Nowości

Nowe strony na blogu: Zablokowane torby oraz tablice do rycia run

Zablokowane torby
Tablice do rycia run

Zapowiedzi

Grafika koncepcyjna czwartego Jeźdźca Ciemności

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Aktualizacje w grudniu

6 grudnia: Powrót Zimowej Wioski, zadania i nowy początek dla nowych graczy

13 grudnia: Nowe zimowe konie, zwierzaki i zadania

20 grudnia: Nowe konie shire oraz islandzki oraz zadania

27 grudnia: Impreza noworoczna i nowy tor skokowy

3 stycznia: Ostatni tydzień Zimowego Festiwalu i plan B dla osób, którym nie udało się zdobyć wszystkich nagród

Czytaj więcej

Konie ardeńskie zawitają na Jorvik w styczniu 2024 roku

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Nowe konie w Zimowej Wiosce: 13 grudnia

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Star Stable (@starstableonline)

Blog Star Stable

Listopadowy blog Star Stable: Zimowy Festiwal i Głuche Lasy

Wersja polska
Wersja angielska

Dołącz do pozostałych zaczytanych Jeźdźców Duszy!

Archiwum postów

Witaj w aplikacji, która pomoże Ci z ryciem run!

Wybierz rozmiar siatki, zaznacz na kamieniu runy, które chcesz zmodyfikować, klikając w odpowiednie kółka, a następnie wybierz zmianę, której chcesz dokonać.

Resetuj

Wybierz siatkę

3x3

4x4

5x5

Obracanie

Obróć w prawo o 90°

Obróć w lewo o 90°

Obróć o 180°

Odwracanie

Odwróć w pionie

Odwróć w poziomie

Przesuwanie o 1

Przesuń w dół o 1

Przesuń w górę o 1

Przesuń w lewo o 1

Przesuń w prawo o 1

Przesuwanie o 2

Przesuń w dół o 2

Przesuń w górę o 2

Przesuń w lewo o 2

Przesuń w prawo o 2

close
close
close
close
close
close
close
expand_circle_up
tune
tune
close

30 września 2014

NC ma 2 lata ♥

calendar_month 30 września 2014



































W tym roku też udało mi się zostać klaunem roku haha :D ♥

83 komentarze:

  1. Hej!
    Pisze to o 6 xd
    Ale super,mój klub ma teraz półtorej roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepszego dla NC ;)
    ~Candida

    OdpowiedzUsuń
  3. PS. Fajna ta ostatnia fota. U nas dziś chłopaki dostali tort na dzień chłopaka xD
    ~Candida

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasi piłkę do kosza z podpisami dziewczyn i jakiegoś chłopaka ze starszej klasy, który akurat przechodził xd

      Usuń
  4. Gratulacje -Veronika Dragonwatcher

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile kosztuje Star Rider Lifetime?
    Opłaca się go kupować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak trudno zobaczyć na stronie? Tak trudno sobie wyliczyć wady i zalety? No oczywiście, łatwiej jest spamować na popularnym blogu pytaniami nie mającymi nic wspólnego z treścią posta. -,-

      Usuń
    2. Sory ale strona sso mi strasznie muli. Pytam się o opłacalność bo nie wiem czy sie opłaca i po prostu pytam się osób które go posiadają.

      Usuń
    3. Dopsz będę łaskawa i jako lifetime odpowiem, że moim zdaniem się opłaca.

      Usuń
    4. Aleś łaskę zrobiła gówniaro -.-

      Usuń
    5. Przedmówca (mimo złego ujęcia) ma zupełna rację. Można odpisać w sposób zwyczajny, a nie podkreślać swoją wyimaginowaną "wyższość".

      Usuń
    6. Hahahaha wyimaginowaną wyższość? Hahahahahaha jeb...padłam
      Och dzieci jesteście coraz zabawniejsze. Samo słowo ,,dopsz" powinno uświadomić o żartobliwej treści zdania, ale najwyraźniej jesteście ciut za mało rozwinięte, żeby zrozumiec przenośnię w słowach ,,będę łaskawa" :')
      Przenośnie będziecie mieć w 4 klasie podstawówki, mam nadzieję, że do niej zdacie ;*

      Usuń
    7. Teraz jesteś zwyczajnie w świecie irytująca. "Dzieci"? Tak możesz określać siebie a nie innych ludzi. Kto z nas ma tutaj kucyka na avatarze? No więc... Tak, każdy Twój komentarz jest napisany w tak arogancki i wyśmiewający rozmówcę sposób, że aż żal go czytać. Zastanów się co piszesz a nie stukaj bezmyślnie w klawiaturę. "Hahahahahaha jeb...padłam" - mnie wyzywasz od dzieci (chociaż dzieckiem już dawno nie jestem) a sama używasz tak wulgarnych i prostackich zwrotów? Oj nieładnie Luno. Polecam Ci zapisać się na kurs asertywności i poznać zasady savoir vivre.

      Usuń
    8. Znam Cię z komentarzy na tym blogu. Widać, ze sama wciąż jesteś dzieckiem. Zamiast uszanować rozmówcę, rzucasz mięsem i udowadniasz, że to oni mają rację. Mogłabyś się zastanowić, że ludzie Cię tak postrzegają :|.

      Usuń
    9. Och ja jestem taka wulgarna, że powinnaś na policję dzwonić :'D
      Teraz zejdziesz na taki niski poziom, żeby się śmiać ze mnie bo lubię inny gatunek niż Ty tak?
      Masz rację ,,Wszystkiego najlepszego dla NC" ,,Fajny zestaw" ,,Tak, jeśli weślesz konia na wyspę zrobi Ci się wolne miejsce w stajni" są bardzo aroganckie i wyśmiewające. ;)
      Jak mnie spostrzegają? Och, na sso wysyłają mi zaproszenia pod pretekstem ,,Cześć znam Cię z bloga Mel, jesteś Luna tak? :D"
      Jestem spokojną osobą, ale nienawidzę takich durnych pytań. Owszem, w pierwszym komentarzu się nieco uniosłam, podczas gdy drugi był po prostu żartobliwy. Jednak widać, że 2 osoby nie potrafią załapać, że samo słowo ,,dopsz" jest humorysztyczne :'D Mój trzeci i czwarty komentarz to samoobrona przeciw Waszym komentarzom, więc warto pomyśleć, że jest coś takiego jak przenośnia zanim się zacznie bezmyślnie hejtować. ;)
      Myślę, że ta odpowiedź się Wam spodoba:
      ,,Tak kup lifetime, jest tanie i się opłaca! Nie ważne, że to nie związane z postem! Nie ważne, że wszyscy oprócz Cb piszą tu wszystkiego naj NC! Nie ważne! Błagam przyjmij moją uniżoną odpowiedź! Akceptujesz ją?"
      Zadowolone? :)
      A co do Cb drogi Anonimku to widać, że bulwersujesz się bo zauważyłam, że Twoje pytanie jest spamem i musisz się jakoś wybronić no bo jak to, żeby Ci ktoś uwagę zwracał, prawda?

      Usuń
    10. Święta prawda Luno :). Jak śmiałaś Ty, uniżona przed wszystkimi zwrócić mi uwagę, wyzwać? To zapewne moje omamy. Tak, nie w każdym komentarzu jest coś złośliwego, ale te które podsunęłaś za przykład to jedynie niewielka ich cząstka. Sama mogłabyś się zastanowić i zamiast konkretnego zwrotu użyć synonimu - takiego, który nikogo nie obrazi. I nie pouczaj rozmówcy. Nigdy. Szczególnie, ze nie wiesz ile on/ona ma lat. Ile doświadczenia i po czyjej stronie leży racja. Zbytnio się unosisz emocjami. Nie, nie musiałaś napisać w ten sposób ani w "poprawiony". Najzwyczajniejszy zwrot "To pytanie niewiele ma wspólnego z postem, ale..." i dopiero dodać radę albo jej nie udzielać. Zwrócić uwagę na błąd, a nie naskakiwać na innych broniąc "nie wiadomo czego". Narzekasz na brak związku z postem. Twoje odpowiedzi to jedynie wykłócanie się, ale u siebie tego nie zauważasz, prawda? Moja droga - więcej samokrytyki. Mogłam nie zwracać uwagi na Twoje zaczepki, jednak wolałam dać radę. Jest ona ujęta w sposób neutralny. Nie atakowałam Ciebie ani innych. Określiłam sposób wymowy Twojego komentarza. Nie śmieję się z Ciebie, bo lubisz inny gatunek. Sama oglądałam MLP, jednak mając kucyka w avatarze, wypominanie innym wieku lub dziecinności wypada wręcz komicznie. I ogranicz dodawanie emotek na końcu zdać. Nie zmieniają one wypowiedzi w przenośnię a mogą zostać źle odebrane. Nie hejtuję, zwracam uwagę - łatwo to rozpoznać. Podałam powody napisania komentarza, nie jest to bezmyślna krytyka. A jakże humorystyczne słowo "dopsz" nie jest zwrotem polskim, nie ma obowiązku go znać ani rozumieć. To jakbym ja wymyśliła słówko i zwróciła się nim do Ciebie w odpowiedzi. Czy jesteś tak przekonana, że zrozumiałabyś je w taki sposób, w jaki ja chciałam je przedstawić? Dodatkowo, mój komentarz to nie spam, to pełnoprawna opinia wobec Twojej odpowiedzi.

      Usuń
    11. ,,Dopsz" to skrót od dobrze, naprawdę jesteś, aż tak zacofana? W takim razie nie mamy o czym rozmawiać.
      Widzę, że nie podoba Ci się w jaki sposób wyrażam swoją opinię na temat takich durnych pytań. No trudno, takie jest życie. Jeśli coś Ci nie pasuje to Twój problem, który niewiele mnie interesuje.
      Co do określenia ,,dziecko" to nie mam tu na myśli wieku, a dziecinne zachowanie. Pisząc pierwszy komentarz w żadnym razie nie miałam zamiaru być ,,złośliwa". Napisałam o spojrzeniu na stronę i o kolejnym spamie. Nie twierdzę, że Twoje odpowiedzi są spamem. Spamem jest to pytanie. Może w Twoim mniemaniu wytykanie innym spamu jest spamem, ale raczej nie da się spamować spamu bo to jedno wielkie masło maślane.
      Emotkami nie wyraża się przenośni tylko uczucia- moje świadczą o tym jak bardzo ta komiczna rozmowa mnie bawi.
      Nie ma to jak pisać z anonima. Taaaak oczywiście nie masz konta, nie możesz się zalogować bo zapomniałaś hasła... Pisz sobie spokojnie z konta, nie jestem typem osoby, która hejtuje niewinne komentarze osób, z którymi wcześniej się kłóciła.
      Zaglądam na ten blog bardzo dużo i widziałam ,,tysiące" takich spamów, więc nie miej mi za złe, że się unoszę bo czasem każdy może stracić cierpliwość.
      Bez pozdrowień

      Usuń
    12. Mam już dosyć. Moje nerwy nie zdzierżyły tej odpowiedzi.
      Nie jestem zacofana, nawet nie waż się tak do mnie zwracać dziecko.
      To mój problem, dotyczący Ciebie, więc nie interesuje mnie czy Cię obchodzi. Mnie tak, więc piszę, a sama odpowiadasz.
      Masło maślane to każdy kolejny komentarz, w którym udowadniasz swoją rację.
      Emotki te w takim razie są jak najbardziej nie na miejscu.
      Piszę z anonima, fakt. Nie mam ochoty się logować z pomocą konta google lub jakiegokolwiek innego (to zwyczajna strata czasu). Więc Twoje "domysły" są znów błędne. Pisanie anonimowo jest jednym z moich praw, nic Ci do tego, czy ktoś podpisuje się pod wypowiedzią, czy tez nie. Sama posiadasz jedynie nic nie wnoszącą nazwę (nie obrażam, zwyczajnie nie wnosi ona żadnego pojęcia, kim jesteś - jest równa oznaczonemu anonimowi).
      Tak samo ja nie mam już cierpliwości, gdy osoba zamiast zastosować się do rad, dobrnąć do źródła problemu usiłuje go rozwiązać tylko na swoją korzyść.
      "Bez pozdrowień" jest kompletnym brakiem szacunku! Ale jednak pokusiłaś się o tenże dopisek. Oznacza on urwanie konwersacji, czy to z braku argumentów agresora, czy też ze zwykłego chamstwa współrozmówcy.
      Mogłaś sobie chociażby darować pisanie czegokolwiek na podsumowanie i wyszłaby mądra, pełna odpowiedź na zarzuty. W ten sposób tylko dalej pogrążyłaś się w (nie tylko moich) oczach.
      Pozdrawiam.

      Usuń
    13. Czyli powinnam mieć nazwę złożoną z prawdziwego imienia i nazwiska tak?
      Brakiem szacunku? A czy naprawdę uważasz, że Cię szanuję? Ach jesteś coraz bardziej zabawna.
      Aż łezka się w oku kręci jak patrzę na Twoje zaangażowanie. No, no gratuluję, czekam tylko, aż ,,wyskoczysz z ekranu".
      Oj jesteś jesteś zacofana skarbie. I to bardzo.
      Urywam konwersacje? Hah widać, że pomiędzy swoimi wypocinami nie uwzględniłaś, że może mam dosyć czytania Twoich mało porywających odpowiedzi.

      Usuń
    14. Naprawdę, żal mi Ciebie. Zero szacunku wobec innych. Brak samokrytyki. Brak dystansu. Tak, mam ochotę wyskoczyć z ekranu i postawić Cię do pionu. Ostatni raz upomnę, nie nazywaj mnie zacofaną. Nie jestem zacofana. Jestem osobą dojrzałą, która nie wiadomo czemu marnuje swój czas na rozmowy z dzieciarnią którą sobą prezentujesz. Sama mam dość. Twojej kompletnej arogancji okazywanej wobec mnie w każdym komentarzu. Nie zwracaj się tak do nikogo. Czy do własnej matki też odpyskowujesz, że jest zacofana? Bo mogę to wywnioskować po Twoim poziomie kultury - a raczej kompletnym jej braku. Nie potrzeba imienia i nazwiska. Żadnych danych. Ale sama nie masz konta z nazwą swojej postaci na SSO, więc od nikogo tego nie wymagaj. Dorośnij i okaż wreszcie szacunek rozmówcy.

      Usuń
    15. ,,Żal mi Ciebie" odpowiedź warta 10 latka.
      Rozmówcy? Raczej hejterowi. Ja wyraziłam swoje zdanie na temat durnego pytania. To Ty się mnie tutaj cały czas czepiasz i uwewnętrzniasz. Uwierz nie obchodzi mnie co o mnie piszesz. Dokonujesz dość dokładnych opisów na podstawie mojego komentarza na temat pytania, podczas gdy ja od tego opisu zupełnie odbiegam.
      Arogancji? Tak, postrzegam Cię jako trochę zbyt nakręconego hejtera. Skoro nie szanujesz mojego zdania- ja nie szanuję Ciebie. Prosta zasada. Nazwa z gry? Wyobraź sobie, że moi znajomi w to nie grają i nie rozumieli kiedy miałam nick z gry.

      Usuń
    16. Dla Twojej wiadomości, mój 1 komentarz w pewien sposób był zwróceniem uwagi do osoby wyżej. Skomentowałam wymowę Twojego "dopsz..." i skrytykowałam określenie Cię "gówniarą".
      Jednak przyznam, że podczas tej konwersacji napsułaś mi nerwów.
      "Żal mi Ciebie"-sama źle zrozumiałaś komentarz, ale to ja jestem pouczana? :). Dobrze, wyjaśnię. Żal mi Ciebie, bo nie znasz świata. Dla własnego dobra nie wyzywaj, myśl co piszesz i przede wszystkim SZANUJ drugą osobę. Każdy jest tak samo wartościowym rozmówcą jak Ty (chociaż powoli w to wątpię).
      Przez szacunek do właścicielki bloga i do pracy, jaką w niego włożyła, staram się odpowiadać na Twoje "uwagi" w sposób dojrzalszy.
      Hejterem nie jestem. Co najwyżej pouczę, ale nie krytykuję "bo tak". Naucz się tej różnicy. Więc skoro wyjaśniłam, ja mam szacunek do Ciebie - tego samego więc oczekuję.
      Skoro twierdzisz, że jesteś spokojną osobą - jaki jest powód Twojego wyraźnego unoszenia się w odpowiedziach? Chciałabym porozmawiać właśnie z tą spokojną Tobą.
      Szanuję Twoje zdanie, tak, jaki i wszystkich. To Ty sama otwarcie przyznałaś mi brak szacunku. Gdyby to była rozmowa twarzą w twarz, nie sądzę, że ktokolwiek ograniczyłby się wyłącznie do rozmowy werbalnej.
      Pozdrawiam Luno (ochłoń i odpisz jeżeli już musisz).

      Usuń
    17. Ochłoń? Ależ to Ty się tu uwewnętrzniasz. Przeżywasz to wszystko jak stonka oprysk. Zacznijmy od tego, że nikogo nie przezywam, dobierając obelgi radzę się bardziej wysilić. Rozmowa twarzą w twarz? Och tak, chętnie zobaczyłabym Twoją czerwoną twarz. Ktoś tu się troszeczkę za bardzo podniecił. Nie znam świata? Chyba pomyliłaś coś. To Ty się tutaj bulwersujesz bo ktoś Ci się nie spodobał. Takie jest życie, że jedni są dla Ciebie super mili, a inni śmieją się widząc, że napisałaś następny komentarz.
      Do Ciebie nic nie mam, bo widać, że potrafisz pisać mądrze, ale radzę znaleść inny temat. To nawet nie jest rozmowa, a Twój atak na mnie. Może napiszesz książkę, bo masz bardzo bogaty zasób słownictwa i świetnie sklecasz nie koniecznie zgodne z prawdą opisy? Jeśli coś Ci nie pasuje w mojej osobie to zapraszam na sso. Twoje wypowiedzi to za przeproszeniem jeden wielki spam. Blog jest po to, by wyrażać opinię na temat postów na nim zamieszczanych, a nie innych czytelników. Naskakując na moją nazwę jak rozumiem sugerujesz, że nie chcę podać nazwy w grze? A proszę bardzo. Ciekawa jestem jak byś umiała odpowiedzieć ,,na żywioł" gdybyśmy się widziały na sso. Wnioskuję, że byłoby cienko. Kiedy ktoś mnie pyta o nick w grze podaję go, więc jeśli chcesz to zapytaj jak człowiek. Ta ,,rozmowa" staje się już nudna.

      Usuń
    18. Skoro Cię nudzę to nie odpisuj kochana ;).
      Zasmucę Cię, rozmowa ze mną twarzą w twarz wyglądałaby nieco inaczej.
      Jestem z reguły osobą uprzejmą i tolerancyjną, jednak brak okazywania mi szacunku jest czymś, co doprowadza mnie do "szewskiej pasji". To jedyne, czego oczekiwałam. To jedyny powód mojego, jak to ujęłaś "uwewnętrzniania" się. W jaki sposób mam dobierać obelgi, skoro nie planuję ich użycia? Nie uwzględniajmy kto tu zna życie, chociażby przez znaczną różnicę doświadczenia.
      Nie atakowałam Cię. Wręcz przeciwnie. Zaczęłam zwróceniem uwagi. Rzekomo mocnym, aczkolwiek w niczym nie uwłaczającym Twojej osobie. Jednak Twoja odpowiedź mnie zirytowała. Twoja nazwa w grze jest mi potrzebna jak ta konwersacja. Ale skoro wątpisz, że w czasie rzeczywistym będę w stanie udzielać Ci odpowiedzi to proszę. Możemy się spotkać w grze, co będzie na pewno odpowiedniejsze na tego typu sprawę. Ewentualnie można to rozwiązać za pośrednictwem facebooka.
      Więc wnioskujesz, iż było by to "cienkie" z mojej strony? Z chęcią Cię rozczaruję dziewczynko. Nie rozumiem ujęcia rozmowy w cudzysłów. Jest to pełnoprawna konwersacja, jak i inne.
      Zapraszam na dokończenie w dowolny sposób (jak wnioskuję) Antonio. Moja nazwa to Rosemary Dragonknight (na tym koncie spędzam obecnie większa część czasu). Pozdrowienia i do zobaczenia (możliwie) :).

      Usuń
    19. Zapomniałabym :)
      Dodatkowo przepraszam Melisso.
      Twój blog nie powinien być miejscem takich drobnych sprzeczek, jednakże z pewnych względów, byłam zmuszona do kontynuowania dyskusji z Luną.
      A dla NC życzę kolejnych lat działalności. Mając tak dojrzałych członków, ten klub dotrwa do końca SSO :).

      Usuń
    20. ,,Znaczną różnice doświadczenia". Rozumiem, że skoro używasz takich zwrotów znasz moją dokładną datę urodzenia?
      Uprzejmą i tolerancyjną? No, no masz o sobie wysokie mniemanie. Ja nazwałabym Cię bardziej wścibską i nie panującą nad emocjami. Jeśli coś Ci nie pasowało w mojej wypowiedzi mogłaś ją pominąć. Ale nie, Ty jesteś z tych, którzy za wszelką cenę chcą udowodnić swoją rację i że to oni są ci ,,dobrzy". Nadal widać, że troszeczkę za mocno się przejmujesz. Zirytowałam Cię? No, cóż Twój problem. Skoro tak bardzo znasz się na życiu to powinnaś wiedzieć, że przekonywanie, ba przymuszanie do zmiany charakteru wypowiedzi obcych osób i to przez internet nie będzie mieć żadnych skutków. Jedynie wdajesz się w kłótnię. Z tą ,,wyimaginowaną wyższością" to mnie rozwaliłaś i do reszty zażenowałaś. Naprawdę sądzisz, że napisałam mój drugi komentarz szczerze? Rozumiem jeśli muli strona, to była przenośnia, a to, że nie jesteś w stanie jej pojąć to już nie mój problem, więc jeśli łaska odwal się ode mnie i zajmij swoim życiem. Naprawdę, pisanie jaka to jestem zła i okropna nie wiele wskóra, a jedynie mnie jeszcze bardziej rozbawi.

      Usuń
    21. Zajmij się sobą i nie pouczaj mnie.
      Mam poczucie, że jestem lepsza - nie bez powodu. Nie pisałam, że jestem spokojna. Uprzejma, tolerancyjna - owszem. Ale lekko agresywna i złośliwa ;). To zależy od mojego rozmówcy.
      Ostatni raz powtórzę. Oczekuję tylko szacunku. Nie zmiany charakteru. Nie przeprosin i kajania się. Jedynie uszanowania mojego zdania, skoro twierdzisz, ze jesteś inteligentna osoba.
      Nie znam Twojej daty urodzenia. Jednak łatwo wnioskuję, że jesteś młodszą osoba. Choćby przez charakter wypowiedzi (tak, to możliwe).
      Nie piszę jaka jesteś zła, jedynie o tym, że okazujesz mi brak kultury.
      Zgodzę się, jestem tą "dobrą". Staram się naprawiać świat. O ja naiwna. Powinnam we wszystkim doszukiwać się przenośni, bo Jaśnie Pani mogła jej użyć. Nie łaska. Nie robię nikomu łaski, nie przepadam za tym.
      Nic Ci do mojego życia, skoro nie masz do niego szacunku.
      To ja powinnam być stroną zirytowaną Luno. To mnie obrażasz. Ja zwróciłam uwagę, Ty jako pierwsza wyzwałaś. Nadal uważasz, że nawet w internecie masz do tego prawo?
      Na prawdę, można to rozwiązać gdzie indziej. Ale mimo komentarza wcześniej, wolisz kontynuować odpowiadanie mi na blogu? Cóż, Twój wybór.

      Usuń
    22. Ja po prostu lubię mieć ostatnie słowo. ;)
      Wyzwałam? Niby kogo i od czego? Masz poczucie ze jesteś lepsza? No właśnie widać kto z nas tu ma ,,wyimaginowaną wyższość".
      Cały czas mówisz jak to nie mam do Ciebie szacunku, na co ja odpowiadam, że to prawda, a Ty nadal swoje. Znów mówisz, że nie mam do Ciebie szacunku, a ja to potwierdzam i tak w kółko. Naprawdę uważasz, że to ma jakiś sens?
      Chciałam tą ,,rozmowę" spokojnie zakończyć juz dawno temu, ale jak widać z Tobą i Twoimi emocjami po dobroci się nie da.

      Usuń
    23. Dało się po dobroci, póki nie przyznałaś "A czy naprawdę uważasz, że Cię szanuję? Ach jesteś coraz bardziej zabawna. " To było obrazą, i to najgorszą w moim mniemaniu. Tylko z tego powodu czuję się lepsza - ja mam do Ciebie resztę szacunku. A od dzieci? "Zdajcie do 4 podstawówki" - tak twórcze i zabawne, ale dla Twojej informacji zdałam, i to już dawno :). Miło, że tak troszczysz się o edukację innych, ale to nie miejsce na to.
      Niby kiedy chciałaś "spokojnie" zakończyć? Do tego wystarczyłoby chociażby "Szanuję Twoje zdanie, ale to była przenośnia". Tak trudne? Nie, ale lepiej nawyzywać od dzieci. Więc, co miałam robić? Ciągnę to dalej, aż to wreszcie zauważysz. To jest JEDYNA rzecz, jaka mnie zirytowała! Skoro to przenośnia, to zwyczajnie to podkreśl (jeśli nie zauważyłaś, w internecie nie słychać tonu głosu ;) ), zamiast atakować innych.
      Żegnam ~ Rosemary Dragonknight

      Usuń
    24. Czemu mam pisać, że Cię szanuję skoro nie lubię kłamać?
      (fajne nazwisko)

      Usuń
    25. Bo / gdyż / ponieważ każdy na ten szacunek zasługuje i jedynie osoby niewychowane tego odmawiają. Plus - nie lubię, gdy ktokolwiek mi go odmawia - to zwyczajne chamstwo.
      Dziękuję.

      Usuń
    26. No cóż, taka to już jestem okropna, że hejterów nie szanuję ;)

      Usuń
    27. Nie jestem hejterem, ile mam powtarzać ;). Do pustego łebka rzeczywiście nic nie jest w stanie trafić. Kończę, to bez sensu. Jesteś zamknięta na wszelkie próby wyedukowania. Miłego dnia Luno.

      Usuń
    28. Wyedukowania? Padłam po raz kolejny.

      Usuń
    29. To ustalmy: jak już 2 razy padłaś, nie podnoś się niepotrzebnie. Tak, jest takie słowo, oznacza... A poszukaj.
      The End - zamykam temat :).

      Usuń
    30. Oj wysoki poziom inteligencji osoby, która wszystko bierze dosłownie :')
      Powodzenia na teście z polskiego.

      Usuń
    31. Ah, myślisz, że jestem Twoją rówieśniczką? Hahaha :D. "Test" z języka polskiego może piszesz sama, ale ja na ostatnim egzaminie, zwieńczającym edukację miałam 96%. Więc dziękuję za życzenia, ale są mi zupełnie niepotrzebne. Za to Ty ucz się dzielnie i złagodź temperament - nauczyciele w szkołach ponadgimnazjalnych nie są tak wyrozumiali i "koleżeńscy". Nie spodobasz się im - masz całkiem spory problem.
      Żegnam po raz kolejny :).

      Usuń
    32. No a nie mówiłam, że kolejna ,,30 latka", która gra w gry dla nastolatków :')
      I naprawdę myślisz, że ktoś w to uwierzy? Zabawne.

      Usuń
    33. Oh, jak możesz mnie tak postarzać? Nie, ale jestem już po maturze. Dodatkowo, to gra dla dzieci - nie nastolatków.
      Sama jesteś zabawna, przyrównując mnie do siebie i wątpiąc w mój wiek. Po cóż miałabym zmyślać? Gram od 2 lat (nie miałam wtedy prawa jazdy - tyle podpowiem ;) ). Szkoda mi konta, w które całkiem dużo zainwestowałam więc. Będę kontynuowała grę, aż się znudzi. Chociaż jest ona bardzo relaksująca :3.

      Usuń
    34. Po cóż miałabyś zmyślać? Spytaj setek dzieci upierających się, że są dorosłe, a każdy kto podważa ich zdanie ma ,,10 lat". Ciekawe, że potem same mówią, że mają 10 lat, a jak ktoś komu wmawiały swoją dorosłość się dowie rzucają słabymi hejtami.

      Usuń
    35. Chodzi mi tylko o mój przypadek. Nie interesują mnie osoby odpisujące w kłótniach "a ja mam 18 i co?...". Nie mam powodu, dla którego miałabym zmyślać na temat swojego wieku. Lubię SSO i nie zależy to od cyfr, które mam w dowodzie :P.

      Usuń
  6. A u mnie na dzień chłopaka chłopacy musieli przebrać się w ubrania dla dziewczyn i chodzić jak modele,a dziewczyny miały oceniać XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha dobre xd
      U nas na prezentacji na ślubowaniu dziewczyny śpiewały przerobioną wersję ,,My Słowianie" (,,My Uczniowie"), a chłopcy musieli być w spudniczkach i tańczyć xd :D

      Usuń
  7. Hej!
    Odejde z tematu,chodzi o ten konkurs JA i SSO.Konkurs jest organizowany w krajach skandynawskich,wiec polska nie bierze udzialu :(

    OdpowiedzUsuń
  8. AlexisWestdaughter30 września 2014 20:50

    Happy Brithday Night Circus!!! :D Wszystkego najleprzego z okazji 2 lat abyście dalej ciągneli ten club ! :) I tobie Mel też za bycie liderką i za bycie klaunem roku ;D i jeszcze raz Happy Day ! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkiego najlepszego!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Mam pytanie odnośnie Sr liftime.
      Bo tam jest tak ze są ceny na ileś dni w tym liftime,ale i tak jest na zawszę?
      Bardzo proszę o odpowiedz bo dzięki twojemu blogu pierwszy raz kupiłam sr.
      Bardzo proszę pomóż!!c:

      Usuń
  9. Ma ktoś pomysł co robić ze swoim klubem? Typu przejażdżki itp

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego dla NC .D Żeby było jak najwięcej członków i życzę też Tobie Melissa samych miłych chwil z NC,i dalszych sukcesów w prowadzeniu bloga;)
    Aga99330

    OdpowiedzUsuń
  11. Ej, już na stronce sso widnieje informacja o aktualizacjach, a ja nie mogę wejść do gry! Pomocy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NIE TYLKO TY .__. Zrobili przecież aktualizację, więc niech można grać! Nie po to kupiłam sr i wgl ._. Będę żądała odszkodowania jeśli dzisiaj nie zagram ze względu na te serwery. Seryjnie. Jeśli nadal trwa aktu- niech się pośpieszą i to zrobią .__.

      Usuń
    2. o to chodzi,że nie zrobili aktualizacji tylko napisali o tym a te aktualizacje są wieeeeeelkie podobno więc mają duuuuuuuuuuuuuuuużo pracy ;)

      Usuń
  12. Jak się zdobędzie wszystkie gwiazdki to coś się stanie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olivia, a skąd ona miała to wiedzieć? Może jest nowa? Spotykałam nawet początkujące, które myślały, że żeby być SR trzeba zebrać wszystkie gwiazdki, ale jakoś nie obdarowywałam ich emotką ,,-,-".
      Anonimku, jak napisała koleżanka powyżej gwiazdki nic nam nie dają, przynajmniej na razie. Są bardziej po to, żeby pobawić się w ,,detektywa" i szukać.

      Usuń
  13. A co to jest ta zablokowana opcja na tablicy w prywatnej stajni?

    OdpowiedzUsuń
  14. skąd mamy wiedzieć? -,- -,- -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nie pomagasz to nie pisz -.-

      Usuń
    2. Nikt tego nie wie, więc nitk Ci nie pomoże. -,-
      Ależ Olivia pomogła napisała, że nie wiadomo bo taka jest prawda. -_-

      Usuń
    3. Nie umiesz czytać czy tylko udajesz?
      S

      Usuń
  15. Wyslanie konia na wyspe koni :)
    Jezeli chcesz ja odblokowac musisz miec ponad 10 koni ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam, mam pewnien problem, a mianowicie: Chciałam przedłużyć star ridera. Wybrałam interesującą mnie opcje, wpisałam numer i wyświetliła się informacja, że został wysłany do mnie sms z potwierdzeniem, nic nie dotarło. Wybrałam ponownie inną opcję, bo pomyślałam, że mogłam źle wpisać numer, ale i tak mimo, wyświetlającę się informacji, o wysłanym sms, nic nie otrzymałam. Co mam zrobić w takiej sytuacji? Nigdy wcześniej nic takiego się nie zdarzyło. :/

    OdpowiedzUsuń
  17. Musisz trochę poczekać ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam, już od kilku godzin :/

      Usuń
    2. Napisz do supportu,oni ci odpowiedzą i zrobią co się da ;)

      Usuń
  18. Najlepszego dla NC!
    O Em Dżi nie mogę przeżyć, że Cylana jest taka piękna *-* Oddaj xd

    OdpowiedzUsuń
  19. Macie może pomysł co można robić ze swoim klubem? Np. przejażdżki itp.?

    OdpowiedzUsuń
  20. JEZUS MARIA ZROBIŁAM JEDNO ZADANIE NA SSO I JUŻ MAM NIEDOSTPNE GŁUPIE SERWERY!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak tak dalej pójdzie nie będę mogła wgl się logować na te durne sso ._____. WYTRZYMAĆ NIE MOŻNA NEI MAM CZASU SERWERY DOSTĘPNY , MAM CZAS NIEDOSTĘPNE!

    OdpowiedzUsuń
  22. Znowu nie działa gra :c mam nadzieję, że nie usuną tych nowych rzeczy z urodzinami, wczoraj nie zdążyłam pograć T.T

    OdpowiedzUsuń
  23. A kiedy post związany z urodzinami STAR STABLE? :C

    OdpowiedzUsuń
  24. Czy to prawda że jak się w jeden dzień nie wejdzie to nie dostanie się wszystkich prezentów?

    OdpowiedzUsuń
  25. Kiedy wreszcie coś napiszesz?

    OdpowiedzUsuń
  26. A czy pisanie na blogu odpowiedzi na komentarze (notabene niczym nie związane z treścią posta) jest jej obowiązkiem? Bo zdaje się, że nie.

    OdpowiedzUsuń
  27. WOW.jeżeli mamy taki sam serwer,to cię widziałam jak to robiłaś xD ale super;**

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach