środa, 26 listopada 2014

Aktualizacje 26.11.2014

Hej!
Przepraszam, że piszę dopiero teraz, ale przeziębiłam się, bardzo źle się czułam i musiałam odpocząć :/
Dzisiaj były aktualizacje, więc:

Dodali:

  • Kalltersi- nowe postacie, questy i reputacja
Poznaj Nanook i Sednę, dwóch nowych przyjaciół z tajemniczego ludu Kalltersów.

Fiordy *-*















  • Targ koni jest otwarty w stajniach Jorvik

Co myślicie?


53 komentarze:

  1. Aktualizacje bardzo fajne.
    Och te cudowne fiordy. Jeszcze ładniejsze niż się spodziewałam. Czekamy niecierpliwie na 10 grudnia. Tylko, którego wybrać? Ta bułana (?) wygląda tak ogniście, dziko, a znowusz ta siwa tak tajemniczo i mroźnie... Ajajaj trudny wybór. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na sso gif shop kup sc i kup dwa fiordy xD

      Usuń
    2. Ja bułanego , taki prawdziwy , taki 'norweski' ;3

      Usuń
    3. Wyczerpałam limit na sc w najbliższym czasie, ale może faktycznie uzbieram sobię na dwa.
      Leila, fiordy są też siwe, ale faktycznie te bułane są popularniejsze i wyglądają bardziej klasycznie.
      Chyba jednak zdecyduję się na bułanego. Mam na niego zaoszczędzone, więc na drugiego może jeszcze sobie uzbieram, czas pokaże. :)

      Usuń
    4. Ja myślę nad bułanym, taki ciepły kolor na zimowe dni. xd
      A siwego siostra kupi. :3

      Usuń
    5. Ojjjjjejku! Którego kupić? pobieram Dakari trudny wybur..... ten bułany typowy fiord ależ siwy ...piękne oby dwa oszcędzę i kupie obaa!! :-> Olympia Ponylake

      Usuń
    6. W sumie to zależy ile będom kosztować xd

      Usuń
  2. Mam to samo :D Liczę na to, że wrzucą jeszcze jednego o maści jaśniejszej od tych np. białej :D i jego kupię <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie by było gdyby miały pręgę przechodzącą przez cały grzbiet ale no cóż...
    Przynajmniej się różnią od innych koni w sso :3

    OdpowiedzUsuń
  4. hejo waszym zdaniem który jest ładniejszy?? zależy mi bardzo na zdaniu Melissy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zdaniu Mel? Chodzi o pomoc w wyborze konia? Każdy ma inne gusta. Zdanie Mel nie jest bardziej wartościowe od zdania osoby anonimowej ani na odwrót.
      No chyba, że chcesz poznać ogólną opinię wszystkich na temat samych koni i w tym też Mel, no to wtedy ok. :)
      Szczerze to oba są cudowne, ale sama chyba biorę bułanego. Nie oznacza to, że siwek nie pojawi się nigdy w mojej stajni, bo jest równie wspaniały.

      Usuń
    2. Oba są piękne, ale ja raczej wybieram bułanego :)

      Usuń
    3. Jusz się bałam że tylko mi się podoba ! olympia ponylake

      Usuń
    4. Zdanie się tyczy się wszystkich ,wyszczególniłam Mellisę bo jest właścicielką blogu pozdro ;)

      Usuń
  5. Siwy jest o wiele ładniejszy! ♥ Ale zapewne będzie można je kupić tylko w Dolinie Ukrytych Dinozaurów.. ubolewam, ponieważ do 15 lvl'u jeszcze długa droga przede mną. ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. O esu fiordy, fiordy *.*
    Nie robiłam tych questów, bo net przerywa gdy wbijam na sso, czemu
    teraz, gdy są te zadania. ;---;

    No więc widzę fiordziki na obrazku wstawionym przez Mel.
    Obydwa są śliczne *-* na pewno będzie można je kupić w DUD :/,
    a umawiałyśmy się z siostrą, że kupi ona siwego a ja bułanego. xD

    Ja chyba kupie obydwa *-*

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam może i głupie pytanie, ale jestem początkującym graczem (gram ok 2 tygodni i mam 9 lvl) i niestety wiele jeszcze nie wiem. Powiedzcie proszę, co to jest ten targ koni? Możesz wystawiać swoje konie na sprzedaż i kupować od innych ludzi? Jak to wygląda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właścicielami tego targu są dwoje ludzi(nie pamiętam imion na tą chwilę xD)
      No i oni sprzedają tam konie.
      Kiedyś było tak, że jak się pojawiał targ to były dodawane nowe maści i rasy koni.
      Teraz są tam konie te same i nie sprowadzają nowych ras, itd.
      Bo kiedyś było przestawianie koni i tam umieścili niektóre, bo się nie mieszczą. Można tak powiedziec. xd
      I już nie ma "Ooo targ! Będzie nowy koń' '='

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję za odpowiedź :)
      Czyli wniosek z tego, że nie ma się czym podniecać, bo jest to to samo co na co dzień. Przynajmniej tak zrozumiałam.

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Fiordy do kupienia będą 10 grudnia, a te są końmi Kalltersów. xd

      Usuń
  9. To trochę nie sprawiedliwe, że fiordy będą w Dino Valley, a zatem dostępne tylko dla 15 i 16 level'a.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ekhem, ale my jeszcze nie wiemy, gdzie te konie będą. SSO nie mówiło gdzie będą, więc skąd wiesz? To, że będą w DUD ma 40/50%

      Usuń
    2. Ale najprawdopodobniej będą w DUD, tak na 65% albo w Valedale, bo w nowej stajni zostały jeszcze dwa miejsca z tego co pamiętam.

      Usuń
  10. Hmm... Teraz tak się zastanawiam, który fiord jest Nanooka, a który tej dziewczyny... Marzę o tym aby zrobili questy, że oni jeżdżą na fiordach i się z nami ścigają :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale się składa,akurat 10 kupuję life time'a xD

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam questy z robieniem restauracji itp. no i....
    IGOR MNIE NAPRAWDĘ PRZERAŻA D:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tak samo,dobrze że nie zje mojego konia xD

      Usuń
    2. Dobra, skoro już o Igorze, to mi konia chciał zjeść :o I dinozaura też (jeszcze go tam nie zabrałam xD) I zrobił ciasto z: Zgniłego jajka, soli drogowej, kulki bilard... i zapomniałam xD No i to jego ..Hehehehe'' O.o

      Usuń
    3. nom, ten koleś jest psychiczny O.o

      Usuń
  13. Koniki sliczne i juz mam zaoszczedzone ponad 1500 sn na niego :D A tobie Mel zycze szybkiego powroru do zdrowia <3. I mam nadzieje ze za pare dni bedziesz zdrowa jak ryba plywajaca pod jeziorem w DuD xDD <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja już buduje reputację u Kalltersów i strasznie długo to schodzi, zbierania tych rzeczy jak perły lodowe, białe kłaczki itd. Najlepsze jest co, że co chwilę pokazują się nowe, nawet w tych samych miejscach co się już zebrało wcześniej D: Dzisiaj mi się udało w końcu wskoczyć na poziom "Lubiana" i jest sklepik Kalltersów dostępny ^^ <3 a przy okazji znowu trzeba szukać tych rzeczy by odblokować poziom "Popularna" i kolejne zadanie "serduszko" :d

    OdpowiedzUsuń
  15. A znowu ja dostałam anginę, leżę od tygodnia w łóżku. :/ Przynajmniej nie jestem sama, nie wiem czy mam się cieszyć czy może być z tego powodu smutna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia Melisso. :*

      Usuń
    2. Mam dziwne pytanie. Co to te quuesty? z gury dzienks za odp.

      Usuń
    3. questy to zadania

      Usuń
    4. Dziękuję i Tobie również życzę powrotu do zdrowia :) ❤️

      Usuń
    5. Brak szkoly szczenscie :-)

      Usuń
  16. Tam będą sprzedawane fiordy? :(

    OdpowiedzUsuń
  17. no!!!!!!! ale 10 grudnia. Chyba tam będom sprzedawać!

    OdpowiedzUsuń
  18. nie moge sie zalogować na sso. :( Co mam zrobić bo jak się loguję to wraca na stronę sso. Co mam zrobić??????? Olympia Ponylake

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikt tutaj Ci nie pomoże, bo tylko SSO może naprawiać takie błędy, więc zwróć się do nich.

      Usuń
    2. Dzienks!!! Mel iratowalas mnie!!

      Usuń
  19. Dlaczego nie mogę jeszcze robić wyścigów w hali ? :'c mam lvl 9 prawie 10 i umiem skakać a jakoś nigdy nie mam tych niebieskich '!'w hali :'c pomorze ktoś ?

    Rosalie Mcnight

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rób zadania i powoli się powinny pojawic. :p

      Usuń
    2. Aha, dziękuje :)

      Usuń
  20. Mel Ty chyba wszędzie masz podziwianą ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak odblokować zadanie z Kaltersami ? Będę robić 3 dzień zadania u Nica , wczoraj przywiozłam prof. Einstein

    OdpowiedzUsuń
  22. Mniej więcej do czasu aż zapełni Ci pasek pierwszego poziomu

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

★ Szanuj innych ludzi
★ Staraj się używać zasad poprawnej polszczyzny
★ Nie spamuj, zapisuj wszystkie swoje myśli w 1-2 komentarzach

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia