usuń
    2. Jedz do Bjorna i tam będzie takie jakby zakończenie rury (XD) i taka dziura ;p
      Tam rzucaj sianko. ;_;

      Usuń
    3. Ok, dzięki!

      Usuń
    4. w ogrodzie winnicy jest taka duża rura z żelaznymi kratami tuż przy domku musisz stanąć bardzo blisko naprzeciwiko i przełożyć sianko

      Usuń
    5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  6. Kara Archbridge26 sierpnia 2014 11:00

    Przyda się , ostatni najlepszy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepsze 3 i 4.Według mnie;)
    Aga99330

    OdpowiedzUsuń
  8. A jak to jest z tymi ,,skarpetkami" na ostatnim zdjęciu? Byłam w Jarleheim i znalazłam te buty, ale skarpetek niebyło... :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kara Archbridge26 sierpnia 2014 14:24

      Bo skarpetki są z bryczesami a nie z butami ;-)

      Usuń
  9. 2 i 4 najładniejsze. Tylko mam problem bo nie potrafię znaleźć żadnych fajnych ciuchów:(

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy tylko mi gra się cały czas wyłącza?

    OdpowiedzUsuń
  11. Proszę o pomoc w zadaniu "James poszukiwacz skarbów".Muszę znaleźć osoby,które w sieci nazywają się Komerdyner_01(chyba dobrze napisałam?).Kto to jest?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamerdyner_01*

      Usuń
    2. W centrum jedzieckim srebnej polanie pszy aucie
      PS. Sory za bledy pisze na telefonie.

      Usuń
    3. Dziękuję!

      Usuń
  12. No tak, ten czas tak szybko mija... Ja już zmieniłam strój na jesienny ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne pomysły Mel :D Ja kupiłam sobie ten trzeci, ale nie kupowałam kokardek :P Muszę jeszcze kupić pierwszą propozycje :PPPP
    Pozdrawiam serdecznie Maria Seahall :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja za Chiny nie znajde tego sweterka w 3 komplecie x.x

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam limit SJ bo 10000
    Ale żal mikasy aby kupić coś za sześ ć tysiaków albo mniej czy więcej! +,+

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny kucyk Melissa mam takiego samego ( nie papugowałam , mam go już od bardzo dawna nawet wtedy nie wiedziałam o twoim blogu ) :) / Margaret Mightyyard

    OdpowiedzUsuń
  17. kto mi powie gdzie jest drewno na rozbite beczki (nie jeziora valedale tylko np. przy prawym od pana andersena drzewie) super blog /Sabrina Loudheart"

    OdpowiedzUsuń
  18. Czesc :) Mam pytanko a mianowicie o to gdzie kupię czarny sweter bez kaptura i bez zamka to wiadomo xD W Jodłowym Gaju znalazłam tylko biały,niebieski no i mam tylko szary. Proszę o pomoc :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Czesc :) Mam pytanko a mianowicie o to gdzie kupię czarny sweter bez kaptura i bez zamka to wiadomo xD W Jodłowym Gaju znalazłam tylko biały,niebieski no i mam tylko szary. Proszę o pomoc :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej powiecie mi gdzie kupie te niebieskie spodnie ?

    OdpowiedzUsuń
  21. hejka,od którego poziomu są spodnie z 4 obrazka?

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej, wie ktoś może z jakiego zadania są spodnie z 1 zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej czy powie mi ktoś w którym sklepie i od jakiego poziomu są spodnie z obrazka numer 4?
    Bardzo proszę o pomoc jak najszybciej ponieważ mam grupę gdzie mój look mam przesłać za 2 dni plssss pomóżcie

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach