Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

12 sierpnia 2014

Konkurs (100 obserwatorów)

calendar_month 12 sierpnia 2014

Witam ponownie!

Przyszedł czas na konkurs, który obiecałam. Jest on jako podziękowanie za 100 obserwatorów (teraz już 120+ :D)

Co można wygrać? 
Jak na zdjęciu jest napisane można wybrać coś za 30,75 zł. 
SR+SC lub jak ktoś już ma SR lub SR Lifetime można wybrać SC

Gdy ktoś wygra, dam mu swój numer telefonu. Tak zapłacę za wygrane SC lub SR, więc nie musicie się bać o swoje konto i nie musicie dawać mi swojego hasła :)

No i najważniejsze- Co trzeba zrobić?


Wymyślić/Stworzyć piątego Gwiezdnego Jeźdźca

Gwiezdni Jeźdźcy to główni bohaterowie Starshine: Anna, Lisa, Linda i Alex. Występują też w Stajni Marzeń i Lisa jest jeszcze w Akademii Gwiazd. (no i oczywiście SSO)
                                                                                                    
Przykład pracy:


Imię: Anna
Płeć: Kobieta
Wiek: (np. 15)
Miejsce zamieszkania: Jorvik
Moc: Możliwość podróżowania w czasie i przestrzeni 

Koń: Concorde

Anna kocha modę i jazdę konną, a dokładnie ujeżdżenie. 

Krótka historia związana z postacią:

To był bardzo ważny dzień dla Anny. Bardzo chciała być na okładce Glamour. Gdy przyszła do szkoły zauważyła pracownika Dark Core przy bibliotece. Trochę się zdziwiła, ale szybko o tym zapomniała i poszła poszukać fotografa.
Derek, który był fotografem Glamour już czekał razem z Jessicą, która też chciała być na okładce. Anna przywitała się i chciała zacząć sesję, lecz okazało się, że czegoś brakuje...... (ciąg dalszy nie nastąpi, tu po prostu opisałam kawałek 1 poziomu w 3 części Starshine. Wy musicie wymyśleć całość)


                                                                                                             

Poczuj się jakbyś to Ty miała stworzyć kolejną część Starshine :D

Przydatne: 

Skąd wziąć zdjęcie konia i Gwiezdnego Jeźdźca? 

Jest kilka opcji. Można:
-Stworzyć konia i gwiezdnego jeźdźca w różnych grach (np. The sims)
-Można po prostu potraktować swoją postać i konia ze Star Stable Online jako Gwiezdnego Jeźdźca
-Narysować ich w: gimpie, paincie lub innych programach graficznych
-Narysować ich na kartce, zrobić zdjęcie 

Gdzie wysyłać pracę?

Na e-mail: mel-sea@wp.pl
W temacie wpisać: Konkurs 

KONKURS KOŃCZY SIĘ 22.08.2014
WYNIKI PODAM 23.08.2014

Więc jeśli będzie akurat wtedy double star coins weekend to nagroda się podwoi :D

Oceniam kreatywność :)

Przypominam, że:

1. Jedna osoba może wysłać jedną pracę
2. Nie udostępniamy w internecie swojej pracy przed końcem konkursu, aby uniknąć kradzieży pomysłów



POWODZENIA ♥



Konkurs zakończył się


139 komentarzy:

  1. I tak nie wygram, z restzą nie mam talentu do takich rzeczy ;(.
    Diana Zebravalley

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie łam się :) Spróbuj ^-^ Na kartce zawsze łatwiej się maluje, niż na komputerze. :P. A nóż wygrasz? :D

      Usuń
  2. Świetny konkurs, napewno wezme udział. :)
    A jak długa ma być ta historia ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie musi być, aż taka bardzo długa. Najlepiej jak będzie mieć co najmniej 400 słów, choć jak będzie mniej to nic się nie stanie :) Tutaj licznik słów:
      http://ile.liter.pl/slow.html

      Usuń
  3. Moze wezmę udział, ale na pewno nie wygram... :/
    Przy miejscu zamieszkania można napisać jakieś miejsce w Jorvik, np. Moorland czy coś? I w jakim programie można to zapisac i wysłać ci w załaczniku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można :) Co masz na myśli 'w jakim programie zapisać'?

      Usuń
    2. Chyba chodzi o tą historię. :)
      Czy to w wiadomości napisać czy na jakimś programie i ci wysłać. :)
      /Elsa Winterfoot. ;)

      Usuń
    3. O, dziękuję za wytłumaczenie :D
      Najlepiej jak napiszesz w wiadomości :)

      Usuń
  4. Melisso a mam pytanko,kto ocienia te prace?Bo jak ludzie którzy odwiedzialą Twój blog będą oceniali to mogą głosować na tych co lubia więc lepiej nie podpisywac prac uczestników.Pozdrawiam xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę je oceniała ja i być może koleżanka z NC :)

      Usuń
  5. Jakie mają być wymiary portretów? :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obojętnie, tylko żeby nie były za małe (żeby je po prostu było wyraźnie widać) :D

      Usuń
  6. To ja spróbuję w Photoshopie xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się, ale czarno widzę swoją prace. Może jakaś nagroda pocieszenia dla drugiego i trzeciego miejsca? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety udało mi się uzbierać tylko na 1 miejsce xD

      Usuń
    2. Szkoda... Ale konkurs i tak bardzo kreatywny. c:

      Usuń
  8. zgłaszam sie ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się :) Super konkurs i nagrody!
    PS: Koń też ma być? ( bo prawie skończyłam pracę i nie wiem ) :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Rysuję pracę na kartce. Historia też ma być na kartce czy można ją napisać przy wysyłaniu do ciebie zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  11. I tak nie wygram...Przydałoby mi sie 225 sc D: brakuje mi 300 do kupna konia a mam LFT więc mogłabym go kupić w sobote.Spróuje coś przerobić w gimpie...I pls o wygraną xD...


    Cadence Ponypie ~ Sso

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro masz LFT to możesz sobie sama zarobić, plus nie musisz błagać o wygraną, bo to raczej nic Ci nie da.


      Katarina Dawnhurricane ♥

      Usuń
    2. Pytał cie ktoś?Nie.Więc sie nie odzywaj nie mówiłam do ciebie.

      Usuń
    3. Dobra, dobra. Co tak ostro.

      Usuń
    4. Katt ma rację :) Możesz brac udział w konkursie czemu nie... Bo też biorę :D Ale oo wygrana nie proszę... Signe Mcgren *w*

      Usuń
    5. Kurde, jaka ja się wredna wydaję w tej poprzedniej wiadomości xD

      Katt.

      Usuń
  12. Czy można edytować np. Alex i Starshine ja konie umiem malować ale nie na komputerze a aparat mam zepsuty ;(

    OdpowiedzUsuń
  13. Boję się o ten numer bo nie wiem jak to będzie boję się że mój numer zapiszesz i będziesz do mnie dzwonić i wysyłać wiadomości:(. A ja Cię nie znam tak dokładnie.
    Alla Kittenvalley
    P.S Nie biorę udziału bo i tak nie wygram a nawet gdyby to to był super prezant na urodziny od najlepszej internetowej przyjaciółki na świecie;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mel nie będzie miała twojego numeru ;)

      Usuń
    2. Uff... Ale i tak nie biorę udziału a za 4 dni moje urodziny trudno XD

      Usuń
  14. Super konkurs!
    Chyba wezmę udział. Super pomysł z tym konkursem.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mamy skończyć tą historię , czy napisać własną ? Bo nie bardzo się połapałam xD
    Leila Riverroad

    OdpowiedzUsuń
  16. A pokażesz, po konkursie wszytskie prace ? :)

    /Elsa Winterfoot

    OdpowiedzUsuń
  17. Super. Mam pomysł, ale nie umiem zrobić. -,-

    OdpowiedzUsuń
  18. Spróbuję choć nie jestem zbyt dobra w rysowaniu ;c
    Ta historia to ma być tak jakby kontynuacja jakiejś historii z SSO czy można zupełnie puścić wodze fantazji? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze czy Gwiezdny Jeździec i koń mogą być na jednym zdjęciu?

      Usuń
    2. Puść wodze fantazji, bo wszystko ma być wymyślone :) I to nie ważne, mogą być na osobnych albo na jednym :D

      Usuń
  19. wysłałam Iczęść pracy

    OdpowiedzUsuń
  20. Czy historia może być na jednej kartce z postacią i koniem ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie musi, ale będzie lepiej jak napiszesz w wiadomości :)

      Usuń
  21. Ja się zgłaszam :3 Bardzo chciałabym wygrać ^-^

    /Julia Yellowstreet

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i mam pytania.... Czy w tej historii o postaci może być krótki dialog? /Julia

      Usuń
  22. Biorę udział ;D Bardzo fajny pomysł ... tylko nie wiem czy dam rade coś zedytować więc najlepiej zrobię zdjęcie :') Signe Mcgren

    OdpowiedzUsuń
  23. Koń może być naturalny(kasztan,kary) czy musi być jakiś magiczny(np. niebieskiXD)?
    Wole mieć pewność xD

    OdpowiedzUsuń
  24. Mel czy moż na postacie z netu wziąść? Nie potrafię rysować a sr jest moim największym marzeniem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Możesz zrobić zdjęcie swojej postaci i konia z SSO :) Nie zmniejszy to Twojej szansy na wygraną

      Usuń
    2. O to dobrze:)

      Usuń
  25. Można zrobić zdjęcie i przerobić np. w Gimpie?

    OdpowiedzUsuń
  26. a jak niemogę wejść na pocztę to jak mam wysłać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli naprawdę nie możesz wejśc na pocztę to możesz wysłaś do mnie na różne portale społecznościowe

      Usuń
    2. no sprubuje :)

      Usuń
  27. Biorę udział! :)

    /Ana Darkbrooke

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się ;3
    ~~ Magdalena Swiftland

    OdpowiedzUsuń
  29. A za 2 i 3 miejsce?

    OdpowiedzUsuń
  30. Jesteś Bardzo miłą, bezinteresowną, prawą, wspaniałą, kreatywną i cudowną osobą Mel :) . Mało kto dałby choć złotówkę dla kogoś, kogo nawet nie zna xD . Dzięki za konkurs, w którym znów można puścić trzymane od dawna wodze fantazji ^3^ Btw! (czyt. ,,Przy okazji!'') Muszę pochwalić bloga, który tak świetnie prowadzisz! :D Każdy post czytam z zapartym tchem, a zdjęcia które dodajesz zostają mi w głowie na cały dzień ^-^ Genialnie piszesz. ( Wyczuwam żyłkę dziennikarską xDD) Lubię też Twoje poczucie humoru, bardzo podobne do mojego xD. Życzę Ci jeszcze więcej ,,followers'' :3. Dojdziesz kiedyś do 1000 O3O
    Życzę Powodzenia Wszystkim biorącym udział w konkursie! :D
    ( Hejty o tym jak ja to podziwiam Mel, i że się nią tak ekscytuję za 3...2...1... xDDD)
    ~ Viktoria Loudrock ( W grze oczywiście xD)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, jak miło! <3 Dawno nie usłyszałam o mnie tyle miłych rzeczy :D Dziękuję ♥♥

      Usuń
    2. Nie masz za co dziękować Mel ^-^ To wszystko co napisałam to prawda :D

      Usuń
    3. zgadzam się z wiktorią

      Usuń
    4. Dzięki :D Więc jest nas 2 ^-^

      Usuń
    5. Też się zgadzam. Teraz inni ludzie raczej zabierają niż dają coś komuś w zamian lub bezinteresownie ;)

      Usuń
    6. Dokładnie c; . Więc jest nas 3 xD ( Sory za spam w komentach >.<)

      Usuń
    7. Zgadzam się z resztą.Więc w komentarzach są już nas 4,ale w rzeczywistości masa osób pewnie tak miło o tobie myśli mel.Tylko nie chce się pisać.

      Usuń
  31. biorę udział, ale pewnie i tak nie wygram

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy tak pisze, a potem zaskoczenie: ''O! Wygrałam.''. ;_; Ja osobiście wiem, że nie mam szans. Nie potrafię pisać dobrych opowieści i rysować.

      Usuń
  32. Zg sie. Pewnie nie wygram, ale warto spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  33. Czy jeżeli skanuję mój obraz namalowany własnoręcznie na płótnie też się liczy?

    OdpowiedzUsuń
  34. Wysyłam :) Napewno nie wygram ale warto spróbować może akurat :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  36. Mel, możesz mi napisać czy praca doszła? To dla mnie bardzo ważne :)
    Pozdrawiam Margaret Archwood :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej. Nie jestem Mel, ale myślę, że na konkurs sprawdzi wszystkie prace w tym temacie :) Na próbę sobie wyślij do kogoś e-maila i spytaj się czy doszedł, żeby zobaczyć czy jakiś problemów z pocztą :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Ona się pytała Mel czy doszła praca bo żeby potem nie było że wysłała a Mel nie dostała (tak się zdarza) a nie czy sprawdzi wszystkie prace. ._.

      Usuń
    3. Dlatego napisałam jej, aby napisała jakąkolwiek wiadomość do kogoś i spytała się, czy doszła. Na przyszłość czytaj uważniej ;)

      Usuń
    4. No ale do kogoś innego może dojść a może do Mel nie dojdzie i co wtedy? ._. Poza tym nasza wspaniała blogerka napisała wyraźnie "2. Nie udostępniamy w internecie swojej pracy przed końcem konkursu, aby uniknąć kradzieży pomysłów"...Chcesz żeby jej taka sytuacja się zdarzyła?Nie?To nie pisz proszę takich rzeczy...

      Usuń
    5. Na przyszłość myśl racjonalniej ;)

      Usuń
    6. Przepraszam bardzo. Gdzie napisałam,aby wysłała mi Swoją Pracę? . Czytając swoją odpowiedź nie znalazłam ani jednego z tych słów. Chodziło mi oto, żeby wysłała mi choćby pustą wiadomość. (Nie musi koniecznie do mnie, ale zawsze może.) . I nie, nie chcę. Traktuję wszystkich z szacunkiem, tak samo jak i Ciebie, Drogi Anonimie. I jeśli do Melissy nie dojdzie, to tyko dlatego, iż Mel mogłaby ją zablokować. Ale to raczej prawdopodobne nie jest. ;) .
      Dziękuję za radę , Anonimie. Będę pamiętać, aby zawsze pisać wszystko ze szczegółami, bo ktoś taki jak Ty może nie zrozumieć i podejrzewać mnie o kradzież.
      Pozdrawiam, jak zawsze.

      Usuń
    7. A przepraszam, gdzie ja napisałam taką rzecz że podejrzewam Cię o kradzież?Nigdzie nie zauważyłam takich słów u mnie w poprzednich komentarzach.Poza tym w tych czasach ludzie mogą posunąć się do wszystkiego (do kradzieży także) więc najlepiej NIKOMU nie wysyłać swoich prac.
      Ja również pozdrawiam :3

      Usuń
    8. Komputer nie jest nieomylny,może do kogoś dojść a do Melissy nie, a dojście do Mel jest najważniejsze więc najlepiej niech Nasza blogerka odpowie MartynieXD4774.

      Usuń
    9. Tak jak już odpowiedziałam Margaret na asku, tak dostałam jej pracę :)

      Usuń
  37. Jeszcze jedno pytanko :D : Czy opis ma być taki jak w przykładzie? W sensie
    Imię:
    Płeć:
    Wiek:
    Miejsce zamieszkania:
    Moc:
    Koń:
    ? Czy można wymyślić swoje własne kryteria takie jak charakter itp?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki jak na przykładzie, choć możesz jakieś dopisać (jak chcesz oczywiście, nie jest to obowiązkowe) :D

      Usuń
  38. Biorę udział, wreszcie się wypiszę :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Hmm na pewno spróbuję :) Próbować nie zaszkodzi.. a już chciałam kupować SR XD
    I tak pewnie kupię przed końcem konkursu ale mniejsza ;P
    Nie bardzo jednak rozumiem z historią... To ma być krótkie opowiadanie w którym "bierze udział" postać?

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja też wezmę udział w Twoim konkursie Mel :D
    Może wygram albo i nie... Ale warto sprubować...
    Melissa Seadotter

    OdpowiedzUsuń
  41. Chyba wezmę udział! Ale nie wiem czy zrobić Gwiezdnego Jeźdźca w Paincie czy wszystko narysować w domu? :? :o Musze się zastanowić. c:
    Rose Queenhall

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz pewną rękę, spróbuj w Paincie. Ale zawsze łatwiej i ładniej ( Przynajmniej ja tak uważam :P) wychodzi na papierze ^-^ . Na Twoim miejscu bym zrobiła w domu, ale to Twój wybór :)
      Pozdrawiam :P

      Usuń
  42. Dawajcie, dobijamy do 100 komentarzy xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może uda się pobić rekord tego blogu? xD (Tylko bez spamu proszę :) )
      Pozdrawiam :3

      Usuń
    2. Już chyba został pobity rekord komentarzy, jeśli chodzi o posty xD Bo jedna ze stron ma 162 komentarze :D

      Usuń
  43. Słuchaj. Właśnie sobie rysowałam i wpadłam na twój konkurs. Mój rysunek jest raczej dobry tylko trzeba dorobić opis. :D Tylko mam konia z dziewczyną na jednej kartce. ;/ Czy mogłaby moja praca być złączona?

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie za bardzo wiem co mam napisać w tej historii... właściwie to przez tą historię jeszcze nie wysłałam :/ Co tam ma być???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu masz wymyślić jakieś opowiadanie, w którym Twój jeździec i koń są bohaterami

      Usuń
  45. Mel, można wysłać dwa obrazki tej samej postaci i konia tylko jeden narysowany a drugi np a simsów?

    OdpowiedzUsuń
  46. Oj będziesz mieć dużo czytania z moją pracą bo ledwo zaczęłam pisać i już mam 300 słów;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ile maksymalnie może być słów?

      Usuń
    2. Czasami jak coś zaczniemy robić to potem nie chcemy kończyć, najczęściej jest tak z pisaniem opowiadań x3
      Pozdrawiam <3

      Usuń
  47. Zgłaszam się, a czy historię konia też trzeba robić, czy tylko tą o postaci ?

    OdpowiedzUsuń
  48. Wysłałam wiadomość z pracą:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Rany..Moja historia ma 453 słowa xD Sory, że zanudzę Cię na śmierć przy czytaniu tego
    ;-;
    A! I jeszcze jedna rzecz. Co najbardziej liczy się w waszej ( Twojej i twojej koleżnaki) ocenie? Rysunki ( bądź zdjęcia ) czy historia? Czy oba 50/50? xD

    OdpowiedzUsuń
  50. Mam nadzieję że głównie historia bo nie miałam sso i za zgodą koleżanki dałam jej zdjęcie. A miała takiego samego konia.

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo bym chciała, ale niestety, nie mogę grać w SSO. Może będą jeszcze 2 miejsca, ale nic nie dostaną?

    OdpowiedzUsuń
  52. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  53. Mel zapomniałam podpisać obrazku jestem natali893wp.pl opis postaci i historie podpisalam
    (pisze żebyś wiedziała kogo to ruysutek)

    OdpowiedzUsuń
  54. O której wyniki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby jak najwczesćniej, bo całą noc nie spałam z nerwów, a teraz co minutę sprawdzam bloga i pocztę xDDD I mnie już brzuch z nerwów boli xDD

      Usuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach