czwartek, 18 września 2014

Springstar

Hej!
Wczoraj postanowiłam, że kupię kolejnego konia. Iż nie miałam pomysłów na imiona, nazwałam ją tak jak nazywa się serwer, na którym jestem :D


62 komentarze:

  1. Śliczny koniś! ^^ Mel, może zastopuj z kupowaniem koni, bo potem będzie ich coraz więcej, i więcej, a w końcu będziesz ich miała za dużo D:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie nie zastopuje, bo jest kilka koni, które jeszcze bym chciała ^^

      Usuń
  2. Beauty *o* muszę taką mieć za ile ona była?
    Alla

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna :) Ja kupiłam tinkera ostatnio i czekam na fiordy ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna *w*, powodzenia z treningami. :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest śliczne ^-^ Ja sb zbieram na Fryza. Tylko nie wiem, jak mam go nazwać... :/ Ktoś ma jakieś fajne imiona?

    OdpowiedzUsuń
  6. Mel, gdzie kupiłaś te zaszupiste spodenki? xD
    PS Śliczny konik :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna klacza xd
    Kiedyś chciałam ją kupić, ale zostawiłam sobie ,,na później" :D
    Hah fajny pomysł z imieniem xd
    Ja zbieram na Trynkiewiczkę Springflower aka Pinkie :D
    Gdzie kupiłaś to ogłowie? Bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ty weź Mel przystopój z tymi końmi bo ja chcę Cię dogonić w ich ilości xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy dałabym radę się powstrzymać XD

      Usuń
    2. Tez spróbuję , muahahaha! xD

      Usuń
    3. A ja mam zamiar jak przyjedzie targ kupic konia albo 2 wiec cie dogonie! >:3 Albo przegonie. :3 I gratki. :3 Piekna Tara jest piekna. :3

      Usuń
  9. Mel! ja tego kunia chciałam!!!!! i go kupię tylko...za 2 miesiące...

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratki <3 Ja kupuje dwa konie na double ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie, wie ktoś kiedy będą fiordy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pisałam do sso o koniki polskie i hucuły, a oni odpisali, że może kiedyś bd, ale najpierw fiordy. Więc spodziewaj sie ich! :D

      Usuń
  12. ładna klacz . Gratuluje ! -Veronika Dragowatcher

    OdpowiedzUsuń
  13. Sliczny konik ;) Pomoże ktos w wybraniu imienia dla konia? Chcę Fryza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja fryzka zwie się Darkprincess aka Rovena, a fryzki moich znaj np Darkbelle i Ravenhope. Wymysl cos związanego z ciemnością (dark), czarną barwą (raven, night) i pięknem (beauty, belle)

      Usuń
    2. A może na przykład Skyfall ?

      Usuń
    3. Kupiłam fryza :D Chciałam go nazwać Supernova, ale zdecydowalam się na Darkbeauty :) Dzieki Wam!!! "3

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. A ja 9 :'D na double moze se kupie ze 2 xd moja znaj ma 17 :O jest szaalona xd

      Usuń
    2. Są osoby, które mają ponad 40 koni XD

      Usuń
  15. Ja zbieram na tinkera:)
    Jennifer Purpleside

    OdpowiedzUsuń
  16. Alexis Westdaughter20 września 2014 08:45

    Przepiękny koń Mel <3 *.* Ja też kupuje apalossa tylko że tego 2 ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wiecie gdzie są moze klucze jaspera do traktora w stajni złotych liści ( wschodni gaj ) ???

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak będzie double to może też sobie kupie 1 albo 2 :D jak myślicie, lepszy siwy selle czy dalmatyńczyk? (Ta druga apka)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam pytanie ile kosztował liftime?
      Przy okazji uwielbiam twojego bloga.;D

      Usuń
    2. Siwyy!!Mam bzika na punkcie siwych koników! xD
      Pewnie i tak sama zdecydujesz =>

      Usuń
  19. Hmm, ja nie wiem jakiego konia kupić tym razem :C XD
    Tinker vs Fryz sportowy
    Jeśli tinker to jaka maść? :/
    Sportowy mi się podoba z fp najbardziej. :p
    pomocy xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm.... jeżeli nie masz w ogóle tinkera to poleciłabym tinkera, ale jeśli wolisz fryza sportowego to poleciłabym fryza xD

      Usuń
    2. Jak tinker to czarny,a jak fryza sportowego wolisz to fryza sportowego.;D

      Usuń
    3. Mam już andaluza i fryza hmm może jednak ten tinker, ale jaka maść. xD

      Usuń
  20. Czy tylko mi przyszła wiadomość od SSO o tym, że mogę wprowadzić kod na 10 dni SR, bo mam 1792 SC? Ważne do 1 października XD Może wypróbuję, bo mi ten kod przysłali! I chciałam sb kupić Fryza :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Pomocy! Chcę kupić sc na komórkę i mam 1 wiadomość, to przysłałam jedną odpowiedź i mi się potwierdziło, teraz mi pisze jakiś kod zakupu i nie wiem co mam zrobić dalej. Proszę pomóżcie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po tej wiadomości z tym kodem zaraz powinni Ci przysłać kolejną, żebyś odesłała znów T. Potem możesz u nich doladować konto, ale nie radzę. Ktoś kiedyś napisał, że potem nie miał SR, a kasa z konta poszła :/
      Ale życzę powodzenia z tymi SC :D

      Usuń
  22. Kupiłaś akurat tego konia, którego od zawsze chciałam... c:

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam pytanie, odnoście szybkości konia i wyścigów. Zawsze jak biorę udział wyścigu (czy grupowych, czy ogólnych), mam słabe miejsce. Konie, które posiadam mają słabą szybkość, czy to od tego zależy, które mam miejsce w wyścigach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy od:
      1. Twojego poziomu
      2. Poziomu konia
      3. Zadowolenia konia (kolor buźki)
      4. Bonusów zawartych w sprzęcie i ciuchach

      Usuń
  24. Nazwij nastempnego konia (ogiera) np,:RubyJoy, BlackRiver, bo są śliczne...
    PS:Śliczna jest ta appallosa xD (Opuźniona reakcja) :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny ten konik. Też planowałam nazwać konia Springstar (nie to, że odgapiam, jak coś to przepraszam). Spodobało mi się to imie. Teraz nie mam nowego konia ale jak kupię kucyka to go tak nazwę :)

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach
★ Nie pisz komentarza tylko po to by się zareklamować, jest od tego specjalna strona, którą znajdziesz w encyklopedii

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia